смяна на мотор от 316 на 320???????
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
добре там пише че късните 316ки са съвместими с 318и(какво ще рече това късни)тая 87година влиза ли в това определение,интересува ме ще стане ли работата щото пича ми дава зор да я земам,пък аз го въртя за да мога да разбера от вас дали става да се напраи тоя матор да върви
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Вайпъра е запознат тук добре... но той беше написал че мотора ти е 1,8 литра нищо че колата е 316-ка, което ще рече че става
Нека той да обобщи резултатите 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Абе, мене ако питаш - не се разправяй; потърси 318i - тоест, с инжекцион и него ъпгрейдвай. 316-ката ще ти създаде много грижи - няма тръба за обратен бензин, трябва да се сменя и сондата на резервоара, трябва да се полага инсталация за инжекцията, да се слага и самата тя... абе лудост е
316-ката си е кошница за возене от А до Б; Задръж, намери си една хубава 318i и си я ъпгрейдвай - само карантията ще смениш и нищо друго , а и вървенето ще е доста повече 


- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
е ясно ми е че е по добре направо една 318и,ама няям кинта а това бмв ми го предлагат бартерче и това е цялата работа,пък на купе го докарва колата,тряя задна вежда да се напраи,иначе брони прагове не е зле,ама мотора ме тревожи само
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
БРАТЛЕ ГОВОРЯ ОТ ОПИТ моята Е30ска Беше 1.8 ка жетроник сега е
2.3 л жетроник и като си направя сметка колко пари а пък за нериви да не говорим ,колко неща излизат по време на слагането ,а от слагане до палене и тръгване пътя пък е още по-дълъг просто не си заслужава по добре си вземи нещо готово с М20Б20 или Б23 но ще ти кажа че сега на тоя бензин и вървенето което ти дават тея мотори според мен не си заслужава аз лично като превърша с проекта ,тъй като съм хвърлил страшно много пари и мерак ще покарам още малко и минавам на турбо печка Е28
Весели празници
2.3 л жетроник и като си направя сметка колко пари а пък за нериви да не говорим ,колко неща излизат по време на слагането ,а от слагане до палене и тръгване пътя пък е още по-дълъг просто не си заслужава по добре си вземи нещо готово с М20Б20 или Б23 но ще ти кажа че сега на тоя бензин и вървенето което ти дават тея мотори според мен не си заслужава аз лично като превърша с проекта ,тъй като съм хвърлил страшно много пари и мерак ще покарам още малко и минавам на турбо печка Е28

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
един приятел има такава 316 с 18 мотор с карбуратора с жичките там оправия няма - купи колата и уж беше екстра почна да меша вода с масло отворихме я и блока на 7 места заварван купи още едно такова смени мотора който уж беше здрав и са основен ремот ше трябва да му прави ако питаш мене по добре си купи нещо готово което да е в добро състояние после лесно стават подобренията. намират се запазени е30-ки
C82 написа: ако питаш мене по добре си купи нещо готово което да е в добро състояние после лесно стават подобренията. намират се запазени е30-ки
Е нали и на твоя приятел е била запазена и готова, но .......

Общо взето се мяташ на това което ти хареса и после си скубеш косите



..там при моя приятел си беше малко за чудене работата като гледахме колата купето много запазено момчето дето я продаваше вика след основен ремонт е аз го питам що я продаваш а той споделя че не му се дават пари за нов радиатор ... (малко очудващо нали да се набиеш с пари за чисто нови бутала сигменти шлайфане на блок на вал гарнитурки семеринги темподобни всичкото излиза над 600лв веднага след това да я продаде за 1400 защото не му се давали още 80лв за друг радиатор )
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
хора направо ме побъркахте
,след много мисли стигнах до заклиючението че едно такова бмв 316,вместо да му се смена мотора с инжекцион и да дам едни 1000лв(наи малко) по добре да го отворя да го огледам кое как е,да сменя което има нужда след което едно турбиниране на 0,5-0,6 и това е,лично според мен това е наи удачния вариянт,то иначе бмв-ето е софииско СА нещо си синио металик с брони прагове тунинг някъв,някои може да го в виждал из софето

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Ми взимай го...гледам че от самото начало си се навил пък после ще кажеш кво що става
То това е най-важното - на теб да ти харесва и да го искаш
Иначе не те ли грабне колата ад си кажеш е това е мойта кола изобщо не ти трябва
после да се похвалиш и снимки да пуснеш


Иначе не те ли грабне колата ад си кажеш е това е мойта кола изобщо не ти трябва

после да се похвалиш и снимки да пуснеш


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
320iPower написа:хора направо ме побъркахте,след много мисли стигнах до заклиючението че едно такова бмв 316,вместо да му се смена мотора с инжекцион и да дам едни 1000лв(наи малко) по добре да го отворя да го огледам кое как е,да сменя което има нужда след което едно турбиниране на 0,5-0,6 и това е,лично според мен това е наи удачния вариянт,то иначе бмв-ето е софииско СА нещо си синио металик с брони прагове тунинг някъв,някои може да го в виждал из софето
Като го турбинираш без да сложиш инжекция, моля те да ме светнеш как става, че нещо не ми е особено ясно... а и не ми е ясно как един турбо проект може да дойде под 2000 лева



- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
че защо пък трябва да е инжекция,от кога турбо колите са само инжекциони,в русе има една камара лади с турбини дето могат да испонацепят повечето коли от тука(и не се исхвърлям),турбиниране на лада излиза около 1000лева,всичко зависи какви части земаш,но турбиниране на карбуратор определено по тънко излиза,помня че се ползва регулатор на горивото от ланчия,за другите неща не мога да кажа
п.с не мога да кажа точно подробности,но едно приятелче сега му правят такава лада и от там ще разбера точно как са нещата
п.с не мога да кажа точно подробности,но едно приятелче сега му правят такава лада и от там ще разбера точно как са нещата

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
1.8

Имах Шкода, ама мотора отзаде... не копа както трябва

Идеята е един М10 инжекцион отпред пък отзад се ще стане...
Иначе 324тд е най-силната база(за мен), вътре слагаш каквото си поискаш, без да говорим за козметика(стабилизиращи щанги, задни дискове, теглото на мотора!)
Некак си карбуратор, звучи ужасно...
п.с.
кажи кво си направил като вземеш решение
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани