Проект Е30 332i - S50B32

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.02.2009
Местоположение: Под колата :)

Мнение от user22 » 25 Мар 2009, 13:21

gecata73 написа::twisted: това по най- бруталния начин, малко ме засегна :mhihi: , но ще го преживея, вярвам че ще стане уникална, а на газ ли смятате да я карате :mhihi: -просто питам


Мислех на газ да я паля щото има бутилка с вътре доста газ, тръбичка, газов клапан, инсталацията която насадих в купето беше нарязана и имаше газ + ключе но в последствие се отказах :D

Свалих ти тръбичката, тея дни след като и направят гърнетата ще и резна задницата да извадя бутилката и ще я оставя там където сме се разбрали :)

Поздрави и ще я покажа като е годна за движение по обществените пътища :)
подпис

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 25 Мар 2009, 13:47

Ухуууу.... Изпуснал съм тема за един интересен проект... Евала за начинанието и мога да гарантирам че S50 е страхотен избор, изключително силен и с невероятен звук... Радвам се да видя че ще има много силни коли по пистите този сезон и че ще има хора които да ги карат както трябва... Конкуренцията ще е безмилостна но важното е да се дава газ... Браво момчета... За нас ще е чест да сме с вас на пистата и да затвърдим BMW хегемонията...

A btw. при стандартните Е36 М3 Ево има ли проблем с охлаждането на скоростите и диф-а и дали е хубаво и на нашата кола да мислим за охлаждане? Тя и сега на Плевен нещо ни се ебава 3та при рязко включване, та ако е от това да ги охлаждаме нещо !
Последна промяна DrivinGGoD на 25 Мар 2009, 13:59, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Мнение от gecata73 » 25 Мар 2009, 13:58

ми давайте де, че немам търпение да я видя на пътя, хубава колица беше и отново е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 25 Мар 2009, 14:46

Ще стане много яка като гледам, само така. :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 25 Мар 2009, 16:53

DrivinGGoD написа:
A btw. при стандартните Е36 М3 Ево има ли проблем с охлаждането на скоростите и диф-а и дали е хубаво и на нашата кола да мислим за охлаждане? Тя и сега на Плевен нещо ни се ебава 3та при рязко включване, та ако е от това да ги охлаждаме нещо !


дифа задължително му сложи охлаждане - аз имам ел помпа с термостат и като ходя да дрифтя след всяко спиране в бокса го слушам по 10 мин да върти. маркучите се връзват на пробките за смяна на маслото, а за още повече ефективност потърси капак за диф от з3м защото има допълнителни ребра за охлаждане. хммм за скоростите не съм сигурен но май и на тях имам радиатор, тия дни като отваряме съединителя ще разгледам и ще ти кажа.
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 25 Мар 2009, 18:00

user22 написа:Франки (на галено от "Франкенщайн") е жив :twisted: Снощи беше първото кръгче :twisted:

Изображение

Има и филмче 8)


още ми кантят ушите ми се струва :mhihi:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 25 Мар 2009, 18:23

oxam написа:
DrivinGGoD написа:
A btw. при стандартните Е36 М3 Ево има ли проблем с охлаждането на скоростите и диф-а и дали е хубаво и на нашата кола да мислим за охлаждане? Тя и сега на Плевен нещо ни се ебава 3та при рязко включване, та ако е от това да ги охлаждаме нещо !


дифа задължително му сложи охлаждане - аз имам ел помпа с термостат и като ходя да дрифтя след всяко спиране в бокса го слушам по 10 мин да върти. маркучите се връзват на пробките за смяна на маслото, а за още повече ефективност потърси капак за диф от з3м защото има допълнителни ребра за охлаждане. хммм за скоростите не съм сигурен но май и на тях имам радиатор, тия дни като отваряме съединителя ще разгледам и ще ти кажа.


капаците на з3м мисля че са различни от капаците на е36м
на з3м и е30м са еднакви
оргинално капака от е36м си има пак ребра за охлаждане като на з3м
си мисля аз ако не греша !
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Добрич

Мнение от lazaronni » 26 Мар 2009, 2:17

00Cool написа:
oxam написа:
DrivinGGoD написа:...

...


капаците на з3м мисля че са различни от капаците на е36м
на з3м и е30м са еднакви
оргинално капака от е36м си има пак ребра за охлаждане като на з3м
си мисля аз ако не греша !


Да, точно за това Макс каза да си намери от Z3 M, защото тук все пак става въпрос за Е30 :D
Тук в Германия, са доста рядко срещани и ако се покажат по eBay или e30.de надхвърлят винаги 250 Евро.

Успех с проекта и чакаме клипчето :D
Take Me to the Hospital...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 26 Мар 2009, 2:20

lazaronni написа:
00Cool написа:
oxam написа:
DrivinGGoD написа:...

...


капаците на з3м мисля че са различни от капаците на е36м
на з3м и е30м са еднакви
оргинално капака от е36м си има пак ребра за охлаждане като на з3м
си мисля аз ако не греша !


Да, точно за това Макс каза да си намери от Z3 M, защото тук все пак става въпрос за Е30 :D
Тук в Германия, са доста рядко срещани и ако се покажат по eBay или e30.de надхвърлят винаги 250 Евро.

Успех с проекта и чакаме клипчето :D

При DrivingGod-a става дума за е36 :winky:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Добрич

Мнение от lazaronni » 26 Мар 2009, 2:24

Sharo написа:
lazaronni написа:
00Cool написа:
oxam написа:
DrivinGGoD написа:...

...


капаците на з3м мисля че са различни от капаците на е36м
на з3м и е30м са еднакви
оргинално капака от е36м си има пак ребра за охлаждане като на з3м
си мисля аз ако не греша !


Да, точно за това Макс каза да си намери от Z3 M, защото тук все пак става въпрос за Е30 :D
Тук в Германия, са доста рядко срещани и ако се покажат по eBay или e30.de надхвърлят винаги 250 Евро.

Успех с проекта и чакаме клипчето :D

При DrivingGod-a става дума за е36 :winky:


Верно :uups: , мислех, че става въпрос за 30ката :D
Take Me to the Hospital...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 26 Мар 2009, 11:57

При нашата кола всичко си е както стандартно... Тунела е по-широк, за кутията има много място, дифа също е нашироко и няма ребра (само 3 малки както при стандартните Е30кови например)... Предполагам че хората са го сметнали да издържа и че може да се охлажда... Капак от Z3M няма как да стане защото конструкцията на неговия диф е като този на Е30, а на Е36 е коренно различен като форма, габарити и захващане... Ако видим че има проблем, въпреки че се кара с рейсингово масло, ще мислим за охлаждане... За сега си търсим вариант с 3,91 а пък после ще мислим за охлаждане... Повече ме притеснява кутията, защото ги водят кекави а нашата още от началото след първите няколко обиколки започна да ни ебава с 3тата... Дано да се оправи с друго масло, защото в противен случай ще трябва да търсим друга кутия...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 26 Мар 2009, 13:03

DrivinGGoD написа:При нашата кола всичко си е както стандартно... Тунела е по-широк, за кутията има много място, дифа също е нашироко и няма ребра (само 3 малки както при стандартните Е30кови например)... Предполагам че хората са го сметнали да издържа и че може да се охлажда... Капак от Z3M няма как да стане защото конструкцията на неговия диф е като този на Е30, а на Е36 е коренно различен като форма, габарити и захващане... Ако видим че има проблем, въпреки че се кара с рейсингово масло, ще мислим за охлаждане... За сега си търсим вариант с 3,91 а пък после ще мислим за охлаждане... Повече ме притеснява кутията, защото ги водят кекави а нашата още от началото след първите няколко обиколки започна да ни ебава с 3тата... Дано да се оправи с друго масло, защото в противен случай ще трябва да търсим друга кутия...

моя грешка, съжелявам :uups: кутията я водят кекава, но аз да чукна на дърво си нямам проблеми (само да не ме чуе сега), а все пак поема доста повече кончета и въртящ момент и има много брутален шорт шифт, ама факт...но съединителят пак си замина след по-малко от 6000 км :( :( :( май минавам на многодисков :help:
Изображение Изображение Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 26 Мар 2009, 14:05

Макс, твоята кутия не е ли с 5 скорости? Аз знам че тя е доста по-здрава от тази с 6 на Е36... Казват че 5 степенната ( от 3л. М3 Е36 и от Z3M) била доста по-яка...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 26 Мар 2009, 15:42

DrivinGGoD написа:Макс, твоята кутия не е ли с 5 скорости? Аз знам че тя е доста по-здрава от тази с 6 на Е36... Казват че 5 степенната ( от 3л. М3 Е36 и от Z3M) била доста по-яка...

по принцип е 5 скоростна ама при мен е сменена с 6 скоростна от 3.2 ево като вашето, 1ва до 5та са еднакви числа и 6та е само за икономия
Изображение Изображение Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 26 Мар 2009, 15:57

oxam написа:
DrivinGGoD написа:Макс, твоята кутия не е ли с 5 скорости? Аз знам че тя е доста по-здрава от тази с 6 на Е36... Казват че 5 степенната ( от 3л. М3 Е36 и от Z3M) била доста по-яка...

по принцип е 5 скоростна ама при мен е сменена с 6 скоростна от 3.2 ево като вашето, 1ва до 5та са еднакви числа и 6та е само за икономия


Ясно значи защо говориш за нея :winky: Точно така е, знам че 5 степенната е същата с разни стотни в предавателните числа различни... Дано и нашата да се окаже здрава...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook