смяна на мотор от 316 на 320???????

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 28 Дек 2006, 17:00

добре там пише че късните 316ки са съвместими с 318и(какво ще рече това късни)тая 87година влиза ли в това определение,интересува ме ще стане ли работата щото пича ми дава зор да я земам,пък аз го въртя за да мога да разбера от вас дали става да се напраи тоя матор да върви

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 28 Дек 2006, 17:02

Вайпъра е запознат тук добре... но той беше написал че мотора ти е 1,8 литра нищо че колата е 316-ка, което ще рече че става ;) Нека той да обобщи резултатите :lol:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 28 Дек 2006, 17:09

Абе, мене ако питаш - не се разправяй; потърси 318i - тоест, с инжекцион и него ъпгрейдвай. 316-ката ще ти създаде много грижи - няма тръба за обратен бензин, трябва да се сменя и сондата на резервоара, трябва да се полага инсталация за инжекцията, да се слага и самата тя... абе лудост е :idea: 316-ката си е кошница за возене от А до Б; Задръж, намери си една хубава 318i и си я ъпгрейдвай - само карантията ще смениш и нищо друго , а и вървенето ще е доста повече :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 28 Дек 2006, 17:50

е ясно ми е че е по добре направо една 318и,ама няям кинта а това бмв ми го предлагат бартерче и това е цялата работа,пък на купе го докарва колата,тряя задна вежда да се напраи,иначе брони прагове не е зле,ама мотора ме тревожи само

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 28 Дек 2006, 18:03

БРАТЛЕ ГОВОРЯ ОТ ОПИТ моята Е30ска Беше 1.8 ка жетроник сега е
2.3 л жетроник и като си направя сметка колко пари а пък за нериви да не говорим ,колко неща излизат по време на слагането ,а от слагане до палене и тръгване пътя пък е още по-дълъг просто не си заслужава по добре си вземи нещо готово с М20Б20 или Б23 но ще ти кажа че сега на тоя бензин и вървенето което ти дават тея мотори според мен не си заслужава аз лично като превърша с проекта ,тъй като съм хвърлил страшно много пари и мерак ще покарам още малко и минавам на турбо печка Е28 ;) Весели празници
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 28 Дек 2006, 18:51

Взимай колата ако е добре купето и толкова :idea: мотор ще измислиш лека полека :idea: Все пак на Шкодата си имплантирал ВАЗ ,к`во те бърка и на БМВ за сложиш БМВ :idea: Парите се събират лека полека ,важно е платформа да имаш :!: А и 1.6 ще се пързаля като за начало ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 28 Дек 2006, 19:38

Ако предприемеш конверсията от М10Б18 към Б20 внимавай да не попаднеш на ремонтен вал! Сегменти след туй...както нови лагери и гарнитури - основни и биелни...ако блока ти се окаже за ремонт изгорял си ;) може и на ремонтни бутала да попаднеш ;) ;)
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 29 Дек 2006, 1:47

един приятел има такава 316 с 18 мотор с карбуратора с жичките там оправия няма - купи колата и уж беше екстра почна да меша вода с масло отворихме я и блока на 7 места заварван купи още едно такова смени мотора който уж беше здрав и са основен ремот ше трябва да му прави ако питаш мене по добре си купи нещо готово което да е в добро състояние после лесно стават подобренията. намират се запазени е30-ки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 29 Дек 2006, 13:08

C82 написа: ако питаш мене по добре си купи нещо готово което да е в добро състояние после лесно стават подобренията. намират се запазени е30-ки

Е нали и на твоя приятел е била запазена и готова, но ....... ;)
Общо взето се мяташ на това което ти хареса и после си скубеш косите :D все пак купуваш 20 и кусур годишна кола, гаранция ще е със скрити кусури :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 29 Дек 2006, 13:38

..там при моя приятел си беше малко за чудене работата като гледахме колата купето много запазено момчето дето я продаваше вика след основен ремонт е аз го питам що я продаваш а той споделя че не му се дават пари за нов радиатор ... (малко очудващо нали да се набиеш с пари за чисто нови бутала сигменти шлайфане на блок на вал гарнитурки семеринги темподобни всичкото излиза над 600лв веднага след това да я продаде за 1400 защото не му се давали още 80лв за друг радиатор )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 29 Дек 2006, 17:03

хора направо ме побъркахте :mhihi: ,след много мисли стигнах до заклиючението че едно такова бмв 316,вместо да му се смена мотора с инжекцион и да дам едни 1000лв(наи малко) по добре да го отворя да го огледам кое как е,да сменя което има нужда след което едно турбиниране на 0,5-0,6 и това е,лично според мен това е наи удачния вариянт,то иначе бмв-ето е софииско СА нещо си синио металик с брони прагове тунинг някъв,някои може да го в виждал из софето

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 29 Дек 2006, 17:24

Ми взимай го...гледам че от самото начало си се навил пък после ще кажеш кво що става ;) То това е най-важното - на теб да ти харесва и да го искаш :mhihi:

Иначе не те ли грабне колата ад си кажеш е това е мойта кола изобщо не ти трябва ;)

после да се похвалиш и снимки да пуснеш ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Дек 2006, 0:31

320iPower написа:хора направо ме побъркахте :mhihi: ,след много мисли стигнах до заклиючението че едно такова бмв 316,вместо да му се смена мотора с инжекцион и да дам едни 1000лв(наи малко) по добре да го отворя да го огледам кое как е,да сменя което има нужда след което едно турбиниране на 0,5-0,6 и това е,лично според мен това е наи удачния вариянт,то иначе бмв-ето е софииско СА нещо си синио металик с брони прагове тунинг някъв,някои може да го в виждал из софето



Като го турбинираш без да сложиш инжекция, моля те да ме светнеш как става, че нещо не ми е особено ясно... а и не ми е ясно как един турбо проект може да дойде под 2000 лева :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 30 Дек 2006, 1:15

че защо пък трябва да е инжекция,от кога турбо колите са само инжекциони,в русе има една камара лади с турбини дето могат да испонацепят повечето коли от тука(и не се исхвърлям),турбиниране на лада излиза около 1000лева,всичко зависи какви части земаш,но турбиниране на карбуратор определено по тънко излиза,помня че се ползва регулатор на горивото от ланчия,за другите неща не мога да кажа
п.с не мога да кажа точно подробности,но едно приятелче сега му правят такава лада и от там ще разбера точно как са нещата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

1.8

Мнение от KPETEH » 31 Дек 2006, 3:53

:OT:
Имах Шкода, ама мотора отзаде... не копа както трябва :mhihi:
Идеята е един М10 инжекцион отпред пък отзад се ще стане...

Иначе 324тд е най-силната база(за мен), вътре слагаш каквото си поискаш, без да говорим за козметика(стабилизиращи щанги, задни дискове, теглото на мотора!)

Некак си карбуратор, звучи ужасно...
п.с.
кажи кво си направил като вземеш решение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook