Проблем с чип туниг
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			62 мнения
			 • Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- 
				  
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
sonny написа:А в крайна сметка, какви са рисковете ако се сложи неоригинален чип, а копиран и всъщност за чии ни е тоз чип? Колко реално качва мощноста. Аз негледам лютеницата, гледам да въри, аз и без тва повече от 6 неръчкам
Дали има лепенка върху него или не е все тая, мошноста се качва така като си го чел по сайтовете от 5 до 15 % средно в замисимост от това колко е издут чипа, ти си смятай дали има фай от него, опасноста за мотора е почти минимална

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!

		
ge_a написа:ppl написа:ge_a - ей ша та баш - що ми обсъждаш работите публично без да си ме питал а?ниските обороти ги няма заради адаптацията на ецуто или деемето както щеш го наречи към горивните таблици и стойностите на въртящия момент в чип`а.Оригиналният чип си е здрав ако толкова държиш ще ти дам и оригиналния дъмп.Колата я направих със два чипа които се превключват и няма никакъв проблем.Моля те за в бъдеще да ме попиташ преди да ми обсъждаш публично работата
Братче не съм ти обсъждал работата, а проблема като цяло, щото е интересен случай и адаптацията би трябвало да мине доста по бързо, а че чипа работи тва ни стана ясно още веднагаи не се сърди, а ми кажи кога ще мине мойта кола на диагностика, че требе да минаха два месеца вече
Когато кажеш и имаш време ела - колкото до "инересния проблем" - хич не е интересен просто ецу-то или дме-то (казано по сектантски
 ) е набило две сериозни грешки от интервенциите на Генчо по постоянната смяна на чиповете - проблем който реших със двойния чип.
 ) е набило две сериозни грешки от интервенциите на Генчо по постоянната смяна на чиповете - проблем който реших със двойния чип.
Но виж сам тук
http://img221.imageshack.us/my.php?image=genatajz5.jpg
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- 
				  
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Значи правилно съм расъждавал все пак, а пък и нали преди каза че не можеш да го закачиш този Мотроник и аз за тва започнах да се интерсувам, щото и аз си мислех че е в следствие на натрупана няква грешка в ЕКУ-то, Проблема е решен !!!
Ся остава да видим мойта машинка
			Ся остава да видим мойта машинка

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!

		
ge_a написа:Значи правилно съм расъждавал все пак, а пък и нали преди каза че не можеш да го закачиш този Мотроник и аз за тва започнах да се интерсувам, щото и аз си мислех че е в следствие на натрупана няква грешка в ЕКУ-то, Проблема е решен !!!
Ся остава да видим мойта машинка
Ми как да го закача като гадината незнаеше и не ми каза че имобилайзера на тъпата аларма спира захранването на ДМЕ-то и трябваше сам да се сетя
 - заради това неможех да го кача на компа.Докарай бараката
  - заради това неможех да го кача на компа.Докарай бараката  ша и побаем
  ша и побаем 
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- 
				  
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
ppl написа:Ми как да го закача като гадината незнаеше и не ми каза че имобилайзера на тъпата аларма спира захранването на ДМЕ-то и трябваше сам да се сетя- заради това неможех да го кача на компа.Докарай бараката
ша и побаем
Е те тва ме уби вече
 
   
   
   
  
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!

		
sonny написа:айде следващите въпроси като невежа в тази област. Имат ли разликата чиповете за 1.31. и незнам си колоко и къде пише какъв е моттроника? И кач пара струва един такъв чип, неговоря за нов от проспиид, аза нещо читаво втора ръка
"Втора ръка" като понятие несъществува - дай си БОШ номера на компютъра и ще коментираме
ppl написа:sonny написа:айде следващите въпроси като невежа в тази област. Имат ли разликата чиповете за 1.31. и незнам си колоко и къде пише какъв е моттроника? И кач пара струва един такъв чип, неговоря за нов от проспиид, аза нещо читаво втора ръка
"Втора ръка" като понятие несъществува - дай си БОШ номера на компютъра и ще коментираме
 утре сутринта, че сега ме мързи и то мноооооого
 утре сутринта, че сега ме мързи и то мноооооогоlowdriver написа:ppl написа:заради адаптацията на ецуто...към...стойностите на въртящия момент в чип`а.
Е, не мислиш ли, че това звучи малко несериозно?!
Друг въпрос е, че при М1.3 е малко рано да се говори за какъвто и да е контрол на
въртящия момент.
Искаш да кажеш че няма адаптация? Вярно че е ранна версия на мотроник но се адаптира към грешките - http://img300.imageshack.us/my.php?image=adaptlz6.jpg (друг е въпроса че не ги пише в епрома и при прикъсване на захранването се чистат сами)
проблема иначе беше от двете грешки - http://img221.imageshack.us/my.php?image=genatajz5.jpg
иначе не говоря за контрол на въртящият момент

lowdriver написа:ppl написа:Искаш да кажеш че няма адаптация?
Не, разбира се. Още по-стари версии на Мотроника притежават адаптивна функция, дори.
Мисълта ми бе, че намеси "въртящия момент" в това обяснение ни в клин, ни в ръкав.
Ако трябва да бъда честен - истината е някъзе по средата
 
 
Тази е първата версия на мотроник с адаптивна функция,която даже в интерес на истината не е изпипана докрай,истинската адаптация започва от 01.1995г със Мотроник 1.7.3 при Е34,Е36,Z3.Колкото до въртящият момент - той е последствие на енджин мениджмънта - който все пак е заложен в епрома.Наблюдавал съм много автомобили който тръгват на 100% след чип тунинг след 2-3 часа работа след поставянето на новия чип.Нямам логично обяснение защо е така - в смисъл напасването на железарията към електрониката - би следвало да тръгне веднага но не тръгва-но този момент го има и не мога да го отреча.Иначе много се радвам че в този форум има умни хора с които могат да се обменят мисли и идеи
 
П.С - Админите да ми махнат това "Кандидат Ентусиаст" ако може - харесвам само двигателите на БМВ но докато не скоча в М5 няма да стана фен на фирмата

Първите стъпки с адаптивната функция са направени още с M1.0 Adaptive.  
Макар и да не в пълния смисъл, който влагаме в това понятие сега, но е факт.
Колкото до "напасването", мисля си, че всичко зависи от управляващата система
и реда на работа, който спазва тя. Но , малко или много, "вина" за това има отново
въпросната адаптивна функция. Но в никакъв случай не мога да се съглася ,че ЕКУ-то
се адаптира директно към стойността на въртящия момент. Към новите стойности на
дадени параметри - да...
			 
Макар и да не в пълния смисъл, който влагаме в това понятие сега, но е факт.
Колкото до "напасването", мисля си, че всичко зависи от управляващата система
и реда на работа, който спазва тя. Но , малко или много, "вина" за това има отново
въпросната адаптивна функция. Но в никакъв случай не мога да се съглася ,че ЕКУ-то
се адаптира директно към стойността на въртящия момент. Към новите стойности на
дадени параметри - да...
 
Driver's Racing Team
			62 мнения
			 • Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
			

 
