318 iS на газ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Моето е на газ и го казвам че върви повече от на бензин за ускорение е еднакво на двете горива, но всеки си има предпочитания и зависи как е монтирано агуто и каква марка е, за метан газ не препоръчвам на никого поради ред причини (1 цена на агу 2 ходова част 3 обем на бутилки за по-голям пробег 4 цената ще нарасне както при другата газ след масово използване 5 малкото станции в страната за зареждане и така нататък.....)



dagema написа: тогава ебати кефа ще ходя до Варна за да пия кафе![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Аз го правя


Колата ми си върви перфектно на бензин и газ.Максималната и скорост е 195 на бензин и 205 на газ, що така незнам



Въпрос на личен избор е всеки с какво гориво да кара


по темата: ако е карана иската с обикновена газова не бих я взел, само с ГИ
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
А е незнам що хората са така скиптично настроени към Газта....и като кажат С500 с газ ... епа що да не ... като може и като върви ... къв е проблема.... кой как си прецени с такова гориво кара ... Аз лично си оставам на бензин, щото мисля да слагам духалка и отделно не карам толкова много, за да ме притесняват толкова цените на бензина ....
А и в крайна сметка хората като могат да си позволят да карат на бензин, що да не го правят ...
Темата малко стана "Газаджий вс. Бензинаджий" ... като сакате да се дръгните пуснете си тема ... даже може да се гласува. .. за и против .. ще стане интересно ... ще се разбере веднага, кой къде си пие кафето и кой има пари за салата и лютеница
А и в крайна сметка хората като могат да си позволят да карат на бензин, що да не го правят ...
Темата малко стана "Газаджий вс. Бензинаджий" ... като сакате да се дръгните пуснете си тема ... даже може да се гласува. .. за и против .. ще стане интересно ... ще се разбере веднага, кой къде си пие кафето и кой има пари за салата и лютеница

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми изкарвай повече кинти бре мой 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
- чиста проба мит!и ще мирише на войнишки чорапи
сипвам по 10-20 кинта на ден, на газ ако карам ше сипвам половината за гориво и още три пъти по толкоз ще давам по газаджии, за нови гърнета, за нови свещи и филтри на по 5-10хил. На всеки сменен филтър на газаджия и т.н. Да неговорим, че както караме ние, с тая газ неиздържат много ни клапани, ни нищо, така че карайте си вие икономистите на газ и лапайте лютеница, аз щси карам на бензин и щси ям царска туршия
Не съм голям разбирач, но дадох 2 бона за инжекция и поне ги проучих нещата:
За гърнатата - пропана като изгаря се получава голям конденс и изхвърля повече вода, от което ръждясват гърнетата - бам една нераждевейка и аеее.
Клапани - газта гори при по-голяма температура и на някои коли клапаните не са смятани за такива топлинни натоварвания/деформации/. Тези "проблемни" коли се знаят и за тях се налага смяна на клапаните. За другите - все едно да ми кажеш, че блока в който живееш, примерно, семействата имат по 6 деца и конструкцията се натоварва много - искам да кажа, че големите температури са предвидени и материалът ги поема без проблем.
Свещи - нека всеки газаджия ми се обади да му кажа тела да се обади за свещи със сребърно покритие, които са специално разработени за газ - свалят разхода и успокояват свободния ход - питах за моята - 3.50лв бройката - следващата седмица слагам и ще пиша. Свещите се на Brisk.
Въздушни филтри - ами и на въглерод да се кара, в тая мръсотия в София, си е направо задължително въздушния да се сменя на 5х. км.
Честото ходене на реглаж - това си е за карбураторните - те са си по-пипкави.
Ако са наясно всички частни случаи на пропана и се знае как могат да се овладеят, аз не мога да кажа нищо по-хубаво за бензина.
П.С. Мислете за делфините и китовете - карайте на газ



Ае весело

Дай 102% от себе си! Винаги...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Putzmeister написа:- чиста проба мит!и ще мирише на войнишки чораписипвам по 10-20 кинта на ден, на газ ако карам ше сипвам половината за гориво и още три пъти по толкоз ще давам по газаджии, за нови гърнета, за нови свещи и филтри на по 5-10хил. На всеки сменен филтър на газаджия и т.н. Да неговорим, че както караме ние, с тая газ неиздържат много ни клапани, ни нищо, така че карайте си вие икономистите на газ и лапайте лютеница, аз щси карам на бензин и щси ям царска туршия
Не съм голям разбирач, но дадох 2 бона за инжекция и поне ги проучих нещата:
За гърнатата - пропана като изгаря се получава голям конденс и изхвърля повече вода, от което ръждясват гърнетата - бам една нераждевейка и аеее.
Клапани - газта гори при по-голяма температура и на някои коли клапаните не са смятани за такива топлинни натоварвания/деформации/. Тези "проблемни" коли се знаят и за тях се налага смяна на клапаните. За другите - все едно да ми кажеш, че блока в който живееш, примерно, семействата имат по 6 деца и конструкцията се натоварва много - искам да кажа, че големите температури са предвидени и материалът ги поема без проблем.
Свещи - нека всеки газаджия ми се обади да му кажа тела да се обади за свещи със сребърно покритие, които са специално разработени за газ - свалят разхода и успокояват свободния ход - питах за моята - 3.50лв бройката - следващата седмица слагам и ще пиша. Свещите се на Brisk.
Въздушни филтри - ами и на въглерод да се кара, в тая мръсотия в София, си е направо задължително въздушния да се сменя на 5х. км.
Честото ходене на реглаж - това си е за карбураторните - те са си по-пипкави.
Ако са наясно всички частни случаи на пропана и се знае как могат да се овладеят, аз не мога да кажа нищо по-хубаво за бензина.
П.С. Мислете за делфините и китовете - карайте на газ![]()
![]()
....шега, вярно, ама е далеч по-екологично да се кара на пропан-бутан!!!
Ае весело
Да бе мой, ам аз имам жв пример, миналата зима колата която карах АЗ беше на бензин, и всяка сутрин дърпах дъртия докато запали. Колите които карам АЗ сега са само на бензин и няма проблеми, проблем има дъртия щото кара автомат инемоа го дръпна, завалията му се еба майката, бяха му виновни свещите, нови, бяха му виновни кабелите, нови, беше му виномвна капачката с палеца, нови, беше му виновен филтъра, нов, беше му виновен акумулатора, нов, беше му виновен стартера, 3 смени, са му е виновен мотора, на мен нищо не ми е виновно. Що да слагам неръждавейки, що даслагам платинени свещи, що да сменям филтъра на 5хил

А ти Вайпъре толко смех настана, че чак за подписи те слагат, да плашиш хората де карт на бензин, та да си слагат газ. Карайте на газ и бъдете кисели, ама клейте около вас да не пушат, че експлозиите ще ги дават основно по АЛДЖАЗИРА, ше го минат за атентат.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Агуто на бащами го слагах аз и аз му направих реглаж той кара опел ьскона 1.6 с 90кс. тази кола с 4човека и пълен багажник при скорост от 110-120 км. харчи 8литра газ без проблеми пали при ниска температура и си работи идеално без забелеки
мойто бмв на газ лапа 10литра при 130 км. средна скорост
а на бензин 8- и повече
и както писах по горе съм по доволен от газа по добре си работи повече върви и тн.



мойто бмв на газ лапа 10литра при 130 км. средна скорост




dagema написа:Агуто на бащами го слагах аз и аз му направих реглаж той кара опел ьскона 1.6 с 90кс. тази кола с 4човека и пълен багажник при скорост от 110-120 км. харчи 8литра газ без проблеми пали при ниска температура и си работи идеално без забелеки
Чаай ся, ние неговориме за чайници или за ония де са си задраскали емблемата, те щом емблема са задраскали кво остава за горивото. Ние говорим за АВТОМОИЛИ



- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Честото ходене на реглаж - това си е за карбураторните - те са си по-пипкави.
при ВСЯКА по-голяма промяна в температурите


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
viper написа:Ами, да - караме си на газ и ни е добре... и вместо да го даваме турбо-бензо-гъзари и да наливаме грешни пари на лукойл с разликата си доставяме някой и друг кеф от който вие сте лишени![]()
![]()
А, по техническата част - ако си беше направил труда да прочетеш малко за пропан-бутана щеше да се светнеш, че освен цената има и други предимства... доста повече отколкото недостатъци. За скапването на мотора няма да коментирам... т.н. майстори си търсят всевъзможни извинения за да ти свалят кожата за ремонтаЗа гърнетата.. и всяка година да давам по 50 лева за ауспух, пак е много по-изгодно на газ.
За експлозийте - те са специалитет на бензинджийте. С газта може да даваш предварение колкото си искаш, ама детонация няма да чуеш. От друга страна, сипи 92 или врътни малко делкото и направо си резервирай глава при Джаворчо![]()
![]()
![]()
За ербапите с много кинти - живи и здрави да сте, харчете ги със здравеСамо не забравяйте, че никой нищо не е отнесъл...
А ти си врътни делкото на газ и иди да си купуваш гумени въздуховоди ....егати некомпетентността вземи малко книги да про4етеш ...
а колкото за това дали не се 4упи мотора ами най ве4е сменям гарнитури на заклети газаджии и къв ми е кеф да им сменям инжекционните помпи.. ама халал да им е то далаверата им от газта отива за консумативи

Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

значи едно пояснение това лято за морето с 27 литра газ(толкова ми побира бутилката) минах 285км. и не беше свършила да ми изгасне колата до Варна са 500км.
направете си сами сметка колко съм дал за гориво отиване и връщане и колко ще ти излезне да отидеш на бензин до Варна и да се върнеш и после ще си говорим след колко време се изплаща агуто

направете си сами сметка колко съм дал за гориво отиване и връщане и колко ще ти излезне да отидеш на бензин до Варна и да се върнеш и после ще си говорим след колко време се изплаща агуто


А колко пъти ходиш на море,за да си го избиеш толкова бързо.Ако пътуваш често донякъде съм съгласен,но ако ходиш 1 или 2 пъти до морето не можеш с това да си оправдаваш АГУ-тоdagema написа:значи едно пояснение това лято за морето с 27 литра газ(толкова ми побира бутилката) минах 285км. и не беше свършила да ми изгасне колата до Варна са 500км.
направете си сами сметка колко съм дал за гориво отиване и връщане и колко ще ти излезне да отидеш на бензин до Варна и да се върнеш и после ще си говорим след колко време се изплаща агуто
![]()

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани