Докторски вал........?!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе къде сложихте турбо колата за дрифтене?!?
И докторския вал за М20 като е 288 градуса може да си се кара стрийт, няма да е като сток но не е да не става за каране
И докторския вал за М20 като е 288 градуса може да си се кара стрийт, няма да е като сток но не е да не става за каране


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
ми гледат от японцитеДилян Пенчев написа:Абе къде сложихте турбо колата за дрифтене?!?


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
А с атмосферка стига си дрифтил
има едни короли и до там всичко другото е яко турбинирано, иначе не виждам начин тая кола да боксува примерно до 150-160 км/ч
ето защо ги правят турбо, само дето дрифта в БГ се изразява в това да боксува колата на 2-ра и всичко е 6, е да ама не
по света е по различно някак




- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo





Знам ли, то както всяко нещо си трябва майсторлък, но определено турбо лаг-а пречи много на техничното каране и пързалянето


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Относно дрифта мога да кажа от мои наблюдеия че тпзи който си го може си го може ,да не казвам имена но едни от най-способните карат през повечето време така наречените малолитражки с М10 и без шперове и кат гледам праат по яки дрифтове от уж спецовете
ПС:ТВА ОТ ЛИЧНИ НАБЛЮДЕНИЯ


ПС:ТВА ОТ ЛИЧНИ НАБЛЮДЕНИЯ


<<<DRIVE BMW ONLY>>>
Имам въпрос: На Росен 535d-то има ли лаг? Няма налиДилян Пенчев написа:
Знам ли, то както всяко нещо си трябва майсторлък, но определено турбо лаг-а пречи много на техничното каране и пързалянето






Та, стига вече с тоя лаг, направо се изтърка вече....лага та лага, стига че ще ни чуят шампионите по дрифтинг и ще си преработят веднага колите на атмосферни

е21 345 0-402м 12.18


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Като чета в началото темата е няква съвсем друга
Виктор пита за вал..... тука лаг-ове,турбини,компресори отидехте в междузвезни войни
Викторе мойта беше с вал 272 таз пралет ще правим едно М20 с 284

Виктор пита за вал..... тука лаг-ове,турбини,компресори отидехте в междузвезни войни



Викторе мойта беше с вал 272 таз пралет ще правим едно М20 с 284

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
madpetio написа:Като чета в началото темата е няква съвсем друга![]()
Виктор пита за вал..... тука лаг-ове,турбини,компресори отидехте в междузвезни войни![]()
![]()
![]()
Викторе мойта беше с вал 272 таз пралет ще правим едно М20 с 284
и как се усещаше колата в ниските обороти....загуби ли си много от повера там......?!
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
TOM написа:Имам въпрос: На Росен 535d-то има ли лаг? Няма налиДилян Пенчев написа:
Знам ли, то както всяко нещо си трябва майсторлък, но определено турбо лаг-а пречи много на техничното каране и пързалянетоЗащо? Защото е направено да НЯМА
Не искаш лаг -> малка турбина или компресор
Искаш висока мощност -> голяма турбина
Не искаш лаг и искаш мощност -> малка плюс голяма турбина или компресор плюс турбокомпресор
До скоро на моята е21 имах компресор плюс турбокомпресор и нямаше никакъв лаг. До 2003-та имах М10В18 с малка К03 и ЛАГЪТ, ах,този ужас, този ЕСКАЛИБУР на възмездието в ръцете на атмосферните бойци-защитници, направо не се усещаше
![]()
Та, стига вече с тоя лаг, направо се изтърка вече....лага та лага, стига че ще ни чуят шампионите по дрифтинг и ще си преработят веднага колите на атмосферни
Томи , ще те скандализирам ли ако ти кажа,че на Росен колата ако и да има 2 турбини пак има лаг,макар и минимален


Когато й давах газ и на моменти я отпусках до край рязко (поради отсъствието на съединител) и абсолютно в следващия момент пак газ просто си го чувствах лаг-а


Аз в темата в основния си го написах за това как и коя кола чувствах най-добре за пързаляне и то не пързаляне на 2-ра а на 3-та с поне 100 км/ч в права линия

По вашите думи всеки ден - гаден М52, гадна кола Е36



На Роската Е60-тката се държа просто фантастично за дизел, но дори с тези технологий в едно по-леко БМВ купе срещу хубаво напънат атмосферен мотор просто според мен атмосферката ще го прибие

Не можете да ми говорите за баланс на каросерията от турбина и от хубав атмосферен мотор


Малко по-полека с турботата



Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 09 Яну 2008, 1:11, променена общо 1 път
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Turbo-Lag написа:Тука сега се поражда завистта на тия дет си нямат![]()
![]()
турбута
Колега ,моите уважения ,но никога няма да поискам такава измишльотина в мойта кола

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Нека Виктор напъне атмосферката пък намерете турбинирана 1,8 Е30 и ще организираме една писта или планинско
Георги Пенчев

Георги Пенчев
69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани