E30 318i Convertible
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: E30 318i Convertible
Kroki написа:Мармот написа:M10 написа:Шпер, м40, лято
И 3,64 число
Дидо, продай ми малкия борд
Шшшшпера ще е 3.91 и имам съмнения, че твоят диф не е 3.64 ! Но да, засега това е положението. В плана е и мотор по няков време, но всяко нещо по реда си. Комплект с другите неща ли ?
3,64 e.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Ревизия на климатичния компресор.
Благодаря на metodi80 за свършената работа. Изключителен доволен. Препоръчвам.
Сменени са следните неща:
Лагера (оригинален NSK , Японски)
Големия пръстен в основата на тялото
Големия пръстен в горната част на тялото (оригинален с триъгълен профил)
Малкия пръстен в горната част на тялото
Малкия пръстен на щуцера на дебелия изходящ маркуч
Някакви снимки
Благодаря на metodi80 за свършената работа. Изключителен доволен. Препоръчвам.
Сменени са следните неща:
Лагера (оригинален NSK , Японски)
Големия пръстен в основата на тялото
Големия пръстен в горната част на тялото (оригинален с триъгълен профил)
Малкия пръстен в горната част на тялото
Малкия пръстен на щуцера на дебелия изходящ маркуч
Някакви снимки
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
От днес:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: E30 318i Convertible
И така ,да дам отчет какво е свършено по колата откакто е при мен.
Идеята беше монтаж на климатик,оправяне до колкото е възможно на съсипаната саунд система,монтаж на голям борд,смяна на изолирбанда по кабелите в коша и под таблото и общо взето каквото по колата не ми хареса
Започнах с цялостно разглобяване на прасето и измиването на всяка част.
След това подмяна на разпадащия се изолирбанд.
Тук вече с новия .
Също и инсталацията на борда,както и леко ремонтирана .
Измиване на радиаторите и ремонт на клапана на парното ,нови о-пръстени .
Ремонт на перката,разглобих я и гресирах лагерите .
Резистора беше съсипан,чака се да дойде новия.
Оригиналната саунд система на колата беше с орязана инсталация и вързани колони директно на касетофона,възстановил съм я след буксата на касетофона,всичко е запоено и с навит нов изолирбанд.
Това беше състоянието й .
И след това .
След това се захванах с коша,изистих всичкия изолирбанд по кабелите и съм навил с нов навсякъде .Също и прекарах инсталацията за температурния датчик в скобите и през гуменото уплътнение под бушониерата.
Инсталацията на климатика в коша също е с подменен изолирбанд и прекарана .
Също и под таблото съм го сменил и съм вкарал в оригиналните скоби 3-те инсталации,на таблото,на темпомата и на борда .
Вътре съм пробил отворите за дренажите и съм ги обработил с цинков спрей,както и другите които се избиват.
Прасето ,измито,регулирано,с нови дунапрени,ремонтиран клапан и готово за монтаж .
Монтирано .
Компресора със стойката .
И вече монтиран .
Кората/въздуховода около климатичния радиатор .
Сглобяване на всичко обратно и отстраняване на доста дребни неща,които ме дразнеха.Едно несветещо копче на ел.стъклата,несветещ ключ на фаровете,недобре монтирани задни кори .....такива неща.
Копчето на климатика не задържаше,че и там от две направих едно читаво.
Както и очаквах борда беше със сменени крушки и не каквито трябва ,та почти нищо не се виждаше на него,след като го оправих грейна като преди 25 години
Също след монтажа и пробата се оказа,че клапана на парното незатваря и се наложи повторно сваляне,разглобяване ,сега всичко е наред.
Това е в общи линии засега,чакам крепежи,резистор и дехидратор и отивам да пълня
Идеята беше монтаж на климатик,оправяне до колкото е възможно на съсипаната саунд система,монтаж на голям борд,смяна на изолирбанда по кабелите в коша и под таблото и общо взето каквото по колата не ми хареса
Започнах с цялостно разглобяване на прасето и измиването на всяка част.
След това подмяна на разпадащия се изолирбанд.
Тук вече с новия .
Също и инсталацията на борда,както и леко ремонтирана .
Измиване на радиаторите и ремонт на клапана на парното ,нови о-пръстени .
Ремонт на перката,разглобих я и гресирах лагерите .
Резистора беше съсипан,чака се да дойде новия.
Оригиналната саунд система на колата беше с орязана инсталация и вързани колони директно на касетофона,възстановил съм я след буксата на касетофона,всичко е запоено и с навит нов изолирбанд.
Това беше състоянието й .
И след това .
След това се захванах с коша,изистих всичкия изолирбанд по кабелите и съм навил с нов навсякъде .Също и прекарах инсталацията за температурния датчик в скобите и през гуменото уплътнение под бушониерата.
Инсталацията на климатика в коша също е с подменен изолирбанд и прекарана .
Също и под таблото съм го сменил и съм вкарал в оригиналните скоби 3-те инсталации,на таблото,на темпомата и на борда .
Вътре съм пробил отворите за дренажите и съм ги обработил с цинков спрей,както и другите които се избиват.
Прасето ,измито,регулирано,с нови дунапрени,ремонтиран клапан и готово за монтаж .
Монтирано .
Компресора със стойката .
И вече монтиран .
Кората/въздуховода около климатичния радиатор .
Сглобяване на всичко обратно и отстраняване на доста дребни неща,които ме дразнеха.Едно несветещо копче на ел.стъклата,несветещ ключ на фаровете,недобре монтирани задни кори .....такива неща.
Копчето на климатика не задържаше,че и там от две направих едно читаво.
Както и очаквах борда беше със сменени крушки и не каквито трябва ,та почти нищо не се виждаше на него,след като го оправих грейна като преди 25 години
Също след монтажа и пробата се оказа,че клапана на парното незатваря и се наложи повторно сваляне,разглобяване ,сега всичко е наред.
Това е в общи линии засега,чакам крепежи,резистор и дехидратор и отивам да пълня
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: E30 318i Convertible
И така,колата е готова вече.
След като дойдоха крепежите,дехидратора и резистора продължих работа.
Смених резистора и монтирах перката на климатичния радиатор и после заедно в колата ,навсякъде с нови крепежи.
Също и монтирах тръбите и новия дехидратор отново навсякъде с нови крепежи.
И вече всичко сглобено .
По колата също съм регулирал задно ляво стъкло,че опираше в предното,монтирал съм както трябва задните кори,оправил съм проблема със задните светлини за мъгла,несветещата лампа за ръчната,няколко несветещи крушки по таблото,едно несветещо копче за ел. стъкла,клатещата се ръчка за темпомата....сигурно пропускам нещо
Ами,собственика да казва,ако нещо не му харесва,да го оправям
След като дойдоха крепежите,дехидратора и резистора продължих работа.
Смених резистора и монтирах перката на климатичния радиатор и после заедно в колата ,навсякъде с нови крепежи.
Също и монтирах тръбите и новия дехидратор отново навсякъде с нови крепежи.
И вече всичко сглобено .
По колата също съм регулирал задно ляво стъкло,че опираше в предното,монтирал съм както трябва задните кори,оправил съм проблема със задните светлини за мъгла,несветещата лампа за ръчната,няколко несветещи крушки по таблото,едно несветещо копче за ел. стъкла,клатещата се ръчка за темпомата....сигурно пропускам нещо
Ами,собственика да казва,ако нещо не му харесва,да го оправям
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: E30 318i Convertible
Ехеее! Браво!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: E30 318i Convertible
Прочетох цялата тема от край до край.
Поздравления за колегата Кроки, млад ентусиаст който иска всичко по колата да е Перфектно, предполагам напомняш на половината ентусиасти в началото на житейския им път с БМВ.
С радост ще се запозная с теб понеже и аз имам една Е30 ка кабрио и ще може да обменим опит.
Поздрави и весела нова година.
Поздравления за колегата Кроки, млад ентусиаст който иска всичко по колата да е Перфектно, предполагам напомняш на половината ентусиасти в началото на житейския им път с БМВ.
С радост ще се запозная с теб понеже и аз имам една Е30 ка кабрио и ще може да обменим опит.
Поздрави и весела нова година.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Здравей и добре дошъл в нашият отбор.
Ще ми е приятно да се запознаем и да се опитаме да решим заедно проблемите по колите.
Честита нова година и от мен.
Ще ми е приятно да се запознаем и да се опитаме да решим заедно проблемите по колите.
Честита нова година и от мен.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Отидохме да вземем колата с родителите ми и Злати. Няма такава радост, като я видях завита и готова. Бях я закарал на 22-ти септември по къси гащи, а дойдох да я взимам на 26 декември.
Наще тръгнаха да се прибират, ние взехме колата, говорихме още 15-на минути и си казахме чао. Тръгнахме към ВТ, там преспахме .
Вечерта почна да вали дъжд, аз я бях завил с покривало, но на сутринта като станахме всичко беше бяло.. какво да се прави. Тръгнахме към Плевен, още не бяха тръгнали снегорините и беше доста красиво. Пътувахме спокойно и без проблеми, но на влизане в града направихме 360, за щастие нямаше коли и се размина без последици. Оставих колата и отидохме да се въртим с 316-ката на Злати.
След 20:00, когато всичко се беше стегнало аз реших, че е време да отида на автомивка, където имат топла вода и измих цялата кола отдолу и отстрани. След това я вкарах в топъл гараж и легнах да спя. На другия ден почистих и прибрах мекия таван. Бащата помогна да сложим хардтопа и прибрах колата в гаража. Купил съм добавка за промивка на охладителната система, антифриз концентрат и нов термостат, но ще изчакам по-хубаво време сменя тези неща. Реших на 04 да не се прибирам с нея, ами да почакам по-хубаво време.
Днес запалих да позагрее и да налея течност за чистачки.
Както и да монтирам новата запалка, която в последствие не ми хареса как седи.
В София като прибера колата ме чака обстойно почистване на интериора и монтирване на новите неща за които нямам търпение.
Наще тръгнаха да се прибират, ние взехме колата, говорихме още 15-на минути и си казахме чао. Тръгнахме към ВТ, там преспахме .
Вечерта почна да вали дъжд, аз я бях завил с покривало, но на сутринта като станахме всичко беше бяло.. какво да се прави. Тръгнахме към Плевен, още не бяха тръгнали снегорините и беше доста красиво. Пътувахме спокойно и без проблеми, но на влизане в града направихме 360, за щастие нямаше коли и се размина без последици. Оставих колата и отидохме да се въртим с 316-ката на Злати.
След 20:00, когато всичко се беше стегнало аз реших, че е време да отида на автомивка, където имат топла вода и измих цялата кола отдолу и отстрани. След това я вкарах в топъл гараж и легнах да спя. На другия ден почистих и прибрах мекия таван. Бащата помогна да сложим хардтопа и прибрах колата в гаража. Купил съм добавка за промивка на охладителната система, антифриз концентрат и нов термостат, но ще изчакам по-хубаво време сменя тези неща. Реших на 04 да не се прибирам с нея, ами да почакам по-хубаво време.
Днес запалих да позагрее и да налея течност за чистачки.
Както и да монтирам новата запалка, която в последствие не ми хареса как седи.
В София като прибера колата ме чака обстойно почистване на интериора и монтирване на новите неща за които нямам търпение.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Новата придобивка.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: E30 318i Convertible
Един от най-готините волани!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Така де, на 04 се прибрах с колата до София, измих я, намазах гумите и чак днес я изкарах за едно бързо кръгче до Е30 сбирката.
Имах съмнения, че датчика за включването на климатичната перка не ми работи и реших да направя прост тест.
Купих си ключ, за да мога да си махна виското и оставих колата да работи на едно място, докато загрее. Малко, след като достигна средата, перката се включи на първа степен и аз бях щастлив, защото работеше :hihi: .
Бях забравил колата на контакт и акумулатора беше паднал, но в момента е закачена вече 3-ти ден на СТЕК-а и се надявам да няма повече такива проблеми. Като монтирам шпера с полуоските, бих искал профилактично да им сменя гумените маншони. Та бихте ли споделили, откъде мога да закупя същите и да не са на някоя шано марка(защото се цепили бързо)?
Имах съмнения, че датчика за включването на климатичната перка не ми работи и реших да направя прост тест.
Купих си ключ, за да мога да си махна виското и оставих колата да работи на едно място, докато загрее. Малко, след като достигна средата, перката се включи на първа степен и аз бях щастлив, защото работеше :hihi: .
Бях забравил колата на контакт и акумулатора беше паднал, но в момента е закачена вече 3-ти ден на СТЕК-а и се надявам да няма повече такива проблеми. Като монтирам шпера с полуоските, бих искал профилактично да им сменя гумените маншони. Та бихте ли споделили, откъде мога да закупя същите и да не са на някоя шано марка(защото се цепили бързо)?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: E30 318i Convertible
Kroki написа:Новата придобивка.
страхотен! поздравления
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Мерси, че ми отговорихте за гумите
Да дам отчет какво се случи през последните седмици.
Монтирах волана и към волана си взех и едни ръкавички, които се оказаха СТРАШНО удобни. Та удоволствието от шофирането става все по-голямо. Нямам търпение времето да се позатопли и да излеза някъде на по-дълъг път.
След това ми дойде и чисто новата ръчка за управление на мигачите и борда, поръчана от CA.
Тъй, като частта с буксата за управление на борда от самата инсталация е отрязана, съм сложил просто кабела, за да може да работи. Издирвам такава букса, за да мога да я сложа и да стане както трябва, а да не препрявам буксата на ръчката.
Следващото което дойде, бяха така желаните от мен MHW стопове.
Много ми се иска да ги сложа, но първо ще има малко игра с тях, за да станат още по-готени и тогава.
Днес, реших да си сменя кората под волана, която ме чакаше 2 месеца. Прехвърлих лесно реглажа на фаровете, но срещнах трудности с монтирането на самата кора. Ако се опитам да я вкарам в жлеба на кормилния прът от дясната страна ми опира във въздуховода на парното. Ако я карам първо от там, не мога да я вкарам в жлеба на кормилния прът. Тук ще помоля за помощ, някой да дойде и да ми покаже, пък ще почерпа.
Разликата между новата и старата
Така беше пред гаража днес, че b00st си сменяше филтъра на купето.
Най-откровенно заявявам, че с набавянето на екстрите по-колата почти се приключи.
Следва оправянето на някой неща по интериора, като пластмаси и кори, няколко оплътнения и т.н.
От тук насетне се почва дългия път по събирането на чарколяк и засилването на кабриото.
Да дам отчет какво се случи през последните седмици.
Монтирах волана и към волана си взех и едни ръкавички, които се оказаха СТРАШНО удобни. Та удоволствието от шофирането става все по-голямо. Нямам търпение времето да се позатопли и да излеза някъде на по-дълъг път.
След това ми дойде и чисто новата ръчка за управление на мигачите и борда, поръчана от CA.
Тъй, като частта с буксата за управление на борда от самата инсталация е отрязана, съм сложил просто кабела, за да може да работи. Издирвам такава букса, за да мога да я сложа и да стане както трябва, а да не препрявам буксата на ръчката.
Следващото което дойде, бяха така желаните от мен MHW стопове.
Много ми се иска да ги сложа, но първо ще има малко игра с тях, за да станат още по-готени и тогава.
Днес, реших да си сменя кората под волана, която ме чакаше 2 месеца. Прехвърлих лесно реглажа на фаровете, но срещнах трудности с монтирането на самата кора. Ако се опитам да я вкарам в жлеба на кормилния прът от дясната страна ми опира във въздуховода на парното. Ако я карам първо от там, не мога да я вкарам в жлеба на кормилния прът. Тук ще помоля за помощ, някой да дойде и да ми покаже, пък ще почерпа.
Разликата между новата и старата
Така беше пред гаража днес, че b00st си сменяше филтъра на купето.
Най-откровенно заявявам, че с набавянето на екстрите по-колата почти се приключи.
Следва оправянето на някой неща по интериора, като пластмаси и кори, няколко оплътнения и т.н.
От тук насетне се почва дългия път по събирането на чарколяк и засилването на кабриото.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани