кабрио проблеми и решения
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: кабрио проблеми и решения
-Смених термостата с оригинален Берх 88гр.
-смених датчика с втора употреба датчик който работи
-При каране един час в София стрелката седи на първото деление преди средата, като загася и след 3мин. запаля стрелката отива по средата и като запаля до 30сек. Пада пак на първото деление.
-виското се върти но не зацепва само от енерцията.
-при пипане на маркуча който влиза в радиатора (при капачката и пробката) е много топъл, другия от радиатора към термостата не е затоплен толкова видимо термостата не е отворил. Значи просто не загрява.
Но защо
-
-смених датчика с втора употреба датчик който работи
-При каране един час в София стрелката седи на първото деление преди средата, като загася и след 3мин. запаля стрелката отива по средата и като запаля до 30сек. Пада пак на първото деление.
-виското се върти но не зацепва само от енерцията.
-при пипане на маркуча който влиза в радиатора (при капачката и пробката) е много топъл, другия от радиатора към термостата не е затоплен толкова видимо термостата не е отворил. Значи просто не загрява.
Но защо

-
Re: кабрио проблеми и решения
Здравей колега,проверка с друг термостат,тез "оригиналните" от по 25лв много дават фира(ако не е от Дару).Аз втори такъв взимам,и май ще се окаже че точно те са проблема:-).Долен маркуч не затопля,не отваря ламаринката..Добре че бензина падна 

Re: кабрио проблеми и решения
Маркуча не е топъл следователно термостата не е отворил дали е нов или на 30г. Няма много значеное щом маркуча е студен и таблото показва твмпература на 1-вата стрелка.
Направих тест спрях виското и колата се стопли до средата и термостата отвори.
Единственото което не е оригинашно е радиатора. Тои е от кола с клима а моята е без но това не би трябвало да влияе според мен.
утре ще дойда с нея на ОМВ ако някой има табло нека го вземе за един бърз тест
Направих тест спрях виското и колата се стопли до средата и термостата отвори.
Единственото което не е оригинашно е радиатора. Тои е от кола с клима а моята е без но това не би трябвало да влияе според мен.
утре ще дойда с нея на ОМВ ако някой има табло нека го вземе за един бърз тест
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4193
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: кабрио проблеми и решения
Сложи си качествен термостат! Щом маркуча ти е студен, термостата ти не отваря!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: кабрио проблеми и решения
Хора защо да отваря термостата като колата не е загряла? Ето къде седи стрелката. 
Ако термостата отвори това значи да не помръдне стрелката от синия сектор.

Ако термостата отвори това значи да не помръдне стрелката от синия сектор.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: кабрио проблеми и решения
голяма наука е охладителната система на е30 

- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: кабрио проблеми и решения
С новото табло какво стана?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: кабрио проблеми и решения
С ново табло е същото. Колега ми даде радиатор за проба. Смених го и пак същото.
Вече незнам
търся майстор!
Вече незнам
търся майстор!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4193
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: кабрио проблеми и решения
ъпдейтни си темата.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: кабрио проблеми и решения
В първия пост съм добавил всичко което съм направил по колата за да отстраня проблема, до момента безуспешно.
Re: кабрио проблеми и решения
И аз съм горе долу така колега,удрям 12ч,но пусна ли парното и тем. спада.Определящо за термостат(май),е студен долен маркуч,при положение че всичко останало е наред.Има много писано и по други форуми,и след взимането на оригинален такъв,всичко заспива.Аз чакам тез дни,след като с два "нови" не сполучих.Зависи от къде си,тук има хора,които ще ти помогнат да ти видят колата..
Пс.Видях че си от София..,и си сложил Оригинален термостат Бер,от къде го взе ако не е тайна.?
Пс.Видях че си от София..,и си сложил Оригинален термостат Бер,от къде го взе ако не е тайна.?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: кабрио проблеми и решения
samphonе написа:Хора защо да отваря термостата като колата не е загряла? Ето къде седи стрелката.
Ако термостата отвори това значи да не помръдне стрелката от синия сектор.
Термостата не отваря само един път, като загрее колата и така да си стои, докато не изгасиш мотора. Въпроса не е твоя дали отваря, а дали затваря. Особено ако ти връща стрелката към студено в движение

Re: кабрио проблеми и решения
Пипам маркуча към термостата студен е.
Свалих виското и температурата стигна средата и термостата отвори.
Но само на место, когато дам газ 2000-3000 оборота температурата пада за секунди.
Това много ме съмнява, когато форсирам и температурата моментално пада с 1см надолу
Свалих виското и температурата стигна средата и термостата отвори.
Но само на место, когато дам газ 2000-3000 оборота температурата пада за секунди.
Това много ме съмнява, когато форсирам и температурата моментално пада с 1см надолу

Re: кабрио проблеми и решения
Смени тоя термостат човек дай там 15-20 лв за малко по хубав и готово.
DDT
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: кабрио проблеми и решения
Това с форсирането са симптоми на водна помпа, малко охладителна течност или въздушен джоб. Виж и колко е натегнат ремъка на водната помпа.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани