335i vs 320i turbo
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
krika написа:Eдин батка данните за двигателите са ти точни но бъркаш S14ката а той е 106кг и 500кубика повече от М42 който е 100кг. Така че споко той лошия скрап си е с 40кила горница което е половината от М10 спирам щот се зарибявам
И какво излиза - че 500 кубика тежат 6 кила


Знаех си, че това не може да е вярно. В такъв случай на мястото на b2 бих се замислил сериозно откъде да изкопам още малко лев за S14 + dogleg скорости.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
абе не ме привличат 4 цилиндровите двигатели , ако ще и MPower да са , просто искам 6так , ако щете ме убиите с камъни след това мое изказване.
А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.

А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
smoKing написа:madpetio написа:ОБАЧЕ баланса се губи и тва е на практика
е, да ама не то4но. в е30.де четох материала за конверсия от 3хх към 335. та значи хората предлагат 3 позиции на монтаж (м/у двг и радиатора остава различно място -> в позиция 1- няма; в позиция 2-има около 3/4 см; в позиция3-> има място за виското и перката даже, но требе да се реже ламарина малко плъс изместване на рейката май плъс скъсяване на кардана), като баланса се променя в позиция 1 и 2, а тогава и перката минава отпред, а в позиция 3 (която се използва и от Алпина но в по-късните им модели, май след 89, а по-ранниите използваха 1 или 2 ) се запазва фабричният баланс на автомобила. пък от друга страна не смятате разликата в теглото на 2-те скоростни кутии. абе аз съм си наумил да го преведа тоз материал, ма нема време. бтв кво стана с онзи клапан
SlipKnoT написа:кажем 3 бона щях да събера още и да купя един С38Б**!
още 3 ще ти трябват май, а на мен -още 6
bmwdriver написа:Аз мисля,че един М50В25 ще пасне най-добре-по-нова концепция, по-малък разход,по-голяма възможност за доработки
тая възможност се равнява на два разп. вала / или турбо. цената е еднаква, ако имах такъж двг, щех да го карам със здраве ка си е. пък и ваноса ... блявх
Да говорим за вариянт 1 и 2 щото вариант 3 е труден за изпълнение не че не става но съм виждал две Е30 335 небяха направени във вариянт 3
Бтв а забравил съм за клапана


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
b2 написа:абе не ме привличат 4 цилиндровите двигатели , ако ще и MPower да са , просто искам 6так , ако щете ме убиите с камъни след това мое изказване.
А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.
Тука си прав друго си е да чуеш
звука на истинския шестак

и да наистина S14 е рядък двигател
и трудно ще се оправяш с него ако
създава проблеми, но и мислите на
Драйвърчето ме кефят, май наисина си
заслужава да намериш нещо по ново
я с ванусче

при разхода, проблема е че доработките
на един такъв двигател ще са по-скъпи и
по трудни разбира се

иначе си подхванал хубаво начинание
и ако си сериозен наистина и имаш
средствата ти пожелавам да си спретнеш
една супер машина, която много да те радва


- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Аз така и не намерих достоверна информация за тежестта на двигателите, но м30 разбалансирва колата с много в сравнение с м20.
Освен това ваще килограми са за необорудвани мотори, а като наредиш маслени радиатори по голям радятор за м30 и то най -отпред, като се вземе в предвид че м30 е по дълъг и прави лост ,баланса сигурно идва 70 към 30.
аз съм махнал предна броня, акумолатор, и излишни части от предната маска. Пружини от 633 ама съм почти сигурен ,че като спусан мотора пак ше навити задницата и ше заприлича на косачка.
ю
А що се отнася до ис-ките аз не ги произвеждам ама АсенХ ми го сложи това и незнам как се маха

Освен това ваще килограми са за необорудвани мотори, а като наредиш маслени радиатори по голям радятор за м30 и то най -отпред, като се вземе в предвид че м30 е по дълъг и прави лост ,баланса сигурно идва 70 към 30.
аз съм махнал предна броня, акумолатор, и излишни части от предната маска. Пружини от 633 ама съм почти сигурен ,че като спусан мотора пак ше навити задницата и ше заприлича на косачка.



А що се отнася до ис-ките аз не ги произвеждам ама АсенХ ми го сложи това и незнам как се маха





0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
bessen eй това има предвид
и аз че с големия двигател много
бъзикаш масите и не правиш
нищо, едно че осакатяваш колата
второ че задницата все ще иска
да те изпреварва!
незнам какво е положението ако може
да се двигателя максимално назад, но пак
нямаш кой знае какви опции,
освен ако не си направиш колата
с мид енджин!

и аз че с големия двигател много
бъзикаш масите и не правиш
нищо, едно че осакатяваш колата
второ че задницата все ще иска
да те изпреварва!
незнам какво е положението ако може
да се двигателя максимално назад, но пак
нямаш кой знае какви опции,
освен ако не си направиш колата
с мид енджин!


naskoksan написа:незнам какво е положението ако може
да се двигателя максимално назад....
при Е30 м30 мое да се пъхне толкоз назад че да разбалансираш колата като прехвърлиш почвече тежест наззад от необходимото

при една умерена назад позиция на ДВГ-то , например като при Хартга-та, само се сваля фаиъруолл-а и имаш гарантирано разпределение на масите както при заводска 325 Е30 М20Б25

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Valio23
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 7.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Скъпо Е30 Кабрио
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
b2 написа:абе не ме привличат 4 цилиндровите двигатели , ако ще и MPower да са , просто искам 6так , ако щете ме убиите с камъни след това мое изказване.
А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.
И аз съм на същото мнение.. 6така си е 6так!

Разликата в динамика на 325 и 320ис говорихме в тази тема.. и тя найстина е доста малка.., но примерно при един С14Б23 215коня ще е усезаема.

От друга страна найстина С14 се потдържа доста по трудно.. по скъпи части.. няма възможност за неща втора ръка (или поне не толкова колкото при един М20 или М30)..

Чудел съм се много пъти и все се каня да питам разпитам.. колко пари струва преправянето "вкарването" на един двигател в купе на Е30 (говоря за качествено ,което да включва скоростите, електрониката.. и там какви други работи има).. говоря за 6так.. М30 или С38, С50.., че и мен както и b2 са ме обзели едни такива мисли.., но при мен е по далеч във времето..



- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
не, и при мен определено тоя момент е достатъчно далеч в бъдещето , ама сигурно така е по-добре щото иначе няма да е интересно ако имаме достатъчно пари (възможно ли е?) за всичко за което мечтаем
Ама самата дискусия е интерестна
А за дистрибуцията на теглото преден/заден мост при 335 наистина пишеше в е30.де , че при 3тия вариянт на поставяне масите се разпределят както фабрична 325ца и пишеше че усещането за баланс е аналогично.

А за дистрибуцията на теглото преден/заден мост при 335 наистина пишеше в е30.де , че при 3тия вариянт на поставяне масите се разпределят както фабрична 325ца и пишеше че усещането за баланс е аналогично.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Назаем от Е30tech.com..
M10 : 82 kg
M20 : 117 kg
M50 : 136 kg
M30 : 143 kg
S38 : 146 kg
M60 : 146 kg
S50/52 : 152 kg
M70 : 155 kg

M10 : 82 kg
M20 : 117 kg
M50 : 136 kg
M30 : 143 kg
S38 : 146 kg
M60 : 146 kg
S50/52 : 152 kg
M70 : 155 kg

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ВЕРНО ЛИsmoKing написа:
ако правиш 200 коня отгоре на 2.0 двг. нема да му се радваш по-вече от 2/3000 км

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
b2 написа:абе не ме привличат 4 цилиндровите двигатели , ако ще и MPower да са , просто искам 6так , ако щете ме убиите с камъни след това мое изказване.
А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани