ТЯ Е МНОГО СИНЯ И ТЯ Е ОТНОВО НА ПИСТАТА!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 04 Дек 2006, 13:01

Дилян Пенчев написа:Пеца аз съм на мнение и съм се убедил, че най-важното е настройката на управлението и на бензина...не е достатъчно само прогресивния регулатор и да се нетегне та да се обогати сместа защото и много бензин не е надобре :roll:
Натягам го защото принципно си карам колата доста "бедна"
Дилян Пенчев написа:Все си мисля че трябва и да се оптимизира сместа, както и предварението!
Да тва и аз си го мисля

Дилян Пенчев написа: А и струва ми се че проблема с присветването на лапмата за маслото е свързан с тракането на веригата...ако не се лъжа обтягането на веригата се командва от налягането на маслото в системата... ако нямаш налягане веригата ще трака! А когато веригата не е обтегната оптимално мисля че и ще мръдне леко ангренажната центровка :roll:
Принципно не е свързан с ангренажната верига! Маслената помпа се задвижва от друга верига която е единична.Ангренажната е двойна и не върти помпата.Веригата щрака от друго. Друго интересно е че след като го запалих около 350км мотора не се чуваше! Нямаше никакви шумове.

Дилян Пенчев написа: Останал съм с впечатлението че тези мотори са по-високо технологични от останалите вграждани в Е30 от което следва и да са по-капризни! Много се влиаят от дребни неща и всичко трябва да е в ред за да има пълен ефект!
Да прав си точно така е...


Дилян Пенчев написа: Главата как е ?!? Според мен лично много ги мори главата! Ако не са припаснати клапаните и/или хлабината не е в ред няма да работи оптимално мотора! Ти знаеш на М20-ката колко е лесно да се "бъзнат" клапаните и как влиаят на вървенето... :roll: При теб бая се чуват клапаните, което може би означава че топлинната им хлабина е голяма... а при голяма хлабина знаеш че във високите обороти колата се задъхва ;)
Според мен също знам какво значи да ти е читава главата разбрах го преди 2рия събор в Казънлък.Главата е перфектна.За хлабината в момента незнам но като я отварям за веригата ще го видим и тва. Иначе като правихме главата и клапаните също и се регулираха.Лошото е че тук немогат просто да се "бъзнат"

Дилян Пенчев написа: Не знам и каква е изпускателната система но имай в предвид че тея всички неща се изчисляват, щото и многото тук също не е на хубаво :roll:
В нея не се и съмнявам изобщо...
Отпред си е оригинално разплетената.В средата има "гасител" и тръбата е ф63. Отзад е крайно гърне ф160. Изхода е единичен ф60 който ще бъде променен с двоен.Не вярвам да му действа като "тапа" в момента?


Дилян Пенчев написа:И все пак трябва да се има в предвид че тези мотори са с доста голяма литрова мощност което ще рече че са "пипнати" още с раждането си...при това положение всеки един кон който крадеш струва доста скъпо :roll: АКо говориме за атмосферни коне ;)
Именно той мотора си е изцеден заводско.Има възможност за тунинг който хич не е ефтин,а ефекта за мен не си заслужава цената.Говорим в атмосферен вид. И все пак да кажа МОЯТ мотор не е тунингован всичко си е оригинално в него! Единственно буталата не са оригинални.
Аз не търся под вола-теле просто ми се струва че преди ремонта колата вървеше повече.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 04 Дек 2006, 13:20

Дилян Пенчев написа:
PROPOVEDNIKA написа:Очакваме с нетърпение този момент в който пак ще се включиш с твойте полезни постове :bowdown: :bowdown: :bowdown: Проверили ли сте дебитомера на колата, една диагностика да му направите, в мануеала :D трябва да пише как му се прави диагностика.


Не разбирам за каква проверка на дебитомера говориш?!?
По скоро трябва да се провери как е сместа дебитомера нема какво да му се проверява! Ако сместа е добра дебитомера следва да е наред :idea:

П.С. А относно твойте постове...не знам какво целиш но винаги около теб се завъждат споровете и се почват заяжданията, така че ще те помоля най-учтиво да спазваш добрия тон, както ще помоля и другите колеги който само това чакат!

Поздрави!


Заради кое от поста ми правиш забележка сега?Ами тя проверката на дебитомера може да се направи по-лесно от колкото на сместа ... и не е нужно да имаш сонда. ;) И колко трябва да е сместа според теб ... заводски на каква смес в кви обороти е?И ти ли си от хората, които си мислят, че дебитомера или работо или не работи и няма нужда да се разглежда като причина за каквото и да е?Понякога леки проблеми с дебитомера не можеш да ги хванеш със сондата!!!

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 04 Дек 2006, 13:22

:winky:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 04 Дек 2006, 13:25

madpetio написа: Изхода е единичен ф60 който ще бъде променен с двоен.Не вярвам да му действа като "тапа" в момента?


По-добро от проходното гърне с единичен изход няма!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 04 Дек 2006, 13:37

С тая смяна на бутала вдигна ли степента?

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 04 Дек 2006, 14:27

PARADOX_sf написа:С тая смяна на бутала вдигна ли степента?
Надявам се :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 04 Дек 2006, 18:52

madpetio написа:
PARADOX_sf написа:С тая смяна на бутала вдигна ли степента?
Надявам се :mhihi:


Пеца,

Не знам кой ти е синхронизирал дроселите, ма там обикновенно има много изгубени коне. Не питай от къде знам. :help: Провери си и малкия "висотомер" - намира се в ляватя част на коша и ако не бачка още 10 коня си заминават. Последно, имаш ли Х в края на хедърсите. Задължително ти трябва...

За тунинг - с Алфа Н и Шрикове (1500Евро) си докарваш около 230/40кс.

Имам един агент, който се състезава с 320иС в 24ч на Нюрбургринг, та за него С14 няма тайни... Ако ти трябва нещо, ще мислим...
Power is Nothing Without Insanity

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 04 Дек 2006, 19:09

Alex 320i Cabrio написа:Провери си и малкия "висотомер" - намира се в ляватя част на коша и ако не бачка още 10 коня си заминават.
Дай ориг.БМВ номер на тва? Не се сещам за какво ми говориш?
БЛАГОДАРЯ за инфото!

Не искам тунинги искам 192 заводски коня да са налице :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 04 Дек 2006, 19:26

madpetio написа:
Alex 320i Cabrio написа:Провери си и малкия "висотомер" - намира се в ляватя част на коша и ако не бачка още 10 коня си заминават.
Дай ориг.БМВ номер на тва? Не се сещам за какво ми говориш?
БЛАГОДАРЯ за инфото!

Не искам тунинги искам 192 заводски коня да са налице :mhihi:


FUEL INJECTION SYSTEM-RESSURE SENSOR 1 09/1987 13621286679 $127.22

намира се между кутията на филтъра и коша на мотора - закача се за калника. На долния линк е N5
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AK95&mospid=47259&btnr=12_0121&hg=12&fg=10
Power is Nothing Without Insanity

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 04 Дек 2006, 19:29

А тва го имам сетих се за кое ми говориш едно правоъгълно такова пластмасово? А как се проверява дали работи?
Номенклатурен номер : 13621286679
Описание : Press.sensor
Ед.цена (с ДДС) : 264.88 BGL
Дар Кар са ебати обирджийте...
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 04 Дек 2006, 19:37

леле, това е една пружина вътре... някакъв механичен барометър. много допотопно ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 04 Дек 2006, 20:25

madpetio написа:
Дилян Пенчев написа:
Дилян Пенчев написа: А и струва ми се че проблема с присветването на лапмата за маслото е свързан с тракането на веригата...ако не се лъжа обтягането на веригата се командва от налягането на маслото в системата... ако нямаш налягане веригата ще трака! А когато веригата не е обтегната оптимално мисля че и ще мръдне леко ангренажната центровка :roll:
Принципно не е свързн с ангренажната верига! Маслената помпа се задвижва от друга верига която е единична.Ангренажната е двойна и не върти помпата.Веригата щрака от друго. Друго интересно е че след като го запалих около 350км мотора не се чуваше! Нямаше никакви шумове.


Грешката е моя...аз си мислех (незнайно защо :uups: ) че обтегача на веригата се командва от налягането на маслото (както хидравличните повдигачи) като няма налягане, не може да опъва веригата :roll:
А относно първите километри дето казваш че мотора не се е чувал...искаш да кажеш че нито веригата се е чувала нито клапаните?!? А кога си припасвал клапаните ? Преди да го запалиш или още преди тоя ремонт?!?

PROPOVEDNIKA написа:.....

С две думи: не всеки може да знае всичко, вместо още в първия пост да напишеш за каква проверка на дебитомера говориш се обясняваме в цял ферман стил "ти мене сега уважаваш ли ме или не ме уважаваш" за това пак го пиша и мисля че вече ставам банален ама при положение че има хора като теб дето не четат: най-учтиво ще те помоля, да напишеш с две думи за въпросната проверка на дебитомера, която пряко е свърана с темата, а други въпроси свързани със каквото и да било от рода на "сега какво против мненията ми имаш" да ги задаваш на ЛС защото нито им е тук местото нито ще разрешим проблема по този начин ;)

П.С. Надявам се че час по-скоро ще го направиш за да мога да изтрия ненужните мнения от темата и да добие един добър вид и да е полезна а не да се пълни със обясненията ни като на дърти лелички
Последна промяна Дилян Пенчев на 04 Дек 2006, 20:31, променена общо 2 пъти
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 04 Дек 2006, 20:28

Диляне :arrow: повдигачите не са хидравлични! на S14 маторя :idea: Обтегача не е хидравличен също...Днес бях в дару за части :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 04 Дек 2006, 20:33

madpetio написа:Диляне :arrow: повдигачите не са хидравлични! на S14 маторя :idea: Обтегача не е хидравличен също...Днес бях в дару за части :mhihi:


Знам че не са хидравлични..те са с подложни пулове като на Волгата :mhihi:

Какво си си купил :?:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 04 Дек 2006, 20:35

madpetio написа:...Днес бях в дару за части :mhihi:
е-е-х :bcry:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook