По-големи дискове на е30 от какво?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Tuhla_4etvorka написа:Към Пайнерката - фланци от 4х100 към 5х стават но минималното с 5х130 за да има къде да хванеш болтоветеИ веке си ги имам
И почерпих със свински пържолки и биричка. Никога не съм твърдял, че от 5 отвора към 4-ри нестава. Твърдя, че от 5х120 към 4х100 е невъзможно да имаш закрепване с 9 болта
![]()
Към стъкломатния М-Техник ИИИ - чаках сам да се сетиш по чертежа, че не се припокрива част от 1 отвор на 4х100 с 5х120, а цели 2 отвора, което означава, че фланеца ще се държи на 3 съседи болта към главината и 2 съседни към джантата (това е при главина 5х120 към 4х100 джанта), обратния вариант си го разтълкувай сам. Това да не ти е халва. Осети се, че е невъзможно да стане и сега се отмяташ, поредния въздухар. Фланците може да ги направиш, само дето са неизползваеми, няма как да ги монтираш даже и с 8 болта, както твърдешеЕ заради такива като теб се набутват начинаещите маняци, ако някой те послуша, ще се окаже, че си е купил и надупчил желязо за 160 лв напразно, защото няма как да го използва по предназначение. Такива измамници като теб въобще нетрябва да се допускат до форумите и до публичното пространство
![]()
![]()
![]()
първо ника ми накрая не завършва с "иии" а с 2(ни ти като се прайш на отворен и го четеш буквално пак ще ти кажа че си в грешка щот тва не са и-та ами малки л-та

второ ти наистина си неспасяем
първия вариянт за фланци ти го обесних и те ще са напълни използваеми щот дупките имат огромно разстояние една от друга а тази която е припокрива ти казах че ще я позлваш само за джантата
ето ти и още един напълно работещ вариянт

да кажем че фланеца е 2 см дебел разглежда ме го като два отделни фланеца по 1 см дебели.... на единия правим дупките за джантата 4 по 100 на другия правим дупките за главината но да не се объкаш тва все още си е един цял фланец... просто от едната страна има 5 дупки дълбоки 1 см от другата страна има 4 дупки пак толкова дълбоки ...
след това коелгата шаро ти обесни как става номера сваляш главината и захващаш фланеца с диска заедно от вътрешната страна с шпилки които са применро около 5 см дълги за да можеш лесн ода ги стегнеш... (може и с болтове) след като си ги стегнал супер здраво режеш им това което стърчи и заваряш шпилките директно към главианта... така няма нито как да се развие нито как да мръдне.... слагаш обратно главината завиваш си джантата и готово....
а сега стана ли ти ясно или пак нещо не разбра? философчо мамин сладък?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Tuhla_4etvorka
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.06.2009
Ами сладуечето ми, какво правим с ръчната, нещо накладките нема как да не ги блъскат главите на болтовете. Това е супер рентабилен вариант, да сваляш полуоска и главина за да си си смениш спирачния диск
Другото което е, май въобще не си запознат с отворите, за да направиш резба дълга 10мм отвора трябва да и ти е 18мм дълбок. Май си некое гимназистче или си завършил хранитрлно вкусовия, далеч си от железата ама много далеч. Ако се прави варианта на Шаро фланеца трябва да е 55-60мм което ще е около 4кг. Само, че аз си искам да имам АБС и ръчна бмв-еска и да не ми се налага да издувам веждите с 50мм. И пак те питам, как правиш това със шпилката, като въобще не съвпадат отворите, а само се припокриват с по 1мм? Нещо май неможеш да си разчетеш чертежа.
Пайнерка направи фланците, яката кинти ша има и за двама ни

Пайнерка направи фланците, яката кинти ша има и за двама ни

- Tuhla_4etvorka
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.06.2009
Преди малко се заиграх с въпросния сайт, предлагат от 4 към 5 отвора размер само 4х98 към 5х130 и обратното. Предлага също всички разновидности от 4 към 4 и 5 към 5. Явно М-Техника ЛЛ е по-умен от тяхните инжинери-конструктори. Да вземе да ги напраи тез фланци и там златен ще го направят.



- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
ми щом толкоз изкаш да разбереш завършил съм математическа гимназия и в момента съм двигатели с вътрешно горене в меи
не съм като тебе хлебар
но това на страна....
държа да уточня че вобще не коментирах оня вариянт от чертежа ами друг съвсем нов щот виждам че оня силно те притеснява....
казах ти като завиеш от задната страна шпилки ли ше са болтове ли ше са се изравняват директно със задната стена там и се заврят.... няма и 2-3 мм стърчене... демек по малко от обикновенни болтове кое пак не разбра бе ти и за общ работник не ставаш ве ебаси нулевото въображение
наркя ще ме накараш да ти го начертая че да ти се изясни белким...
а и още нещо резбата може да се нарапви без да прайш двойно по голяма дупка но дори и да не можеше правиш си применро 18 милиметровата дупка
с 1 см резба в неяпосле от другата му страна правиш дупка па кс резба но да речем само 5 мм дълбока колкото да се нарпавят две три врътки резба след това слагаш шплки и ги заваряш от вънка и ето ти още един вариянт....
но ти просто не можеш да приемеш че такъв фланец може да се направи щот си смилиш че щом ти не можеш да го измислиш значи няма начин
верно няма да е много лесно да се сменят дисковете ама все пак те не се сменят през два дена така че тва също отпада от проблемите... и пак ше си имаш ръчна бемвистка и всичко....
не съм като тебе хлебар

държа да уточня че вобще не коментирах оня вариянт от чертежа ами друг съвсем нов щот виждам че оня силно те притеснява....
казах ти като завиеш от задната страна шпилки ли ше са болтове ли ше са се изравняват директно със задната стена там и се заврят.... няма и 2-3 мм стърчене... демек по малко от обикновенни болтове кое пак не разбра бе ти и за общ работник не ставаш ве ебаси нулевото въображение
наркя ще ме накараш да ти го начертая че да ти се изясни белким...
а и още нещо резбата може да се нарапви без да прайш двойно по голяма дупка но дори и да не можеше правиш си применро 18 милиметровата дупка

но ти просто не можеш да приемеш че такъв фланец може да се направи щот си смилиш че щом ти не можеш да го измислиш значи няма начин

верно няма да е много лесно да се сменят дисковете ама все пак те не се сменят през два дена така че тва също отпада от проблемите... и пак ше си имаш ръчна бемвистка и всичко....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
ко стана ве тухла четириетворка
защо замлъкна да не би да се съгласи с мен?
така като нямам с кого да споря не е интересно


така като нямам с кого да споря не е интересно





Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Tuhla_4etvorka
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.06.2009
Не съм замлъкнал, ми тука четях на комшийското дете воите постове за да го разсмея, че нещо мрънкаше. повярвай ми няма такъв смях. Сега пък немога да го накарам да спре да се смее, а трябваше да спи. За твое сведение, не сън хлебар, завършил съм "студена обработка" средно и висше "машиностороене и уредостроене". А на всичкото отгоре и съм работил 3 години в стругарска работиница, която се занимаваше именно с такива изчанчени нещаE30_M_Tech_ll написа:ко стана ве тухла четириетворказащо замлъкна да не би да се съгласи с мен?
така като нямам с кого да споря не е интересно![]()
![]()
![]()
![]()






Требе те баннат щото само глуписти говориш, а нищо практическо и надежно

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
за ква стомана и за къв чугун говориш?
тва със заварянето на шпилки съм го правил на старата кола и нямаше прблеми сам оче там беше малко по друга схемата защото си правех само по дълги шпилки за да сложа дистанциращи а не преходни фланци
обясни за кое точно говориш и ще ти дам и вариянт без заваряне

тва със заварянето на шпилки съм го правил на старата кола и нямаше прблеми сам оче там беше малко по друга схемата защото си правех само по дълги шпилки за да сложа дистанциращи а не преходни фланци
обясни за кое точно говориш и ще ти дам и вариянт без заваряне

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Tuhla_4etvorka
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.06.2009
Сети се сам, нали ги знаеш нещатаE30_M_Tech_ll написа:за ква стомана и за къв чугун говориш?






Обади ми се като си готов, аз лично ще напиша, че си се справил със задачата след като се убедя визуално и с тестове.
Повече нямам намерение да ти отговарям на тъпизмите, както казах доста под нивото си ми

Поздрави и успех!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
без да се вижда то ти се вижда нивото.... ясно е вече защо не го работиш тоя занаят...
нямам никво намерение да правя таквиа фланци първо защото не ми трябват и второ джантите ми са 4 по 100
а това че ти не можеш да го повярваш си е изцяло твой проблем....
не смятам че съм се изложил а смятам че накрая ти показах еди нвариянт който наистина ще работи и е лесен за изработка...
та да обобщим послендо кой е той....
прави се 20 мм фланец.от едната му страна се пробиват 5по 120 дупки с дълбочина 10мм и се прави резба до края колкото и невъзможно да ти звучи....
от другата страна на фланеца се правят същите дупки само че 4 по 100 ... сваля се главианта слагат и се в разглобени състояние дсиковете и се слага и фланеца....
от задната и страна навиваме болтове или шпилки ... тук вариянтите са няколко... ти имаш предвид че главините са чугунени... в интерес на истианта не знам какви бяха на старта ми кола но им заварих шпилките с "цо" без никъв проблем.... но дори и това да не стане правим следното .... правим резба на шпилката точно колкото ни трябва като предварително сме го измерили оставаме 2 мм без резба и след тези 2 мм оформяме квадратна глава на самата шпилка с 4 мм дължина примерно слагаме от едно специално лепило за резби и навиваме след като го стегнем супер здраво бихме могли да го оставим така и да сложим директно главианта н оза да сме сигурни че няма да опира абсолютно никъде вече можем да изпилим квадратнтие главички на шпилките което означава че единственото което стърчи са двата милиметра от шпилката оставени без резба....
след това сглобяваме .... от предната страна на фланеца пак имаме няколко възможности за закрепване на джантата .... единият е в пробитите дупки да си нарпавим резба и директно дам да навиваме болтовете.... обаче наш "тухльо" са му казали че за да стане 1 см резба трябва да се пробие дупка 18 мм ... еми добре няма проблем.... значи ние имаме само една допирна точка между две дупки и то не е точно допирна точка ами да сметнем какво точно е ....
значи па ксе уточнявам разположил съм дупките от двете страни така че една от предната страна и една от здната да са в един радиус.....
демек застъпването излиза
60-50=10 това е разстояните между центровете на дупките които са с диаметър 12,5 мм
и като извадим от 10-12,5= - 2,5 мм това е застъпването между двете
и то не е точно застъпване ами просто като поогледнеш от една дупка ще виждаш в единия и край дъгичка с ширина 2,5 мм исамо това тя нито пречи някъде нито играе квато и да било роля....
това всичкото е ако дупките са по 10 мм а не по 18....
ако сме ги правили по 18 щот не знаем или стругаря по точно не може да ни го направи с по 1 см резба без да тряя да дупчиш още толкоз вариянта е следния
ние така или инъче вече сме пробли от страната дето са петте дупки 18мм дълбоки отвори
но само с 1 см резба дмек другите 8 мм са кухо пространство и имаме 2 мм като таванче към другия край на фланеца... пак казвам че това се получава смао при един от болтовете .. .другите 3 са си на огромно разстояние от четерите на другата страна.....
за тях могат да се направят и п одълбоки резби применро пак пробиваме само че от предната страна вече отвори с 1,8 см дълбочина от които само един са резба и там навиваме шпилки или направо нормалните болтове по избор
но четвъртата дупка се застъпва и там процедурата е следната
правим си резбичка само 5 мм от предната страна на фланеца защото трябва цялата ни дупка да е около 1 см и по логиката на тухльо само толкова резба ше се направи при толкова дълбока дупка.... след това навиваме шпилка в нея и я заваряме към фланеца от външната страна ак осме избрали вариянта със шпилки и за останалите три дупки и тях ги заваряме за по сигурно
кажи ми кое не може да се нарпави по тоя вариянт?
щот накрая ше се ядосам и ше отида при един стругар утре само и само да си докажа твърдението...
нямам никво намерение да правя таквиа фланци първо защото не ми трябват и второ джантите ми са 4 по 100

а това че ти не можеш да го повярваш си е изцяло твой проблем....
не смятам че съм се изложил а смятам че накрая ти показах еди нвариянт който наистина ще работи и е лесен за изработка...
та да обобщим послендо кой е той....
прави се 20 мм фланец.от едната му страна се пробиват 5по 120 дупки с дълбочина 10мм и се прави резба до края колкото и невъзможно да ти звучи....

от задната и страна навиваме болтове или шпилки ... тук вариянтите са няколко... ти имаш предвид че главините са чугунени... в интерес на истианта не знам какви бяха на старта ми кола но им заварих шпилките с "цо" без никъв проблем.... но дори и това да не стане правим следното .... правим резба на шпилката точно колкото ни трябва като предварително сме го измерили оставаме 2 мм без резба и след тези 2 мм оформяме квадратна глава на самата шпилка с 4 мм дължина примерно слагаме от едно специално лепило за резби и навиваме след като го стегнем супер здраво бихме могли да го оставим така и да сложим директно главианта н оза да сме сигурни че няма да опира абсолютно никъде вече можем да изпилим квадратнтие главички на шпилките което означава че единственото което стърчи са двата милиметра от шпилката оставени без резба....
след това сглобяваме .... от предната страна на фланеца пак имаме няколко възможности за закрепване на джантата .... единият е в пробитите дупки да си нарпавим резба и директно дам да навиваме болтовете.... обаче наш "тухльо" са му казали че за да стане 1 см резба трябва да се пробие дупка 18 мм ... еми добре няма проблем.... значи ние имаме само една допирна точка между две дупки и то не е точно допирна точка ами да сметнем какво точно е ....
значи па ксе уточнявам разположил съм дупките от двете страни така че една от предната страна и една от здната да са в един радиус.....
демек застъпването излиза
60-50=10 това е разстояните между центровете на дупките които са с диаметър 12,5 мм
и като извадим от 10-12,5= - 2,5 мм това е застъпването между двете
и то не е точно застъпване ами просто като поогледнеш от една дупка ще виждаш в единия и край дъгичка с ширина 2,5 мм исамо това тя нито пречи някъде нито играе квато и да било роля....
това всичкото е ако дупките са по 10 мм а не по 18....
ако сме ги правили по 18 щот не знаем или стругаря по точно не може да ни го направи с по 1 см резба без да тряя да дупчиш още толкоз вариянта е следния
ние така или инъче вече сме пробли от страната дето са петте дупки 18мм дълбоки отвори
но само с 1 см резба дмек другите 8 мм са кухо пространство и имаме 2 мм като таванче към другия край на фланеца... пак казвам че това се получава смао при един от болтовете .. .другите 3 са си на огромно разстояние от четерите на другата страна.....
за тях могат да се направят и п одълбоки резби применро пак пробиваме само че от предната страна вече отвори с 1,8 см дълбочина от които само един са резба и там навиваме шпилки или направо нормалните болтове по избор

но четвъртата дупка се застъпва и там процедурата е следната
правим си резбичка само 5 мм от предната страна на фланеца защото трябва цялата ни дупка да е около 1 см и по логиката на тухльо само толкова резба ше се направи при толкова дълбока дупка.... след това навиваме шпилка в нея и я заваряме към фланеца от външната страна ак осме избрали вариянта със шпилки и за останалите три дупки и тях ги заваряме за по сигурно

кажи ми кое не може да се нарпави по тоя вариянт?
щот накрая ше се ядосам и ше отида при един стругар утре само и само да си докажа твърдението...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Tuhla_4etvorka
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.06.2009
Забрави в цялото си подробно описание да споменеш, че разпробиваш отворите на главината. И пак ти казвам, не е 1 а са 2 критичните отвори. Този дето го използваш за консултант нещо те подвежда. И дори да успееш да го направиш, това означава, че като искаш да смениш дисковете, трябва са сваляш главината и да разпробиваш вече отрязаната шпика, която си залепил с капчица. Няма по малоумно решение Пилиестерно М-Техниче ЛЛ. То ще ти е по лесто да си навариш 2 отвора на главината и да си я разпробиеш на 5х120. Ти ми обеща, че ще ми направиш фланците от сайта дето го постна, а там закрепването е през челото на диска. А на всичкото отгоре ти трябват 6 навивки или 9мм резба, на дълбочина 10мм неможеш да я нарежеш, шпилките също трябва да са на толкова навивки. Иначе колата ти ще става само за позьорство, още при първото яко плъзгане или рязко спиране ще последва леко отлитане на колелата. Ма то ти си позьорче. Както ти казах достатъчно се изложи, неможеш да направиш фланците от сайта (а каза, че ще ги направиш), който ти го натресе и това е достатъчно основание да те смятам за въздух под налягане и пълен лаик по тези въпроси. Сега си намираш оправдание да не правиш нищо. Как така няма да правиш такива фланци, нали каза, че салагаш от М3 макверсони с апарати и дискове и си оставяш джантите 4х100. Нещо започна да си противоречиш. Ето ти нагледно един фланец от 4х100 към 5х130 за да видиш, че 2 отвора за критични, как така при 5х120 става само 1я, като разстоянието се намалява?
П.С. Аз вече не работя, защото просто работят за мен. След като други ми изкарват кинтита, аз защо да си цапам ръцете?

П.С. Аз вече не работя, защото просто работят за мен. След като други ми изкарват кинтита, аз защо да си цапам ръцете?
- Закръгления
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 13.06.2009
- Местоположение: с. Чечил, Видинска околия!
Пичове, понеже виждам, че сте напред с материала, да попитам, като заварите шпилките на фланеца към главината, после как се сменя спирачния диск? Че из мисля да ползвам такъв вариант със заварки към Е36 М3 главини.
Август 2008г., спечелено 2-ро място по надяждане с кюфтета в с. Кула, Видинска околия! Личен рекорд - 38 кюфтета с лук за 56 минути! Плюс 5 големи мастики!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
вобще не ме интерсува за къв ме смяташ
ама хич... то това което съм написал ама грам не си успял да разбереш... ти си знаеш твоето и ми говориш за съвсем различни неща от това което пиша аз...
виж какво е разположението на дупките на този фланец...
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
давам ти го под вида на такъв линк защото самата снимка не я отваря....
само че този фланец е от 5х120 към 4х120
и създава илюзията че има малко разстояние между два от отврите но не е така защо първо че този е праен със оставено място за глави на болтове пък и е 4по120
ай сега пак помисли дали са два критеичните болтове или е само един?
но виж на йдобре вобще недей да мислиш ... омръзна да обеснявам на вятъра разбрах те че грам не попиваш от товакоето ти се говори... може хората дето имат малко инжинерна мисъл са ме разбрали кое как трябва да стане....
а колкото до смяната на дисковете пак казвам че не е удобно и че ако сме заваряли отвътре ще трябва да се пилят заварки но все пак колко често сменяте дисковете на колата си?

виж какво е разположението на дупките на този фланец...
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
давам ти го под вида на такъв линк защото самата снимка не я отваря....
само че този фланец е от 5х120 към 4х120
и създава илюзията че има малко разстояние между два от отврите но не е така защо първо че този е праен със оставено място за глави на болтове пък и е 4по120
ай сега пак помисли дали са два критеичните болтове или е само един?
но виж на йдобре вобще недей да мислиш ... омръзна да обеснявам на вятъра разбрах те че грам не попиваш от товакоето ти се говори... може хората дето имат малко инжинерна мисъл са ме разбрали кое как трябва да стане....
а колкото до смяната на дисковете пак казвам че не е удобно и че ако сме заваряли отвътре ще трябва да се пилят заварки но все пак колко често сменяте дисковете на колата си?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Закръгления
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 13.06.2009
- Местоположение: с. Чечил, Видинска околия!
E30_M_Tech_ll написа:...
само че този фланец е от 5х120 към 4х120
...
Ама то това няма никакво значение!
Защо въобще му обръщаш внимание на Циглата?


Август 2008г., спечелено 2-ро място по надяждане с кюфтета в с. Кула, Видинска околия! Личен рекорд - 38 кюфтета с лук за 56 минути! Плюс 5 големи мастики!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
опааа ко намерих
само че това е обратен фланец смисъл там където има дупки за глави на болтове си го представи за резба, а където са дупките с резба дупки за глави за болтвое....
и тоя симаптичния болт с ексцентричната глава трябва да се хваща от външната страна а дупката в главата му да гледа навътре
айде колега дано тия дето работят за тебе да са по умни и с по голямо въображение
че инъче от глад ще умреш 


само че това е обратен фланец смисъл там където има дупки за глави на болтове си го представи за резба, а където са дупките с резба дупки за глави за болтвое....
и тоя симаптичния болт с ексцентричната глава трябва да се хваща от външната страна а дупката в главата му да гледа навътре

айде колега дано тия дето работят за тебе да са по умни и с по голямо въображение


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани