Докторски вал........?!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			69 мнения
			 • Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Penchev написа:
Томи , ще те скандализирам ли ако ти кажа,че на Росен колата ако и да има 2 турбини пак има лаг,макар и минималенЩе ти кажа кога го усетих
Жоре, аз пък ще ти кажа :"Който търси, намира"
Да ама и мощност нямаPenchev написа:По вашите думи всеки ден - гаден М52, гадна кола Е36![]()
Да ама тя няма никакви лагове
![]()
Тук чоплиш семки, ако,ама, ще и др.Penchev написа:На Роската Е60-тката се държа просто фантастично за дизел, но дори с тези технологий в едно по-леко БМВ купе срещу хубаво напънат атмосферен мотор просто според мен атмосферката ще го прибие![]()
Айде по-полека, инженерите от Ф1 големи будали излязоха, не си останаха с перфектните балансирани атмосферни коли, ами като видяха какво става с лагавите турбо "небалансирани" коли и на следващата година , о-о-о, чудо, вируса на турбото заразил и другите отбори. Така че не говори че няма баланс в турбо колатаPenchev написа:Не можете да ми говорите за баланс на каросерията от турбина и от хубав атмосферен мотораз поне пробвах турбо, би-турбо и атмосферки 2 ,една от които с СМГ скорости,брилянтна кола но без механични предавки дори тя не беше толкова добра ,като "гадната" Е36-ца
![]()
Само искам да уточня, че нямам нищо против атмосферната кола
е21 345 0-402м  12.18

		
Туй как можа да го напишеш,тцтцт, не знам, нямам коментар, ти просто си се навил че земята не е кръгла и не се върти и това си е. Може би защото дълги години си карал и си имал не една-две турбо коли ли? Това че на теб лично не те кефят не означава че са измишльотини нали?Penchev написа:Turbo-Lag написа:Тука сега се поражда завистта на тия дет си нямат![]()
![]()
турбута
Колега ,моите уважения ,но никога няма да поискам такава измишльотина в мойта кола![]()
Георги Пенчев
е21 345 0-402м  12.18

		
- NeoPrint
 - бай печатар
 - 
				
			 - Мнения: 2207
 - Регистриран на: 26.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 525tds-A
 - Мечтае да кара: Е38 728i
 
Докато се карат двама аз да наблегна на компресора  
  Идеално решение за ежедневна кола,за дрифт,за повер в ниските и не лагва ама грам. 
Стига с тези турбота,ще ме прощава Томи,но лично моето ламерско мнение е,че турбото е за драг и за дизелите най-вече.
			
		Стига с тези турбота,ще ме прощава Томи,но лично моето ламерско мнение е,че турбото е за драг и за дизелите най-вече.
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Томи а от Ф1 технологийте до тези ,които ние ползваме има малка разлика ... 
Беше си сложил и механичен компресор в Е21-чката за да избегнеш кофти дупката ,нали
  Дааа  
 
Имаме две турбо коли - наши ,карам ги и виждам някои неща, ето покарах и една изключително мощна,която е супер автомобил ,но докато има дупка , никога няма да бъде като мощния бензинов мотор а ако пък и високооборотен - ///М-ков - мое мнение от мой личен опит ... Не искам да те убеждавам в нищо, ти си далеч по-напред от мен в сверата на моторните технологий, те ти минават всеки ден през ръцете и само хубави думи за теб относно това
 
И няма да ми обиждаш комбито на лагаво
  
  Аааама ха  
 
п.с. Извинявам се на Виктор Газара ,за това,че малко изкривихме темата,но ми е много болно ,като чуя турбо в БМВ
 
Георги Пенчев
			
		Беше си сложил и механичен компресор в Е21-чката за да избегнеш кофти дупката ,нали
 
Имаме две турбо коли - наши ,карам ги и виждам някои неща, ето покарах и една изключително мощна,която е супер автомобил ,но докато има дупка , никога няма да бъде като мощния бензинов мотор а ако пък и високооборотен - ///М-ков - мое мнение от мой личен опит ... Не искам да те убеждавам в нищо, ти си далеч по-напред от мен в сверата на моторните технологий, те ти минават всеки ден през ръцете и само хубави думи за теб относно това
И няма да ми обиждаш комбито на лагаво
п.с. Извинявам се на Виктор Газара ,за това,че малко изкривихме темата,но ми е много болно ,като чуя турбо в БМВ
 
Георги Пенчев
И аз, ама се надявам че няма да се сърдиPenchev написа:
п.с. Извинявам се на Виктор Газара ,за това,че малко изкривихме темата,но ми е много болно ,като чуя турбо в БМВ![]()
Георги Пенчев
Жоро, имам една молба. Следващия път, когато караш турбоавтомобил, задръж го в диапазона 4500-5500 (нали на тези обороти дрифтиш) и ще разбереш че там лаг просто НЯМА и слуша газта като на много силна атмосферка
е21 345 0-402м  12.18

		
Така е, но и двата принципа имат плюсове и минуси, аз по принцип съм за принудителното пълнене, не само турбо, но турбините ме кефят повечеNeoPrint написа:Докато се карат двама аз да наблегна на компресораИдеално решение за ежедневна кола,за дрифт,за повер в ниските и не лагва ама грам. .
Що бре бат Стефчо, ти колко километра имаш на турбоавтомобилNeoPrint написа:Стига с тези турбота,ще ме прощава Томи,но лично моето ламерско мнение е,че турбото е за драг и за дизелите най-вече.
е21 345 0-402м  12.18

		
- madpetio
 - 
				Новият ПИКАСО
			 - 
				
			 - Мнения: 5525
 - Регистриран на: 29.04.2002
 - Местоположение: гр.София
 - Пол: Мъж
 - Кара: The Dark Side of the Force
 - Мечтае да кара: S
 - Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio 
gazzzar написа:
и как се усещаше колата в ниските обороти....загуби ли си много от повера там......?!
В ниските си е като всяко БМВ-мъртво родено
А за турботата да вметна, че преди не им бях фен щото явно техниката беше още не така навлязла в България,но сега просто няма база за сравнение ТУРБО-то и за драг,и за дрифт е по-добро и то Мноооого по-добро. Единствената слабост е технична писта с къси прави.
Просто не сме имали възможност да караме автомобили 300-500к.с. и 500-700Nm надути на 2бара с пикове до 2.5 Shocked И другото е ние шофьорите на атмосферки неможем да ги караме и тва ни кара да си мислим,че са недодялани,а те всъщност са супер добри!!! Личното ми впечатление е че лудите турбо бегачки са просто уникални трудно се описва въртене на гуми на 4-та при скорост над 120км/ч
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
		- Turbo-Lag
 - BMW Fanatic!
 - 
				
			 - Мнения: 1313
 - Регистриран на: 26.12.2005
 - Местоположение: Русе
 - Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
 - Мечтае да кара: Cessna 152
 
Penchev написа:Turbo-Lag написа:Тука сега се поражда завистта на тия дет си нямат![]()
![]()
турбута
Колега ,моите уважения ,но никога няма да поискам такава измишльотина в мойта кола![]()
Георги Пенчев
Извини ме, ама това М50 върви така все едно тегли още 1 кола след себе си
 нали си имам и аз м50 у нас нали и аз карам сега не ми обяснявай само как бутваш и тръгва, защото прави само ммммууууууууу, а си представи момента с надута добре направена атмосферка? Силна в ниските и във високите страшен респонс ама това не става в 3к ами трябват малко повече  
Penchev написа:п.с. Извинявам се на Виктор Газара ,за това,че малко изкривихме темата,но ми е много болно ,като чуя турбо в БМВ
става ти болно щот' твойто М50 на 0,8 с една средно-малка турбина ще му станат на медец буталата
иначе м20ка турбо е много гадна раота... ама 2004та само поклони имаше пред едно сиво комби, а после и пред една е21ца и тя още по-бавна
 
атмосферка с 300+ градуса вал подкарайте и тогава ше ми говорите за ЛАГ
баце тури си М50Б25 и се вози.... ма по някое време и турбо ше искаш
МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!
- Turbo-Lag
 - BMW Fanatic!
 - 
				
			 - Мнения: 1313
 - Регистриран на: 26.12.2005
 - Местоположение: Русе
 - Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
 - Мечтае да кара: Cessna 152
 
И на някой завой като падне под 3500  
 и започне да трътка и голяма греда става  
 ама наистина темата май трябва да се раздели вече, че омазахме положението с вала    
			
madpetio написа:
А за турботата да вметна, че преди не им бях фен щото явно техниката беше още не така навлязла в България,но сега просто няма база за сравнение ТУРБО-то и за драг,и за дрифт е по-добро и то Мноооого по-добро. Единствената слабост е технична писта с къси прави.
Просто не сме имали възможност да караме автомобили 300-500к.с. и 500-700Nm надути на 2бара с пикове до 2.5 Shocked И другото е ние шофьорите на атмосферки неможем да ги караме и тва ни кара да си мислим,че са недодялани,а те всъщност са супер добри!!! Личното ми впечатление е че лудите турбо бегачки са просто уникални трудно се описва въртене на гуми на 4-та при скорост над 120км/ч
е21 345 0-402м  12.18

		
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Моля без иронични подхвърляния с цел да се заяждате, и да се обиждате и да зачеквате различни теми! 
Ако имате спорове за решаване отивате на пистата и се пързаляйте кой с турбо кой с вал който както му харесва!
			Ако имате спорове за решаване отивате на пистата и се пързаляйте кой с турбо кой с вал който както му харесва!
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- NeoPrint
 - бай печатар
 - 
				
			 - Мнения: 2207
 - Регистриран на: 26.03.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 525tds-A
 - Мечтае да кара: Е38 728i
 
Томи грешиш имал съм и съм карал турбо "коли" и не останах очарован основно заради лага. Щом казвате,че вече го няма сигурно е така,но не забравяйте,че тук си говорим за стари коли и едва ли ще се монтират последните писъци на турбо технологиите в тях.
Малката турбина се развърта бързо,но и бързо "свършва" или греша?
Докато компресора прави колата да се държи като атмосферка с голям мотор,какво по добро от това,при това с минимум интервенции.
			
		Малката турбина се развърта бързо,но и бързо "свършва" или греша?
Докато компресора прави колата да се държи като атмосферка с голям мотор,какво по добро от това,при това с минимум интервенции.
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Vendetta написа:аз може ли с чук и гек
А ти може ли един път да не си на всяка манджа мерудия
Ако ти е забавно да се кискаш регни се в някой форум с друга насока
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
			69 мнения
			 • Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани