кабрио проблеми и решения

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 19.11.2014

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от samphonе » 24 Яну 2015, 19:48

-Смених термостата с оригинален Берх 88гр.
-смених датчика с втора употреба датчик който работи
-При каране един час в София стрелката седи на първото деление преди средата, като загася и след 3мин. запаля стрелката отива по средата и като запаля до 30сек. Пада пак на първото деление.
-виското се върти но не зацепва само от енерцията.
-при пипане на маркуча който влиза в радиатора (при капачката и пробката) е много топъл, другия от радиатора към термостата не е затоплен толкова видимо термостата не е отворил. Значи просто не загрява.
Но защо :banghead:
-

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.05.2010

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от стефан13 » 24 Яну 2015, 20:17

Здравей колега,проверка с друг термостат,тез "оригиналните" от по 25лв много дават фира(ако не е от Дару).Аз втори такъв взимам,и май ще се окаже че точно те са проблема:-).Долен маркуч не затопля,не отваря ламаринката..Добре че бензина падна :mrgreen:


Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 19.11.2014

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от samphonе » 24 Яну 2015, 22:13

Маркуча не е топъл следователно термостата не е отворил дали е нов или на 30г. Няма много значеное щом маркуча е студен и таблото показва твмпература на 1-вата стрелка.
Направих тест спрях виското и колата се стопли до средата и термостата отвори.
Единственото което не е оригинашно е радиатора. Тои е от кола с клима а моята е без но това не би трябвало да влияе според мен.
утре ще дойда с нея на ОМВ ако някой има табло нека го вземе за един бърз тест

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4193
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от Kroki » 24 Яну 2015, 23:40

Сложи си качествен термостат! Щом маркуча ти е студен, термостата ти не отваря!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:


Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 19.11.2014

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от samphonе » 25 Яну 2015, 9:36

Хора защо да отваря термостата като колата не е загряла? Ето къде седи стрелката. Изображение
Ако термостата отвори това значи да не помръдне стрелката от синия сектор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от M10 » 25 Яну 2015, 11:08

голяма наука е охладителната система на е30 :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от lowrider » 25 Яну 2015, 16:46

С новото табло какво стана?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам


Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 19.11.2014

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от samphonе » 01 Фев 2015, 11:24

С ново табло е същото. Колега ми даде радиатор за проба. Смених го и пак същото.
Вече незнам
търся майстор!

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4193
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от Kroki » 01 Фев 2015, 12:46

ъпдейтни си темата.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:


Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 19.11.2014

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от samphonе » 02 Фев 2015, 14:03

В първия пост съм добавил всичко което съм направил по колата за да отстраня проблема, до момента безуспешно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.05.2010

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от стефан13 » 02 Фев 2015, 14:28

И аз съм горе долу така колега,удрям 12ч,но пусна ли парното и тем. спада.Определящо за термостат(май),е студен долен маркуч,при положение че всичко останало е наред.Има много писано и по други форуми,и след взимането на оригинален такъв,всичко заспива.Аз чакам тез дни,след като с два "нови" не сполучих.Зависи от къде си,тук има хора,които ще ти помогнат да ти видят колата..
Пс.Видях че си от София..,и си сложил Оригинален термостат Бер,от къде го взе ако не е тайна.?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от b00st » 02 Фев 2015, 15:02

samphonе написа:Хора защо да отваря термостата като колата не е загряла? Ето къде седи стрелката. Изображение
Ако термостата отвори това значи да не помръдне стрелката от синия сектор.

Термостата не отваря само един път, като загрее колата и така да си стои, докато не изгасиш мотора. Въпроса не е твоя дали отваря, а дали затваря. Особено ако ти връща стрелката към студено в движение ;)


Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 19.11.2014

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от samphonе » 02 Фев 2015, 16:11

Пипам маркуча към термостата студен е.
Свалих виското и температурата стигна средата и термостата отвори.
Но само на место, когато дам газ 2000-3000 оборота температурата пада за секунди.
Това много ме съмнява, когато форсирам и температурата моментално пада с 1см надолу :)


Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.06.2006
Местоположение: Sofia

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от gesho » 02 Фев 2015, 18:24

Смени тоя термостат човек дай там 15-20 лв за малко по хубав и готово.
DDT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: кабрио проблеми и решения

Мнение от KPETEH » 03 Фев 2015, 9:08

Това с форсирането са симптоми на водна помпа, малко охладителна течност или въздушен джоб. Виж и колко е натегнат ремъка на водната помпа.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook