Проект Е30 332i - S50B32

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.02.2009
Местоположение: Под колата :)

Мнение от user22 » 18 Мар 2009, 13:48

Мотора се слага със 6 степенната кутия която е доста голяма, кривото в краката на пасажера в заради хедърса, на 6-ти цилиндър така се завива че опира в купето и трябва леко да се чукне!
А тунела превантивно е ударен с чука! По принцип като се махне шумоизолацията и се отрежат шпилките, разбира се и мотора е на правилното место, кутията не опира никъде! Просто го разширих за да има повечко место ;)
подпис

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: М-ки
Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха

Мнение от YOKOHAMA » 18 Мар 2009, 14:22

Prokudeniq написа:
YOKOHAMA написа: Тая кола на събора ще седи паркирана и няма да се кара ;)


Ей това си залагам левия бъбрек, че няма да стане 8)


Ти коко леви бъбрека имаш бре, все ги залагаш. Не свършиха ли вече :) Да не си някой регенериращ се мутант :)[/quote]

Абе ти не си разбрал бе, аз си залагам бъбреците от маската на БМВ-тата, имам 3 с по 2 бъбрека = общо 6, значи имам 3 леви :mhihi:

PS Пък и ги залагам само на сигурно ;)

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 18 Мар 2009, 21:46

Стига сте говорили глупости за термо лента - оригиналните хедърси от БМВ си имат покритие. Или си мислите, че аз моята я ползвам за скара, хем че и няма хриле...

Прасето също е с хедърси от черна стомана, без никакво покритие и изолация, но пак нямам проблеми.

Какво става като се намотае термолента на хедърсите - в момента в който има дупчица някъде в намотката, тя прогаря и довиждане на тръбата. Отгоре на това, термолентата събира конденз - последното нещо, което искате. Почетете малко по сериозните форуми и вижте... Или керамично покритие или нищо...

Маслената помпа - измисли нещо да запазиш оригиналния сет-ъп. Старият мотор с единичен смукател страда от липса на масло по завойте ако караш със сликове. Не случайно още в Е36 М3 ГТ го променят на двоен смукател за хомологационния фиш. Свържи се с Драго- мисля че работи по Корадото, М5 Турбо и много други извращения - той ми прави къстъм картер за сухия картер на Прасето и е много в час точно за такива работи
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 19 Мар 2009, 2:15

шпилките на волана са ти къси браат пусни ги по-дълги
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 19 Мар 2009, 10:15

Alex 320i Cabrio написа:Стига сте говорили глупости за термо лента - оригиналните хедърси от БМВ си имат покритие. Или си мислите, че аз моята я ползвам за скара, хем че и няма хриле...

Прасето също е с хедърси от черна стомана, без никакво покритие и изолация, но пак нямам проблеми.

Какво става като се намотае термолента на хедърсите - в момента в който има дупчица някъде в намотката, тя прогаря и довиждане на тръбата. Отгоре на това, термолентата събира конденз - последното нещо, което искате. Почетете малко по сериозните форуми и вижте... Или керамично покритие или нищо...

Маслената помпа - измисли нещо да запазиш оригиналния сет-ъп. Старият мотор с единичен смукател страда от липса на масло по завойте ако караш със сликове. Не случайно още в Е36 М3 ГТ го променят на двоен смукател за хомологационния фиш. Свържи се с Драго- мисля че работи по Корадото, М5 Турбо и много други извращения - той ми прави къстъм картер за сухия картер на Прасето и е много в час точно за такива работи


все пак хубаво е да се знаят такива хора и да се имат координатите в форума че аз търся някой да ми направи кастом изх. колектори за количката ми :D

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.02.2009
Местоположение: Под колата :)

Мнение от user22 » 19 Мар 2009, 13:28

Alex 320i Cabrio написа:Стига сте говорили глупости за термо лента - оригиналните хедърси от БМВ си имат покритие. Или си мислите, че аз моята я ползвам за скара, хем че и няма хриле...

Прасето също е с хедърси от черна стомана, без никакво покритие и изолация, но пак нямам проблеми.

Какво става като се намотае термолента на хедърсите - в момента в който има дупчица някъде в намотката, тя прогаря и довиждане на тръбата. Отгоре на това, термолентата събира конденз - последното нещо, което искате. Почетете малко по сериозните форуми и вижте... Или керамично покритие или нищо...

Маслената помпа - измисли нещо да запазиш оригиналния сет-ъп. Старият мотор с единичен смукател страда от липса на масло по завойте ако караш със сликове. Не случайно още в Е36 М3 ГТ го променят на двоен смукател за хомологационния фиш. Свържи се с Драго- мисля че работи по Корадото, М5 Турбо и много други извращения - той ми прави къстъм картер за сухия картер на Прасето и е много в час точно за такива работи


Изобщо не се бях засилил да увивам хедърсите ;) Така или иначе те си имат щит, ще добавя още малко щит и ще отделя тръбите от пространството над тях така че жегата да не се качва към капака и нагоре над мотора. Отпред нямам нищо на предницата все още, ако трябва ще измисля някакъв въздуховод да вкарва въздух при тръбите и да отива надолу под колата както е при М-ката стандартно.

Запазил съм стандартната помпа защото се оказа че друг вариант няма, леко са и модефицирани смукателите за да стане на Е34-ковия картер, не се сетих за варианта с два смукателя! То е ясно, че ще има доработки след като я подкарам, за това ще оставя смукателя както и идеята за преграда в картера която затваря цялото пространство долу при маслото само с дупка за смукателя и някви там отворчета за оттичане на маслото за следващ етап!
А кой е Драго наистина и как да го открия :uups:

Вече я оборудвах и с това:

Изображение

Изображение

Мисля че с 3.46 ще бъде малко по-рязка за пистата, ще пробвам и ако се наложи ще сложа 3.64 или мало више :D

Имам една идея за подобряване на държанието на шпер-а, но след като го тествам и видя резултата ще драсна горе във онази важната тема за шперовете ;)

Филма със сервото и педалите приключи вчера след неколкократни промени на конструкцията.

Sharo написа:шпилките на волана са ти къси браат пусни ги по-дълги


Твойте не бяха ли толкова горе долу? Аз имах голям проблем с първата конструкция за спирачния педал и сервото и единия вариант беше да бутна кормилния прът по-надолу, другия беше да преправя всичко по спирачния педал и сервото! Пробвах първо със кормилния прът, ма ми се стори че ще стане много нисък и няма да мога да карам и да влизам в колата (не че съм много дебел) и след това се почна пак едно сваляне, едно рязане, едно конструиране, реконструиране, заваряване, дупчене, шлайфане, боядисване, втулки направо не ми се говори! Лошото е че имам само сток седалка която е счупена във най-вдигната позиция и не се сваля и като свалих волана (стандартния - оня като на Икарусите) и ми опря в краката :D
подпис

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 19 Мар 2009, 15:45

user22 написа:
Изобщо не се бях засилил да увивам хедърсите ;) Така или иначе те си имат щит, ще добавя още малко щит и ще отделя тръбите от пространството над тях така че жегата да не се качва към капака и нагоре над мотора. Отпред нямам нищо на предницата все още, ако трябва ще измисля някакъв въздуховод да вкарва въздух при тръбите и да отива надолу под колата както е при М-ката стандартно.


за теб знам, че не правиш глупости. мислех повече за другите, които дават акъл без наистина да са го правили.

user22 написа:
Запазил съм стандартната помпа защото се оказа че друг вариант няма, леко са и модефицирани смукателите за да стане на Е34-ковия картер, не се сетих за варианта с два смукателя! То е ясно, че ще има доработки след като я подкарам, за това ще оставя смукателя както и идеята за преграда в картера която затваря цялото пространство долу при маслото само с дупка за смукателя и някви там отворчета за оттичане на маслото за следващ етап!
А кой е Драго наистина и как да го открия :uups:


тя стандартната за Ево е с два смукателя - поне така съм ги виждал

драго е магьосник като Гандалф с МИГ, ТИГ и други подобни устройства. имаш ЛС...
Power is Nothing Without Insanity

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.02.2009
Местоположение: Под колата :)

Мнение от user22 » 23 Мар 2009, 13:47

Здравейте!
Пускам няколко снимки набързо:

Изображение

Тука вече е почти готова отвътре, този волан ще се смени съвсем скоро, но за сега трябва да има нещо да се върти!

Изображение


Изображение

Тук му сипахме масълцето и.....

http://www.youtube.com/watch?v=hpRotTsJMn8

:twisted: :twisted: :twisted:

Колата няма изпускателна система, акумулатора е отпред за паленето и да и се направят гърнета и се мести!

Звукът беше ужасяващ!!! Напрао лудница, апаратчето криви яко но в затвореното помещение като загря колата хубаво и проверихме всичко ли е точно я резнахме няколко пъти и почна да пада мазилка от тавана :twisted: Респонса е уникален!!!!

Мотора запали от първи път на четвърт оборот на коляновия вал! Жичкаджията се справи отлично, работи всичко по таблото!!!
Имаше малко брада с EWS-а, щото бяхме сложили ключа до четеца а не в него и палиме и тя гасне, палиме и тя гасне, и като мушнахме ключа вътре и като избръмча.... :twisted: :twisted: :twisted:

И бушончето за бензиновата помпа се оказа че на Е30-ката сток е 7.5 А а тази помпа го гори, и след като поработи малко спря помпата и сменихме бушончето с 10А ;)

Скоро се прави генерацията и ще има вълнуващи клипчета :twisted:

Оборотомера е сток 30-ков и стрелката скача някъде си до разходомера :twisted:
подпис

Голямата Базука
Аватар
Мнения: 1450
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio

Мнение от bozukov_g » 23 Мар 2009, 15:17

Следя темата с интерес, не се съмнявам че тва което правите ще стане перфектно, желая без проблемна работа и за събора колицата да е във върхова форма!!! УСПЕХ
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 23 Мар 2009, 19:19

Лелелелелеле колата звучи ужасяващо :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: 1100 Wien
Пол: Мъж
Кара: е46 touring

Мнение от e34_monster » 23 Мар 2009, 23:05

Браво :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.02.2009
Местоположение: Под колата :)

Мнение от user22 » 25 Мар 2009, 10:20

Франки (на галено от "Франкенщайн") е жив :twisted: Снощи беше първото кръгче :twisted:

Изображение

Има и филмче 8)
подпис

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Мнение от gecata73 » 25 Мар 2009, 11:44

а купето какво е с 2 или 4 врати е

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.02.2009
Местоположение: Под колата :)

Мнение от user22 » 25 Мар 2009, 11:51

gecata73 написа:а купето какво е с 2 или 4 врати е


Една снимка ще ти покажа и ще се сетиш не какво е купето ми кое е купето :)

Изображение
подпис

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Мнение от gecata73 » 25 Мар 2009, 13:06

:twisted: това по най- бруталния начин, малко ме засегна :mhihi: , но ще го преживея, вярвам че ще стане уникална, а на газ ли смятате да я карате :mhihi: -просто питам

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook