Проект Е30 332i - S50B32
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
gecata73 написа::twisted: това по най- бруталния начин, малко ме засегна, но ще го преживея, вярвам че ще стане уникална, а на газ ли смятате да я карате
-просто питам
Мислех на газ да я паля щото има бутилка с вътре доста газ, тръбичка, газов клапан, инсталацията която насадих в купето беше нарязана и имаше газ + ключе но в последствие се отказах

Свалих ти тръбичката, тея дни след като и направят гърнетата ще и резна задницата да извадя бутилката и ще я оставя там където сме се разбрали

Поздрави и ще я покажа като е годна за движение по обществените пътища

подпис
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Ухуууу.... Изпуснал съм тема за един интересен проект... Евала за начинанието и мога да гарантирам че S50 е страхотен избор, изключително силен и с невероятен звук... Радвам се да видя че ще има много силни коли по пистите този сезон и че ще има хора които да ги карат както трябва... Конкуренцията ще е безмилостна но важното е да се дава газ... Браво момчета... За нас ще е чест да сме с вас на пистата и да затвърдим BMW хегемонията...
A btw. при стандартните Е36 М3 Ево има ли проблем с охлаждането на скоростите и диф-а и дали е хубаво и на нашата кола да мислим за охлаждане? Тя и сега на Плевен нещо ни се ебава 3та при рязко включване, та ако е от това да ги охлаждаме нещо !
A btw. при стандартните Е36 М3 Ево има ли проблем с охлаждането на скоростите и диф-а и дали е хубаво и на нашата кола да мислим за охлаждане? Тя и сега на Плевен нещо ни се ебава 3та при рязко включване, та ако е от това да ги охлаждаме нещо !
Последна промяна DrivinGGoD на 25 Мар 2009, 13:59, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
DrivinGGoD написа:
A btw. при стандартните Е36 М3 Ево има ли проблем с охлаждането на скоростите и диф-а и дали е хубаво и на нашата кола да мислим за охлаждане? Тя и сега на Плевен нещо ни се ебава 3та при рязко включване, та ако е от това да ги охлаждаме нещо !
дифа задължително му сложи охлаждане - аз имам ел помпа с термостат и като ходя да дрифтя след всяко спиране в бокса го слушам по 10 мин да върти. маркучите се връзват на пробките за смяна на маслото, а за още повече ефективност потърси капак за диф от з3м защото има допълнителни ребра за охлаждане. хммм за скоростите не съм сигурен но май и на тях имам радиатор, тия дни като отваряме съединителя ще разгледам и ще ти кажа.




- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
още ми кантят ушите ми се струва

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
oxam написа:DrivinGGoD написа:
A btw. при стандартните Е36 М3 Ево има ли проблем с охлаждането на скоростите и диф-а и дали е хубаво и на нашата кола да мислим за охлаждане? Тя и сега на Плевен нещо ни се ебава 3та при рязко включване, та ако е от това да ги охлаждаме нещо !
дифа задължително му сложи охлаждане - аз имам ел помпа с термостат и като ходя да дрифтя след всяко спиране в бокса го слушам по 10 мин да върти. маркучите се връзват на пробките за смяна на маслото, а за още повече ефективност потърси капак за диф от з3м защото има допълнителни ребра за охлаждане. хммм за скоростите не съм сигурен но май и на тях имам радиатор, тия дни като отваряме съединителя ще разгледам и ще ти кажа.
капаците на з3м мисля че са различни от капаците на е36м
на з3м и е30м са еднакви
оргинално капака от е36м си има пак ребра за охлаждане като на з3м
си мисля аз ако не греша !
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
00Cool написа:oxam написа:DrivinGGoD написа:...
...
капаците на з3м мисля че са различни от капаците на е36м
на з3м и е30м са еднакви
оргинално капака от е36м си има пак ребра за охлаждане като на з3м
си мисля аз ако не греша !
Да, точно за това Макс каза да си намери от Z3 M, защото тук все пак става въпрос за Е30

Тук в Германия, са доста рядко срещани и ако се покажат по eBay или e30.de надхвърлят винаги 250 Евро.
Успех с проекта и чакаме клипчето

Take Me to the Hospital...
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
lazaronni написа:00Cool написа:oxam написа:DrivinGGoD написа:...
...
капаците на з3м мисля че са различни от капаците на е36м
на з3м и е30м са еднакви
оргинално капака от е36м си има пак ребра за охлаждане като на з3м
си мисля аз ако не греша !
Да, точно за това Макс каза да си намери от Z3 M, защото тук все пак става въпрос за Е30![]()
Тук в Германия, са доста рядко срещани и ако се покажат по eBay или e30.de надхвърлят винаги 250 Евро.
Успех с проекта и чакаме клипчето
При DrivingGod-a става дума за е36

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Sharo написа:lazaronni написа:00Cool написа:oxam написа:DrivinGGoD написа:...
...
капаците на з3м мисля че са различни от капаците на е36м
на з3м и е30м са еднакви
оргинално капака от е36м си има пак ребра за охлаждане като на з3м
си мисля аз ако не греша !
Да, точно за това Макс каза да си намери от Z3 M, защото тук все пак става въпрос за Е30![]()
Тук в Германия, са доста рядко срещани и ако се покажат по eBay или e30.de надхвърлят винаги 250 Евро.
Успех с проекта и чакаме клипчето
При DrivingGod-a става дума за е36
Верно


Take Me to the Hospital...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
При нашата кола всичко си е както стандартно... Тунела е по-широк, за кутията има много място, дифа също е нашироко и няма ребра (само 3 малки както при стандартните Е30кови например)... Предполагам че хората са го сметнали да издържа и че може да се охлажда... Капак от Z3M няма как да стане защото конструкцията на неговия диф е като този на Е30, а на Е36 е коренно различен като форма, габарити и захващане... Ако видим че има проблем, въпреки че се кара с рейсингово масло, ще мислим за охлаждане... За сега си търсим вариант с 3,91 а пък после ще мислим за охлаждане... Повече ме притеснява кутията, защото ги водят кекави а нашата още от началото след първите няколко обиколки започна да ни ебава с 3тата... Дано да се оправи с друго масло, защото в противен случай ще трябва да търсим друга кутия...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
DrivinGGoD написа:При нашата кола всичко си е както стандартно... Тунела е по-широк, за кутията има много място, дифа също е нашироко и няма ребра (само 3 малки както при стандартните Е30кови например)... Предполагам че хората са го сметнали да издържа и че може да се охлажда... Капак от Z3M няма как да стане защото конструкцията на неговия диф е като този на Е30, а на Е36 е коренно различен като форма, габарити и захващане... Ако видим че има проблем, въпреки че се кара с рейсингово масло, ще мислим за охлаждане... За сега си търсим вариант с 3,91 а пък после ще мислим за охлаждане... Повече ме притеснява кутията, защото ги водят кекави а нашата още от началото след първите няколко обиколки започна да ни ебава с 3тата... Дано да се оправи с друго масло, защото в противен случай ще трябва да търсим друга кутия...
моя грешка, съжелявам









- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Макс, твоята кутия не е ли с 5 скорости? Аз знам че тя е доста по-здрава от тази с 6 на Е36... Казват че 5 степенната ( от 3л. М3 Е36 и от Z3M) била доста по-яка...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
DrivinGGoD написа:Макс, твоята кутия не е ли с 5 скорости? Аз знам че тя е доста по-здрава от тази с 6 на Е36... Казват че 5 степенната ( от 3л. М3 Е36 и от Z3M) била доста по-яка...
по принцип е 5 скоростна ама при мен е сменена с 6 скоростна от 3.2 ево като вашето, 1ва до 5та са еднакви числа и 6та е само за икономия




- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
oxam написа:DrivinGGoD написа:Макс, твоята кутия не е ли с 5 скорости? Аз знам че тя е доста по-здрава от тази с 6 на Е36... Казват че 5 степенната ( от 3л. М3 Е36 и от Z3M) била доста по-яка...
по принцип е 5 скоростна ама при мен е сменена с 6 скоростна от 3.2 ево като вашето, 1ва до 5та са еднакви числа и 6та е само за икономия
Ясно значи защо говориш за нея

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани