В търсене на Е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: В търсене на Е30
Какви са тия космически 5 цифри ако ще сглобявате експонат за музея да, ама за няколко хилки може да се намери доста прилично е30, важното е да намериш добра оферта.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: В търсене на Е30
За някой прилично е 100% ОЕМ в състояние като кола на 2-3 години, за други прилично е м3 визия със 20 кила смоличка и някаква ефтина боица да скрие гнилочите
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: В търсене на Е30
тя работата с прилично, перфектно и УНИКАТ е ясна ...
ама колегата ако има оферти да пуска, ако може без м3 пакет,
че ми идва много агресивна визията
ама колегата ако има оферти да пуска, ако може без м3 пакет,
че ми идва много агресивна визията
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: В търсене на Е30
Много бил забавен тоя форум....щом сте такива ценители правете си ги 100% оем, няма лошо. Човека ви каза че има 2800 и си търси нещо прилично, вие го вкарахте във филма над 10к. А относно смоличката ми е се едно, просто ми дойде в тва състояние на добри пари. Аз колата съм я взел за да я карам, не да гледам "смолички" и да ходя с парцалчето след нея. И не разбрах защо трябва да е с тоя подигравателен тон
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: В търсене на Е30
Къде видя подигравателен тон не ми е ясно Моята също е кочинка, но не съм тръгнал да я показвам по форумите и да разправям че може да се вземе хубаво е30 за без пари А за 5 цифрената сума, сметни колко ще ти излезе да си вземеш някакво право купе, да оправиш ръждите както трябва и боядисаш качествено, да смениш окачване, ремонт на мотора и тн, за да стане наистина хубаво е30. Няма да е евтино май?
Последна промяна M10 на 18 Окт 2013, 15:22, променена общо 1 път
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: В търсене на Е30
A защо не се вземе един готин туринг, с възможно най-здраво купе и свеж вид, 316-ка от последните (93-94г.), още по-гот ако набараш design edition, и да си се возиш известно време с него, поне да знаеш, че караш що-годе прилична кола, пък с времето ще си я надграждаш лека полека - окачване, спирачки, дреболии за стягане и накрая - някой хубав двигател. Стана ясно, че е необходим висок бюджет за Е30-ка с по-силен мотор, екстри, още повече купе и то в добро състояние. По-добре 16-ка, но да е сравнително читава, сигурен съм, че ще те радва въпреки това. Аз поне така бих направил, ако сега исках Е30.
Например това : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-316i-touring-alth%C3%BCtte/185277338.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1991-01-01&maxFirstRegistrationDate=1994-12-31&maxPrice=2001&transmissions=MANUAL_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=EstateCar
(не казвам, че е идеална, само за пример я давам обявата).
Например това : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-316i-touring-alth%C3%BCtte/185277338.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1991-01-01&maxFirstRegistrationDate=1994-12-31&maxPrice=2001&transmissions=MANUAL_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=EstateCar
(не казвам, че е идеална, само за пример я давам обявата).
BMW only!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: В търсене на Е30
абе не, че нещо, но моето скромно мнение, е че за под 1000 евро
от Германия друго освен проблеми не можеш да си купиш ...
и тая и другите около нея 100% крият и разни изненади освен видимите проблеми
ако се купува чурук и да почваш да го съживяваш по-добре от тук барем да може да го види човек,
че в Германия гледането и избирането нито са лесни нито евтини ...
от Германия друго освен проблеми не можеш да си купиш ...
и тая и другите около нея 100% крият и разни изненади освен видимите проблеми
ако се купува чурук и да почваш да го съживяваш по-добре от тук барем да може да го види човек,
че в Германия гледането и избирането нито са лесни нито евтини ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: В търсене на Е30
amd написа:A защо не се вземе един готин туринг, с възможно най-здраво купе и свеж вид....
Имам чудно турингче за продаване
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: В търсене на Е30
Да, вярно е, че с кола от тук поне е по-лесно и по-евтино. От чужбина има риск с разходите по докарването, после еко такса при регистрацията... Но идеята ми беше, че като турингите останаха повечко читавите, отколкото седаните, еле па купета. Правени са до по-късно, а и душманите състезатели по не ги привлича 316 комби Дето се казва, първите жертви са 325 купе, убити още преди 10 години.
BMW only!
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: В търсене на Е30
проблемът е, че и без да търсиш 100% оем вид, пак ги стигаш тия суми, моята примерно е като хайдушко канче на външен вид
иначе и аз преди години го мислех филма с евтина е30-ка, която взех за 1500 лева и сметнах, че с още няколко хиледарки, ще стане перфектна, ма уви
а за колегите, които се манячат наистина и слагат всичко 100% оем и ги пълнят с екстри, просто не искам да знам какви са сумите при тях
иначе и аз преди години го мислех филма с евтина е30-ка, която взех за 1500 лева и сметнах, че с още няколко хиледарки, ще стане перфектна, ма уви
а за колегите, които се манячат наистина и слагат всичко 100% оем и ги пълнят с екстри, просто не искам да знам какви са сумите при тях
Tux0 Ca !
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: В търсене на Е30
Въпроса е, че и да я вземеш за малко пари, после един след друг прикритите или спотаяващи се проблеми ще ти похапват стабилно от скромния бюджет (защото приемаме, че искаш да я караш тази кола), което ако не друго е дразнещо и ще намразиш е30, че много проблемно, ще го разкараш за малко кинти, сиреч тотална загуба на време и пари.
Търсиш читава минимум ДВАДЕСЕТ годишна кола.
Търсиш читава минимум ДВАДЕСЕТ годишна кола.
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: В търсене на Е30
Най-евтиният вариант за направата на наистина добра 30-ка, погледнато през моите очи е следният:
1. Напълно стокова, м40, 14", без никакви екстри с идеално купе и в доста запазено(боя, интериор) за 3-5к.
2. Мотор - 2500лв.(груба цена включваща мотор, евентуални пари за монтаж и първоначално обслужване на мотора, без отварянето му)
3. Окачване - 1000 + (ако е ново и хубаво)
4. Заден мост от 25-ца пълен комплект направо с шпера голямо прасе, полуоски, носачи с дискове + пясъкоструй, боядисване, смяна на масло, тампони, евентуално труд - 700-1000лв.
5. Прилични джанти+гуми - 500+
6. Спирачки - предни апарати втора ръка(4 бутално брембо да речем+адаптер), дискове, накладки, хубави спирачни маркучи, минаване на мясъкоструй, ремонтни комплекти, боядисване, евентуално пари за труд - 1000лв.
До тук са ориентировъчно 10к, а са правени компромиси и са слагани неща цена-качество добър вариант.
А още не е пипнато нищо по интериора, салон, някакви нормални екстри за модела, ходова част и т.н....да не говорим за м-пакет
Така че всяка хубава 30-ка с голям мотор, екстри, перфектно състояние и т.н. си струва всеки един лев. Друг въпроса, че повече хора, които са зарибени по модела (включително и аз) не могат да си позволят да изсипят на веднъж 10к+ пара за кола начесваща крастата. Щото няма какво да се лъжем, е30 не е подходяща за ежедневно каране. Трябва си и друга кола. Всичко друго е в по-висока степен степен, но не е нито комфортна, нито икономична, нито има кой знае какви екстри. Да не говорим, че шанса да се опази читава при ежедневно каране е никакъв. Аз моята, въпреки че само събота и неделя я карам, държа я на охраняем паркинг, винаги се старая да спирам на такива места, на които шанса да ме удари/чукне с врата и т.н. е най-минимален, редовно през някоя друга седмица намирам, нова драскотина или други подобни дразнещи забележки. Не ми се мисли ако я карах всеки ден из града.
Повечето минаване на някакви евтини варианти и започва правенето и наливане. В крайна сметка, разбира се илиза по-скъпо и крайният резултат не е толкова добър, но пък и самото правене, проучване, разглеждане на части, поръчване и т.н. си има своят чар .
1. Напълно стокова, м40, 14", без никакви екстри с идеално купе и в доста запазено(боя, интериор) за 3-5к.
2. Мотор - 2500лв.(груба цена включваща мотор, евентуални пари за монтаж и първоначално обслужване на мотора, без отварянето му)
3. Окачване - 1000 + (ако е ново и хубаво)
4. Заден мост от 25-ца пълен комплект направо с шпера голямо прасе, полуоски, носачи с дискове + пясъкоструй, боядисване, смяна на масло, тампони, евентуално труд - 700-1000лв.
5. Прилични джанти+гуми - 500+
6. Спирачки - предни апарати втора ръка(4 бутално брембо да речем+адаптер), дискове, накладки, хубави спирачни маркучи, минаване на мясъкоструй, ремонтни комплекти, боядисване, евентуално пари за труд - 1000лв.
До тук са ориентировъчно 10к, а са правени компромиси и са слагани неща цена-качество добър вариант.
А още не е пипнато нищо по интериора, салон, някакви нормални екстри за модела, ходова част и т.н....да не говорим за м-пакет
Така че всяка хубава 30-ка с голям мотор, екстри, перфектно състояние и т.н. си струва всеки един лев. Друг въпроса, че повече хора, които са зарибени по модела (включително и аз) не могат да си позволят да изсипят на веднъж 10к+ пара за кола начесваща крастата. Щото няма какво да се лъжем, е30 не е подходяща за ежедневно каране. Трябва си и друга кола. Всичко друго е в по-висока степен степен, но не е нито комфортна, нито икономична, нито има кой знае какви екстри. Да не говорим, че шанса да се опази читава при ежедневно каране е никакъв. Аз моята, въпреки че само събота и неделя я карам, държа я на охраняем паркинг, винаги се старая да спирам на такива места, на които шанса да ме удари/чукне с врата и т.н. е най-минимален, редовно през някоя друга седмица намирам, нова драскотина или други подобни дразнещи забележки. Не ми се мисли ако я карах всеки ден из града.
Повечето минаване на някакви евтини варианти и започва правенето и наливане. В крайна сметка, разбира се илиза по-скъпо и крайният резултат не е толкова добър, но пък и самото правене, проучване, разглеждане на части, поръчване и т.н. си има своят чар .
- Javorov1103
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: e30
Re: В търсене на Е30
Здравейте отново, да възродя темата.
Най-накрая намерих и взех 30-ка. с редовни документи. Вече е на моето име.
Късмет даже че е с русенски табели и не се наложи да минавам канал, а само смяна на собственост.
Колата е с М50б25, носачи от е46, регулируемо окачване, 2 бенз помпи, без салон. (само 2 седалки, кофти са но за първо време се ядват)
Нещата, които трябва да оправя или да сложа:
Генерация
хидр. ръчна
спирачки (по-хубави) отпред е на 5х120, отзад на 4х100
няма ръжди, има 2 дупки по купето, но ще се правят няма как.
разпънка
скоро ще кача и снимки.
Поздрави
Най-накрая намерих и взех 30-ка. с редовни документи. Вече е на моето име.
Късмет даже че е с русенски табели и не се наложи да минавам канал, а само смяна на собственост.
Колата е с М50б25, носачи от е46, регулируемо окачване, 2 бенз помпи, без салон. (само 2 седалки, кофти са но за първо време се ядват)
Нещата, които трябва да оправя или да сложа:
Генерация
хидр. ръчна
спирачки (по-хубави) отпред е на 5х120, отзад на 4х100
няма ръжди, има 2 дупки по купето, но ще се правят няма как.
разпънка
скоро ще кача и снимки.
Поздрави
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: В търсене на Е30
ЕЕЕЕЕ, най-накрая,,, ЧЕСТИТА ДА ТИ Е, КОЛЕГА !
Със здраве да си я караш и много да те радва колата!
Със здраве да си я караш и много да те радва колата!
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани