пътя на моита е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: пътя на моита е30

Мнение от K_Ilkov » 20 Сеп 2012, 20:32

не виждам кво се сърдиш като си пуснал тема трябва да можеш да търпиш критика
или и темата си си я пуснал за себе си :mhihi:
georde123000 написа:всеки си има вкус

по-правилно е да се каже всеки има право на лош вкус
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: пътя на моита е30

Мнение от 6estaka » 20 Сеп 2012, 22:29

Колега ти искаш съвети и сектантите ти отговарят подобаващо така че няма какво да се сърдиш...Съвет:Ако колата ти е ежедневната не слагай пружини които свалят колата с повече от 30мм защото както ти казах по-горе скъсяваш живота на амортисьорите и на картера на м40та...Сложи си рейка от е36 но не и салон.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: пътя на моита е30

Мнение от georde123000 » 21 Сеп 2012, 14:22

намерих на фк 35 40 нови за 170 мисля че бяха,четох че до 40 мм няма проблем на стандартен армортесиор, ако трябва ще купа после със къс ход това не е проблем,въпроса ми дали това фк как ще му стои четох не добри отзиви за тези окачвания но казват че за градцко каране и визия е добро колата се кара нормално без черни пътища и тем подобни,много ли твърдо ще вози с тях :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Re: пътя на моита е30

Мнение от кичоне » 21 Сеп 2012, 15:37

Напротив,колега-Направо са си локум,не съм чувал и усещал да са твърди ами,точно обратното.По-добре я покарай така и събери някой лев за нещо по-добро и то ново по възможност...то се знае,че като си науми нещо човек и няма търпение да го направи,ама не си набивай парите за лош маТрял...мое мнение де :wave:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: пътя на моита е30

Мнение от georde123000 » 21 Сеп 2012, 16:56

тогава да си взема хубави втора употреба :dunno: на прилични цени искам да извади визия и ако може да е малко по устоичива от колкото със стоковото окачване предложете ми какво да взема и цена горе долу благодаря предварително :bchug:
Изображение

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: пътя на моита е30

Мнение от Spit-Fire » 21 Сеп 2012, 21:34

Аз отпред карам с ФК свалящи 60 мм. а отзад съм с червен ХиР свалящи 40 мм. Всеки казва, че ФК-то е мека пружина. На мен ми е добре - изобщо не е мека за моите разбирания. За стрийт каране е идеална, аз не ходя по писти. Отпред съм с Билщайн Б4 ако става на въпрос.
Ако я караш само по улицата ФК мисля, че ще ти свърши работа. Новата пружина си е нова пружина. Аз един ХиР отзад го счупих, без да съм правил кой знае какво.

А тея Картери на М40-ките как ги чупите не знам, никой ли не внимава как кара? Моя е на 1 легнала цигарена кутия от земята и съм го одрасквал само 1-2 пъти заради моя глупост.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: пътя на моита е30

Мнение от M10 » 22 Сеп 2012, 0:14

Карал съм кола с фк 60/40 на сток амортисьори, е няма такова гадно окачване :puke: може би ако си срежеш сток пружините ще е нещо подобно, но поне няма да дадеш 170лв.
На моята съм със втора употреба h&r 40/40, същия нисък картер и не съм имал никакви проблеми. Определено 60/40 стои по добре, но с тия улици по-добре wheelgap отколкото картери :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: пътя на моита е30

Мнение от georde123000 » 22 Сеп 2012, 8:59

колеги какво ви е мнението за добре направени ауджъстъри при грамотен стругар и пружини лоутек или едни м пружини с ауджъстъри
мисля че наи добре е да мога аз да си го регулирам няма да излезне скъпо да се направят при стругар,трябват ми пружини за от зад с които да се позапази комфорта и да изкара добра визия,а за от пред с пружини 40 мисля че ще стане добре на 16 с гуми 205 55 16 :dunno: поздрави :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: в царството на акаунтите
Пол: Мъж

Re: пътя на моита е30

Мнение от Eмилио Димитров » 22 Сеп 2012, 20:18

на кое по-точно ще вадиш добрата визия :shock: освен добра услуга на некой да си продаде кашкаваления F(uc)K, друго нема да сториш.
Хубави пружини не са евтини, а много ниски пружини искат различни от сток амортесьори. освен ако не искаш да спестиш пари за зъболекар от това да ти изпадат старите пломби. по-добре си сложи един мтех на първо време, де сваля с една намотка, че и зима иде и не мисли толкоз за височина. :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: пътя на моита е30

Мнение от Stoqnov_ » 23 Сеп 2012, 0:16

Колега, аз съм с М-тех, според мен това е оптималният вариант за градско каране. Търси цяло окачване, визията е добра и не е много твърда возията, държи се стегнато на пътя.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: пътя на моита е30

Мнение от Spit-Fire » 23 Сеп 2012, 11:14

Извинете, тук всички ли си карате колите на писта, че слагате все хубави пружини? Тва ФК дето съм аз отпред с него не знам някакъв специален модел ли са ми продали, какво е, ама единственото по-твърдо нещо на което съм се возил е Е36 с натегнати койли КВ.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
Мечтае да кара: Вече го кара!
Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo

Re: пътя на моита е30

Мнение от staisa » 23 Сеп 2012, 16:55

ама си в голяма грешка ,че си мислиш ,че имаш твърди пружини , я сподели от 320 е 30 качвал ли си се ,на по силна кола, от модела на е 30 и да не караш само на пред и на зад .Повярвай ми, че единствиният виновник да си мислиш, че имаш твърди пружини е че мотора ти е слаб и няма сила да ги згъне, остави другото.....
Изображение[img]http://store.picbg.net/pubpic/C4/91/7fb41a5ce168c491.JPG[img]

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: пътя на моита е30

Мнение от Spit-Fire » 24 Сеп 2012, 22:47

Стайс тва че си карам 1.8-то е защото го скъсвам от каране и не стои в гаража с месеци. Инъче да, качвал съм се на коли с много над 2 литра мотор. А с моята дори съм и завивал. Света не свърщва с табелата Сливен, както и има по-различни места за каране от летището :yes:
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: пътя на моита е30

Мнение от M10 » 25 Сеп 2012, 19:21

Всичко зависи от за какво се ползва колата... аз бях с нови билщайн Б6 и като почнах да правя опити за дрифт се оказа че към лимита нещата се променят драматично, стегнатите спортни амортисьори иначе перфектни за бързо каране из планини и тн стават мекици. За Б4 не ми се мисли...
Аз бих заложил на втора ръка пружини от истинска марка 35/35 или 40/40, амортисьори Б6 или червено кони, плътни гумени тампони на предните носачи и полиуретан на задния мост - колата ще е супер стегната и едновременно ще има някакъв комфорт и ще може да се кара спокойно всеки ден.... естествено и задна щанга трябва да се добави ако няма :)

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: пътя на моита е30

Мнение от Spit-Fire » 25 Сеп 2012, 20:46

Ми така си е, ама всеки чете през редовете. Аз му предложих на момчето Мтех окачване ако ще я кара всеки ден. Аз моята я карам всеки ден като нормална кола, защото не съм фен на изпълнения извън пистата, а тая кола е далеч от подготвена кола за писта. За моите нужди моите пружини и амортисьори са перфектни за момента. Купих си Б4 отпред защото ги взех чисто нови за по-нормална цена от Б6-ци на незнайни километри за 220 лева които се продаваха тогава. За това когато човек си прави окачване трябва да седне и да се замисли за какво иска да си използва колата и след това да пита какво окачване да си сложи :yes:
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook