335 tоuring
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: 335 tоuring
6estaka написа:E30_M_Tech_ll написа:от е34 или е32 енай вероятно и дискове и апарати ще сменя че тоя туч тежи тамън колкот две м40-ки
и познай как се спира с малките спирачки
Абе винаги бързаш да се изкажеш ама в много малко от случаите коментара ти е подплатен с някакъв опит...Разбира се не си длъжен да знаеш че всички комбита(при БМВ наричани Туринг)излизат фабрично с вентилирани дискове отпред и дискови спирачки отзад(изключение е их туринг което е с вентилирани дискове и отзад)независимо от монтирания двигател
аве ти пък къде се обаждаш неподготвен? или щот видя че другите ми слагат в другите теми и реши и ти да се отбележиш а?
ясно ми е с кви спирачки излизат комбитата ама ми кажи кое точно от тях излиза заводско с м30б35 мотор? виждал ли си спирачки от такава кола на живо? да речем е34? диска е да кажем около 3-4 сантиметра по голям в диаметър а пък единия спирачен апарат събира толкоз спирачна течност колкото събират всичктие от е30-ката взети заедно.... щот е голям колкото кухата ти глава....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: 335 tоuring
Не е нужно да се спори, отпред ще е с шенкели от е36 и дискове на 300мм, това ще е повече от достатъчно, амортисьорите са Билщайн жълти с реглаж на твърдост от долу на стеблото,което е дебело колкото външното, само къси пружини още си нямам щото нормалните от е36 320 са 2 пъти по-големи и ще трябва да търся някакви по-къси
отзад също ще е с главини от от е36 и дискове и апарати, та по въпроса ако някой има шаблон за монтаж на обикновени апарати от е36 и ако може да услужи с инфо ще съм много благодарен, отзад сложих пружини от е36 Вайтек малко по-високи, щото искам да е малко по висока отзад по разбираеми причини

иде прекалено ниска-205-55-15 с такива гуми е на снимката
Днес ще сложим и задните амортисьори, които са като предните-комплект бяха, но ще трябва да ги скъся малко
отзад също ще е с главини от от е36 и дискове и апарати, та по въпроса ако някой има шаблон за монтаж на обикновени апарати от е36 и ако може да услужи с инфо ще съм много благодарен, отзад сложих пружини от е36 Вайтек малко по-високи, щото искам да е малко по висока отзад по разбираеми причини

иде прекалено ниска-205-55-15 с такива гуми е на снимката
Днес ще сложим и задните амортисьори, които са като предните-комплект бяха, но ще трябва да ги скъся малко
Re: 335 tоuring
нещо такова мисля да правя, ама и железните от е32-ката мисля че ще станат щото са с изнесен борд, ще се пробва на свалено положение и ще видя какво ще се прави
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: 335 tоuring
колега,паднала ти е скобата за накладките

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: 335 tоuring
ма тя въобще нямаше, няма и ръчна щото жилата се разпаднаха от Опеловата болест, но като стигна до там ще ти се обадя за някои неща от които ще имам нужда
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: 335 tоuring
Добре напредваш Геца, леко по леко ,но както трябва, щото аз от мерак да карам малко поизбързах ама какво да се прави. Аз си мислех , че съм приключил за тази година с напредъка, по е30-те ама само се самозалъгвам 

-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
Re: 335 tоuring
E30_M_Tech_ll написа:6estaka написа:E30_M_Tech_ll написа:от е34 или е32 енай вероятно и дискове и апарати ще сменя че тоя туч тежи тамън колкот две м40-ки
и познай как се спира с малките спирачки
Абе винаги бързаш да се изкажеш ама в много малко от случаите коментара ти е подплатен с някакъв опит...Разбира се не си длъжен да знаеш че всички комбита(при БМВ наричани Туринг)излизат фабрично с вентилирани дискове отпред и дискови спирачки отзад(изключение е их туринг което е с вентилирани дискове и отзад)независимо от монтирания двигател
аве ти пък къде се обаждаш неподготвен? или щот видя че другите ми слагат в другите теми и реши и ти да се отбележиш а?
ясно ми е с кви спирачки излизат комбитата ама ми кажи кое точно от тях излиза заводско с м30б35 мотор? виждал ли си спирачки от такава кола на живо? да речем е34? диска е да кажем около 3-4 сантиметра по голям в диаметър а пък единия спирачен апарат събира толкоз спирачна течност колкото събират всичктие от е30-ката взети заедно.... щот е голям колкото кухата ти глава....
Колега тия спорове на кой колко му е куха главата засега ти предлагам да ги водиш само с баща ти...Колкото по дълги постове пишеш толкова повече глупости четеме ние...но това не ти забранено(засега)
Явно се вижда че нито си карал е30 с м30 мотор нито пък си карал повече от 2-3 е30ки за да направиш разлика между лоши и добри спирачки на е30...

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: 335 tоuring
така ли стана колега? а ти колко ръждиви газаджийки е30-ки си карал? сигурно 10? и всичките бяха кенефи нали? м ида ако беше случил на читава като мен нямаше да се налага да ги сменяш толкова....
аз да би нещо насила да те карам да ми четеш мнението? пред всяко мое мнение е моя ник като го видиш направо минавай на долното.....
прав си е30 с м30 не съм акрал няма и никога да карам!!! и това не е случайно.....
тука във варна имахме една такава .... и преди да и сложат дискове от с3 с диаметър 300+ и спирачни апарати от е34 нещеше да спира...
също така и преди да и напъхат мотора вътре в купето и да си наливаш маслото от шофйорската седлака
я нещеше и да стои в пътя.... сега е с м60 и човека е по доволен видиш ли пък тоз дето му взема м30-то си белосва сега главата 
аз да би нещо насила да те карам да ми четеш мнението? пред всяко мое мнение е моя ник като го видиш направо минавай на долното.....
прав си е30 с м30 не съм акрал няма и никога да карам!!! и това не е случайно.....
тука във варна имахме една такава .... и преди да и сложат дискове от с3 с диаметър 300+ и спирачни апарати от е34 нещеше да спира...
също така и преди да и напъхат мотора вътре в купето и да си наливаш маслото от шофйорската седлака


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: 335 tоuring
Колеги,нали не си мислите,че е приятно да четем нападките ви един срещу друг,вместо развитието по темата.Е30 м тех ,ще бъда честен с теб,от доста време ми правиш лошо впечатление,в няколко други теми съм те засичал да се заяждаш с колегите,и да се изказваш неподготвен,това няма да доведе до нищо добро за теб!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: 335 tоuring
така ли? а другите дето се заяждат с мен, те правят ли ти впечатление? или и ти като другите искаш да сложиш на "виновния"
ма аз кво ли се занимавам вобще.... изтрий ми всички мнения коит осметнеш че не трябва да ги има
ма аз кво ли се занимавам вобще.... изтрий ми всички мнения коит осметнеш че не трябва да ги има

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: 335 tоuring
Айде спрете се с нападките излизате извън рамките на нормалния тон, не искам да се получи така че да не можете да пишете въобще

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: 335 tоuring
Ако може да се намалят излишните нападки на колегите, може да си ги правите на лично, Благсдаря
Днес сложих задните амортисьори( Хоум мейд) ход около НУЛАТА с нови тампони и се получи отново позицията на по-горната снимка-за сега е така щото за 2 месеца ги сменям за 5-ти пъти, сега ще трябва да правя греда за задните амортисьори за да няма ох и ах после, до неделя се надявам да съм и с новото окачване и отпред
Днес сложих задните амортисьори( Хоум мейд) ход около НУЛАТА с нови тампони и се получи отново позицията на по-горната снимка-за сега е така щото за 2 месеца ги сменям за 5-ти пъти, сега ще трябва да правя греда за задните амортисьори за да няма ох и ах после, до неделя се надявам да съм и с новото окачване и отпред

- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: 335 tоuring
Със стоковите Е30-кови можеш да си позволиш да си спираш нормално със скорост около 100-те километра. Но ако ти се наложи да спреш от 200+ км/ч имаш право на един опит. Гледката е уникална, дисковете светят а пушека е като от диммашинана концерт.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани