Проект Е30 332i - S50B32
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Мотора се слага със 6 степенната кутия която е доста голяма, кривото в краката на пасажера в заради хедърса, на 6-ти цилиндър така се завива че опира в купето и трябва леко да се чукне!
А тунела превантивно е ударен с чука! По принцип като се махне шумоизолацията и се отрежат шпилките, разбира се и мотора е на правилното место, кутията не опира никъде! Просто го разширих за да има повечко место
А тунела превантивно е ударен с чука! По принцип като се махне шумоизолацията и се отрежат шпилките, разбира се и мотора е на правилното место, кутията не опира никъде! Просто го разширих за да има повечко место

подпис
- YOKOHAMA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М-ки
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
Prokudeniq написа:YOKOHAMA написа: Тая кола на събора ще седи паркирана и няма да се кара
Ей това си залагам левия бъбрек, че няма да стане
Ти коко леви бъбрека имаш бре, все ги залагаш. Не свършиха ли вече


Абе ти не си разбрал бе, аз си залагам бъбреците от маската на БМВ-тата, имам 3 с по 2 бъбрека = общо 6, значи имам 3 леви

PS Пък и ги залагам само на сигурно

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Стига сте говорили глупости за термо лента - оригиналните хедърси от БМВ си имат покритие. Или си мислите, че аз моята я ползвам за скара, хем че и няма хриле...
Прасето също е с хедърси от черна стомана, без никакво покритие и изолация, но пак нямам проблеми.
Какво става като се намотае термолента на хедърсите - в момента в който има дупчица някъде в намотката, тя прогаря и довиждане на тръбата. Отгоре на това, термолентата събира конденз - последното нещо, което искате. Почетете малко по сериозните форуми и вижте... Или керамично покритие или нищо...
Маслената помпа - измисли нещо да запазиш оригиналния сет-ъп. Старият мотор с единичен смукател страда от липса на масло по завойте ако караш със сликове. Не случайно още в Е36 М3 ГТ го променят на двоен смукател за хомологационния фиш. Свържи се с Драго- мисля че работи по Корадото, М5 Турбо и много други извращения - той ми прави къстъм картер за сухия картер на Прасето и е много в час точно за такива работи
Прасето също е с хедърси от черна стомана, без никакво покритие и изолация, но пак нямам проблеми.
Какво става като се намотае термолента на хедърсите - в момента в който има дупчица някъде в намотката, тя прогаря и довиждане на тръбата. Отгоре на това, термолентата събира конденз - последното нещо, което искате. Почетете малко по сериозните форуми и вижте... Или керамично покритие или нищо...
Маслената помпа - измисли нещо да запазиш оригиналния сет-ъп. Старият мотор с единичен смукател страда от липса на масло по завойте ако караш със сликове. Не случайно още в Е36 М3 ГТ го променят на двоен смукател за хомологационния фиш. Свържи се с Драго- мисля че работи по Корадото, М5 Турбо и много други извращения - той ми прави къстъм картер за сухия картер на Прасето и е много в час точно за такива работи
Power is Nothing Without Insanity
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
шпилките на волана са ти къси браат пусни ги по-дълги
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Alex 320i Cabrio написа:Стига сте говорили глупости за термо лента - оригиналните хедърси от БМВ си имат покритие. Или си мислите, че аз моята я ползвам за скара, хем че и няма хриле...
Прасето също е с хедърси от черна стомана, без никакво покритие и изолация, но пак нямам проблеми.
Какво става като се намотае термолента на хедърсите - в момента в който има дупчица някъде в намотката, тя прогаря и довиждане на тръбата. Отгоре на това, термолентата събира конденз - последното нещо, което искате. Почетете малко по сериозните форуми и вижте... Или керамично покритие или нищо...
Маслената помпа - измисли нещо да запазиш оригиналния сет-ъп. Старият мотор с единичен смукател страда от липса на масло по завойте ако караш със сликове. Не случайно още в Е36 М3 ГТ го променят на двоен смукател за хомологационния фиш. Свържи се с Драго- мисля че работи по Корадото, М5 Турбо и много други извращения - той ми прави къстъм картер за сухия картер на Прасето и е много в час точно за такива работи
все пак хубаво е да се знаят такива хора и да се имат координатите в форума че аз търся някой да ми направи кастом изх. колектори за количката ми

Alex 320i Cabrio написа:Стига сте говорили глупости за термо лента - оригиналните хедърси от БМВ си имат покритие. Или си мислите, че аз моята я ползвам за скара, хем че и няма хриле...
Прасето също е с хедърси от черна стомана, без никакво покритие и изолация, но пак нямам проблеми.
Какво става като се намотае термолента на хедърсите - в момента в който има дупчица някъде в намотката, тя прогаря и довиждане на тръбата. Отгоре на това, термолентата събира конденз - последното нещо, което искате. Почетете малко по сериозните форуми и вижте... Или керамично покритие или нищо...
Маслената помпа - измисли нещо да запазиш оригиналния сет-ъп. Старият мотор с единичен смукател страда от липса на масло по завойте ако караш със сликове. Не случайно още в Е36 М3 ГТ го променят на двоен смукател за хомологационния фиш. Свържи се с Драго- мисля че работи по Корадото, М5 Турбо и много други извращения - той ми прави къстъм картер за сухия картер на Прасето и е много в час точно за такива работи
Изобщо не се бях засилил да увивам хедърсите

Запазил съм стандартната помпа защото се оказа че друг вариант няма, леко са и модефицирани смукателите за да стане на Е34-ковия картер, не се сетих за варианта с два смукателя! То е ясно, че ще има доработки след като я подкарам, за това ще оставя смукателя както и идеята за преграда в картера която затваря цялото пространство долу при маслото само с дупка за смукателя и някви там отворчета за оттичане на маслото за следващ етап!
А кой е Драго наистина и как да го открия

Вече я оборудвах и с това:
Мисля че с 3.46 ще бъде малко по-рязка за пистата, ще пробвам и ако се наложи ще сложа 3.64 или мало више

Имам една идея за подобряване на държанието на шпер-а, но след като го тествам и видя резултата ще драсна горе във онази важната тема за шперовете

Филма със сервото и педалите приключи вчера след неколкократни промени на конструкцията.
Sharo написа:шпилките на волана са ти къси браат пусни ги по-дълги
Твойте не бяха ли толкова горе долу? Аз имах голям проблем с първата конструкция за спирачния педал и сервото и единия вариант беше да бутна кормилния прът по-надолу, другия беше да преправя всичко по спирачния педал и сервото! Пробвах първо със кормилния прът, ма ми се стори че ще стане много нисък и няма да мога да карам и да влизам в колата (не че съм много дебел) и след това се почна пак едно сваляне, едно рязане, едно конструиране, реконструиране, заваряване, дупчене, шлайфане, боядисване, втулки направо не ми се говори! Лошото е че имам само сток седалка която е счупена във най-вдигната позиция и не се сваля и като свалих волана (стандартния - оня като на Икарусите) и ми опря в краката

подпис
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
user22 написа:
Изобщо не се бях засилил да увивам хедърситеТака или иначе те си имат щит, ще добавя още малко щит и ще отделя тръбите от пространството над тях така че жегата да не се качва към капака и нагоре над мотора. Отпред нямам нищо на предницата все още, ако трябва ще измисля някакъв въздуховод да вкарва въздух при тръбите и да отива надолу под колата както е при М-ката стандартно.
за теб знам, че не правиш глупости. мислех повече за другите, които дават акъл без наистина да са го правили.
user22 написа:
Запазил съм стандартната помпа защото се оказа че друг вариант няма, леко са и модефицирани смукателите за да стане на Е34-ковия картер, не се сетих за варианта с два смукателя! То е ясно, че ще има доработки след като я подкарам, за това ще оставя смукателя както и идеята за преграда в картера която затваря цялото пространство долу при маслото само с дупка за смукателя и някви там отворчета за оттичане на маслото за следващ етап!
А кой е Драго наистина и как да го открия![]()
тя стандартната за Ево е с два смукателя - поне така съм ги виждал
драго е магьосник като Гандалф с МИГ, ТИГ и други подобни устройства. имаш ЛС...
Power is Nothing Without Insanity
Здравейте!
Пускам няколко снимки набързо:
Тука вече е почти готова отвътре, този волан ще се смени съвсем скоро, но за сега трябва да има нещо да се върти!
Тук му сипахме масълцето и.....
http://www.youtube.com/watch?v=hpRotTsJMn8
Колата няма изпускателна система, акумулатора е отпред за паленето и да и се направят гърнета и се мести!
Звукът беше ужасяващ!!! Напрао лудница, апаратчето криви яко но в затвореното помещение като загря колата хубаво и проверихме всичко ли е точно я резнахме няколко пъти и почна да пада мазилка от тавана
Респонса е уникален!!!!
Мотора запали от първи път на четвърт оборот на коляновия вал! Жичкаджията се справи отлично, работи всичко по таблото!!!
Имаше малко брада с EWS-а, щото бяхме сложили ключа до четеца а не в него и палиме и тя гасне, палиме и тя гасне, и като мушнахме ключа вътре и като избръмча....
И бушончето за бензиновата помпа се оказа че на Е30-ката сток е 7.5 А а тази помпа го гори, и след като поработи малко спря помпата и сменихме бушончето с 10А
Скоро се прави генерацията и ще има вълнуващи клипчета
Оборотомера е сток 30-ков и стрелката скача някъде си до разходомера
Пускам няколко снимки набързо:
Тука вече е почти готова отвътре, този волан ще се смени съвсем скоро, но за сега трябва да има нещо да се върти!
Тук му сипахме масълцето и.....
http://www.youtube.com/watch?v=hpRotTsJMn8



Колата няма изпускателна система, акумулатора е отпред за паленето и да и се направят гърнета и се мести!
Звукът беше ужасяващ!!! Напрао лудница, апаратчето криви яко но в затвореното помещение като загря колата хубаво и проверихме всичко ли е точно я резнахме няколко пъти и почна да пада мазилка от тавана

Мотора запали от първи път на четвърт оборот на коляновия вал! Жичкаджията се справи отлично, работи всичко по таблото!!!
Имаше малко брада с EWS-а, щото бяхме сложили ключа до четеца а не в него и палиме и тя гасне, палиме и тя гасне, и като мушнахме ключа вътре и като избръмча....



И бушончето за бензиновата помпа се оказа че на Е30-ката сток е 7.5 А а тази помпа го гори, и след като поработи малко спря помпата и сменихме бушончето с 10А

Скоро се прави генерацията и ще има вълнуващи клипчета

Оборотомера е сток 30-ков и стрелката скача някъде си до разходомера

подпис
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
Следя темата с интерес, не се съмнявам че тва което правите ще стане перфектно, желая без проблемна работа и за събора колицата да е във върхова форма!!! УСПЕХ

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Лелелелелеле колата звучи ужасяващо





"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- e34_monster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: 1100 Wien
- Пол: Мъж
- Кара: е46 touring
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани