...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 29 Яну 2008, 14:13

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 4:05, променена общо 1 път
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Мнение от ДаниД » 31 Яну 2008, 9:31

ge_a написа:
ДаниД написа:Да не правя нова тема....Колко литра масло събира ?


Около 3.5 л ;)


Мерси :D

А да попитам и още какво Масло препоръчвате ?Мисля да взема оригинално БМВ (то май си е Кастрол), но какво трябва да е ? :uups:
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 31 Яну 2008, 10:09

ДаниД написа:А да попитам и още какво Масло препоръчвате ?Мисля да взема оригинално БМВ (то май си е Кастрол), но какво трябва да е ? :uups:


По-добре недей, ако караш М10-ка най вероятно е вече с минерално масло, ако му сложиш полусинтетика или синтетика може да е фатално за мотора, имаше една тема за това как се смесват маслата и техните показатели, ако я намеря ще я пусна :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 31 Яну 2008, 13:26

според мен това са суеверия за гарнитурите дето течали ;) а друго едва ли може да стане... минавал съм от минерално към полусинтетика и нито го гореше повече нито имах някакви проблеми. логично зимата палеше много по-лесно. беше М10 на 200++К км. с две ръце за полусинтетика ;) а как са клапаните, така и не можах да видя тиха М10 ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 31 Яну 2008, 13:38

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 4:06, променена общо 2 пъти
:yes:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 31 Яну 2008, 13:46

[steeN] написа:според мен това са суеверия за гарнитурите дето течали ;) а друго едва ли може да стане... минавал съм от минерално към полусинтетика и нито го гореше повече нито имах някакви проблеми. логично зимата палеше много по-лесно. беше М10 на 200++К км. с две ръце за полусинтетика ;) а как са клапаните, така и не можах да видя тиха М10 ?


Проблема не се изразява в горене на масло, минералното масло прави отлагания вътре, които стават здрави като камък, но като сипеш синтетично масло то има промиващи свойства и тези отлагания почват да се отлепят и се превръщат в боклуци които плуват в маслото, на своя ръка тези болкуци могат да попаднат на кофти места(не че ще се случи) най вече се отразява на биелни и основни лагери, може да си карал много километри без проблем(щот си имал късмет филтъра да ги хване), а може и след не много километри да чуеш типичния подрънкващ звук, всичко зависи от това кога какво масло си слагал на колко си го сменял и така нататака, и не са суеверия, а химия :winky:

Иначе и аз съм с две раце за синтетиката, но това възможно когато знаеш маслената история на колата, а ние като не сме първи собственици това е много трудно :(
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Фев 2008, 1:49

и това съм го чувал... но виждал ли си реален случай да стане така ;) ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 02 Фев 2008, 1:54

[steeN] написа:и това съм го чувал... но виждал ли си реален случай да стане така ;) ?


Да, даже имам опит с мой мотор :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Фев 2008, 1:56

подробности ;) ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 02 Фев 2008, 1:58

[steeN] написа:подробности ;) ?


Утре ся ме мързи, мога и малко снимки да ти приложа покрай историята :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 02 Фев 2008, 2:40

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 4:06, променена общо 1 път
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Мнение от ДаниД » 02 Фев 2008, 9:24

ge_a написа:
ДаниД написа:А да попитам и още какво Масло препоръчвате ?Мисля да взема оригинално БМВ (то май си е Кастрол), но какво трябва да е ? :uups:


По-добре недей, ако караш М10-ка най вероятно е вече с минерално масло, ако му сложиш полусинтетика или синтетика може да е фатално за мотора, имаше една тема за това как се смесват маслата и техните показатели, ако я намеря ще я пусна :winky:


А какво Точно масло препоръчваш :?:
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 02 Фев 2008, 11:04

ДаниД написа:А какво Точно масло препоръчваш :?:


То тва с препоръчването е малко завъртяна работа, ако си сигурен с какво е била карана слагай същото(имам предвид дали е била с минерално, полусинтетика или синтетика), а самата марка е почти въпрос на личен избор, аз лично М10-ката я карам с Q8 минерално, а ИС-а с Motul синтетика, кото сега мисля да минавам на още по скъпите синтетики на Мотул, Дилян ги е описал малко по-нагоре ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 02 Фев 2008, 11:10

porostorm написа:Ей обаче добре ми ползвате темата, но няма лошо! то тия неща и за мене са полезни! Благодаря Ви за което!

Сега имам важно питане, вчера и днес забелязах нещо нередно или в уреда за температурата на водата или в самата температура - загрява...

Та, карам си и както стрелката си е насредата изведнъж поглеждам и я виждам близо до червената зона /не в нея а близо до нея/ и първото нещо, което си помислих е че стрелката нещо се бъзика и чукнах по стъклото на километража... ефекта беше нулев... така 2-3 пъти но не... спрях веднага където можах. Изгасих мотора, без да чакам веднага дадох на контакт, стрелката беше на средата... Днес пак ми го направи това нещо но с почукване се върна насредата, с още едно почукване отиде пак близо до червеното...

Та идеята ми е, мога ли да вярвам на уреда или?


Свали си таблото с уредите и зад уреда на бензина и зад този за температурата има едни малки гайки,затегни ги и трябва да се оправи ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 02 Фев 2008, 15:08

...
Последна промяна porostorm на 03 Дек 2008, 4:07, променена общо 2 пъти
:yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook