Датчик колянов вал-проверkа М20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
Явор написа:а бе ,как не си разбрал,че дюзи с ултразвук не минават..трябват си и колби...па не си от вчера ...бахти....не,че тва ти е проблема в момента
е добре де тва с колбите съм го правил на дизел, ами на тези дюзи как става

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
явно казах голема глупост ама аз и за тва питам ,но явно ще е на принципа проба грешка
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
Голяма вероятност за трудното палене при работил двигател, както писахме по-рано е преобогатяване на сместа. Тва се случва най-вече от термо датчика на Мотроника. Намери една схема и виж на кои пинове на компа отива и мери там, като загрее кво показва. Така се случва ако е прекъснат някъде кабела, работи, като максимално студен, което при не толкова студен се изразява в трудно палене и смърдене на суров бензин.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
Човека пише, че е сменил температурния датчик и подобрение няма.
Освен това, ламбдата (ако работи) ще хване богатата смес и ще я коригира веднага, независимо от показанията на температурния датчик.
НАй-добре е да се качи колата на диагностика.
Освен това, ламбдата (ако работи) ще хване богатата смес и ще я коригира веднага, независимо от показанията на температурния датчик.
НАй-добре е да се качи колата на диагностика.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
45-о пинче.
Аз много не отбирам, просто споделям това, което съм виждал. И 6 датчика да смени като е резнат кабела или окислен куплунга под колекторите, все тая.
Все си мисля, че сондата ще фане богатата смес при палене, ама по-натам
Аз много не отбирам, просто споделям това, което съм виждал. И 6 датчика да смени като е резнат кабела или окислен куплунга под колекторите, все тая.
Все си мисля, че сондата ще фане богатата смес при палене, ама по-натам

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
Когато колата е топла, на сондата не и трябва време да загрява.
После, палил съм 12-цилиндровото с 8 бара в рейката (заради запушен маркуч на обратния бензин), отзад не можеше да се стои при ауспусите, тръгват ти сълзи, цивки и всичко - от богатата смес, но въпреки това палеше чакмак.
П.С. Дюзите на колби (както вече беше споменато), да се види дали не пикаят.
После, палил съм 12-цилиндровото с 8 бара в рейката (заради запушен маркуч на обратния бензин), отзад не можеше да се стои при ауспусите, тръгват ти сълзи, цивки и всичко - от богатата смес, но въпреки това палеше чакмак.
П.С. Дюзите на колби (както вече беше споменато), да се види дали не пикаят.

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
днес смених регулатора от работеща кола -няма промяна ,замерих ламбда сондата работи,но самата букса която е до акумулатора я разгледах обстойно и видях че има нарушена изолация и ще трябва да я оправя ,взел съм и други дюзи от допоследно работещ мотор още 1 компютър ,вече мъкна половин М20 в колата 

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
M-TEAM написа:днес смених регулатора от работеща кола -няма промяна ,замерих ламбда сондата работи,но самата букса която е до акумулатора я разгледах обстойно и видях че има нарушена изолация и ще трябва да я оправя ,взел съм и други дюзи от допоследно работещ мотор още 1 компютър ,вече мъкна половин М20 в колата
и ще проверя куплунга които е отдоло под колектора
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
Не сменяй всичко накуп, че няма да хванеш какво точно е дефектирало.

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
zlatko_baretata написа:Не сменяй всичко накуп, че няма да хванеш какво точно е дефектирало.
ми пробвам всичко 1 по 1
и тва с колбите го схванах ама тука из стара загора ходих при 2-ма дето уж чистят дюзи и ги питах може ли да разберем дали дюзите пикаят и отговора беше -чистим и пробваш на колата какъвто ти късмета

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
Аз мога да ти кажа лесен начин за проверка дали пикаят дюзите, но ти трябва въздушен компресор, акумулатор и една букза за дюза с два кабела. Ако са налични тия неща, казвай.

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
zlatko_baretata написа:Аз мога да ти кажа лесен начин за проверка дали пикаят дюзите, но ти трябва въздушен компресор, акумулатор и една букза за дюза с два кабела. Ако са налични тия неща, казвай.
взех цяла рейка с 6 дюзи ,букса ще намеря,компресор също , акумулатора нема грижа,

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
Значи настройваш компресора на 3 бара (или колкото беше налягането в рейката)...
Дюзите ги почваш една по една - връзваш към буксата (гледай на самата дюза пище коя клемичка е плюс и коя е минус, гледай да не ги размениш) и с акумулатора им подаваш къси импулси, а с компресора, през маркуч им подаваш налягане, за да изкараш колкото е останал бензин от тях. Не трябва да има бензин, това е основен момент.
Като изчистиш всички дюзи от бензина, връзваш ги една по една с маркуча към компресора и им пускаш въздух с 3 бара налягане. В този случай не им подаваш никакъв ток. Приготви си една чаша с вода. Като пуснеш налягането към дюзата, веднага я потопяваш във водата. Не трябва да пуска повече от две балончета въздух (вижда се добре) в интервал от 15 секунди. Ако пуска повече балончета, значи е за почистване или евентуално за смяна.
Дюзите ги почваш една по една - връзваш към буксата (гледай на самата дюза пище коя клемичка е плюс и коя е минус, гледай да не ги размениш) и с акумулатора им подаваш къси импулси, а с компресора, през маркуч им подаваш налягане, за да изкараш колкото е останал бензин от тях. Не трябва да има бензин, това е основен момент.
Като изчистиш всички дюзи от бензина, връзваш ги една по една с маркуча към компресора и им пускаш въздух с 3 бара налягане. В този случай не им подаваш никакъв ток. Приготви си една чаша с вода. Като пуснеш налягането към дюзата, веднага я потопяваш във водата. Не трябва да пуска повече от две балончета въздух (вижда се добре) в интервал от 15 секунди. Ако пуска повече балончета, значи е за почистване или евентуално за смяна.

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Датчик колянов вал-проверkа М20
zlatko_baretata написа:Значи настройваш компресора на 3 бара (или колкото беше налягането в рейката)...
Дюзите ги почваш една по една - връзваш към буксата (гледай на самата дюза пище коя клемичка е плюс и коя е минус, гледай да не ги размениш) и с акумулатора им подаваш къси импулси, а с компресора, през маркуч им подаваш налягане, за да изкараш колкото е останал бензин от тях. Не трябва да има бензин, това е основен момент.
Като изчистиш всички дюзи от бензина, връзваш ги една по една с маркуча към компресора и им пускаш въздух с 3 бара налягане. В този случай не им подаваш никакъв ток. Приготви си една чаша с вода. Като пуснеш налягането към дюзата, веднага я потопяваш във водата. Не трябва да пуска повече от две балончета въздух (вижда се добре) в интервал от 15 секунди. Ако пуска повече балончета, значи е за почистване или евентуално за смяна.
Благодаря,регулатора ми е на 2,5 бара на толкова ли да наглася въздуха? И това ще пробвам и дано това проклето М20 се смили над мен

Последна промяна M-TEAM на 10 Яну 2013, 22:56, променена общо 1 път
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани