Какво да я барна че да припка малко......повече

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 15 Фев 2006, 0:07

GOGY написа:VIPER аз като представител на м20б20 клуба :mhihi: съм навит да се пусна срещу тебе или с посо4ено от тебе BMW което е с м10б18 нормален двигател на 402м с моита която е 129коня и не е базикано нищо по нея ти и сложи какъвто искаш диф . и да видиме кои е по бърз , аз мисла 4е 6е ти направа поне една кола разлика ако не съм прав :have one: от мен :) :?:


Смел ми се виждаш ма не е лошо да има поводи за почерпки от която и да е било страна :winky:

Иначе пич верно ли ти е толкова издухало БМВ-цето ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 15 Фев 2006, 2:57

[steeN] написа:
ati написа:
ge_a написа:...и не се плаши от звука :winky:

на катастрофиращ самолет, пълен с тенджери, нали :mhihi:


Ооо, като се регулират клапаните е просто музика след 4000 оборота :twisted:

това трябва да го чуя, моята издаваше точно такива звуци, но не знампри какви обороти (часовник, липса на прекъсвач, малоумие).
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: СВИЩОВ
Пол: Мъж
Кара: E 36 1,8 i & DK E30
Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена

Мнение от staevski » 15 Фев 2006, 9:12

Незнам за к`ъф дебитомер говорите, като се има в предвид че колата е с механична инжекция и няма компютър и дюзите са си вързани към помпа която върши цялата работа /точно в края на помпата се намира болчето което натиска клапата/ Но иначе съм съгласен с Пенчев за проверка на закъсани маркучи и сякви такива /извадени, разхлабени съединения и т.н.т/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

ооо

Мнение от BMWPower » 15 Фев 2006, 21:05

Маркучи ,кабели и делко са или сменени с нови или проверени щом питам за баране явно съм направил поне няква профилактика а и съм написал МЕХАНИЧНА инжекция нема компутери и други такива
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 7.12.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ВАНКАТА е21 » 16 Фев 2006, 15:21

:mhihi:
но скоро много скоро ще късам гъзове и в кичука ще владее BMW
аз ви обещавам ;)[/quote]
Че то доста време си е владение БМВ

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 16 Фев 2006, 17:01

ВАНКАТА е21 написа:Че то доста време си е владение БМВ

:bowdown: Вярно, Вярно :bowdown:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

ще

Мнение от BMWPower » 16 Фев 2006, 22:09

ВАНКАТА е21 написа::mhihi:
но скоро много скоро ще късам гъзове и в кичука ще владее BMW
аз ви обещавам ;)

Че то доста време си е владение БМВ[/quote]
Сшанко време е някой да ги накаже тези хонди и пегота скоро и аз ще властвам ,ще се радвам да те видя на митницата
ПС:Аз съм Божко-приятела на Цанев с Е23ката вече с Е30 :twisted:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 16 Фев 2006, 22:35

А какво е налягането в цилиндрите на тая машина? От там ще стане ясно има ли смисъл да се пълни цяла тема с глупости или не :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

ха

Мнение от BMWPower » 16 Фев 2006, 22:40

[steeN] написа:А какво е налягането в цилиндрите на тая машина? От там ще стане ясно има ли смисъл да се пълни цяла тема с глупости или не :)

незнам аз изкам да пипна нещо елементарно за кратко време да дръпна един френски педераст и да начеша самочуствието си а след това ще сменям двигателя и ще зачеша другите зарвули с хонди и пежа ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 17 Фев 2006, 11:24

Бе то и аз пипах доста елементарни неща но си остана 1.8
Не можа да тръгне като 2.3 -то :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 17 Фев 2006, 11:49

Сетих се за центровката на запалването, но погледнах назад и видях, че вече са ти дали този съвет.

Не знам дали знаеш, но чиптунинг-а е по същество подмяна на мап-а за запалването и горивоподаването (не става въпрос за твоята нашите коли - те на чиптунинг не подлежат, щото си нямат чипове :mhihi: )

Например моята 316-ка когато няма достатъчно предварение предимно бучи и не върви. С малко повече предварение й идва сила на ниски, а с още предварение й идват високите, но започвам да чувам аванса на ниски обороти при студен двигател. Та това за мен е бъг най-вероятно на центробежния регулатор - не успява на високи да даде достатъчно предварение.

Та може да поекспериментираш, но един съвет - ако нямаш стробоскоп, преди да почнеш да въртиш вземи си драсни на делкото началното положение на центровката, та да имаш отправна точка.

Успех!
И не се вживявай прекалено.
Аз поне не очаквам всяко БМВ да е по-бързо от всяко Пежо или Хонда. Пък за харч да не говориме :mhihi:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook