335i vs 320i turbo

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

335i vs 320i turbo

335i n/a
49
61%
320i turbo
31
39%
 
Общо гласове : 80
Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 11 Фев 2005, 7:51

krika написа:Eдин батка данните за двигателите са ти точни но бъркаш S14ката а той е 106кг и 500кубика повече от М42 който е 100кг. Така че споко той лошия скрап си е с 40кила горница което е половината от М10 спирам щот се зарибявам :mhihi:


И какво излиза - че 500 кубика тежат 6 кила :mhihi: :mhihi:

Знаех си, че това не може да е вярно. В такъв случай на мястото на b2 бих се замислил сериозно откъде да изкопам още малко лев за S14 + dogleg скорости.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 11 Фев 2005, 9:08

абе не ме привличат 4 цилиндровите двигатели , ако ще и MPower да са , просто искам 6так , ако щете ме убиите с камъни след това мое изказване. :)
А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 11 Фев 2005, 9:16

smoKing написа:
madpetio написа:ОБАЧЕ баланса се губи и тва е на практика :uups:

е, да ама не то4но. в е30.де четох материала за конверсия от 3хх към 335. та значи хората предлагат 3 позиции на монтаж (м/у двг и радиатора остава различно място -> в позиция 1- няма; в позиция 2-има около 3/4 см; в позиция3-> има място за виското и перката даже, но требе да се реже ламарина малко плъс изместване на рейката май плъс скъсяване на кардана), като баланса се променя в позиция 1 и 2, а тогава и перката минава отпред, а в позиция 3 (която се използва и от Алпина но в по-късните им модели, май след 89, а по-ранниите използваха 1 или 2 ) се запазва фабричният баланс на автомобила. пък от друга страна не смятате разликата в теглото на 2-те скоростни кутии. абе аз съм си наумил да го преведа тоз материал, ма нема време. бтв кво стана с онзи клапан ;)


SlipKnoT написа:кажем 3 бона щях да събера още и да купя един С38Б**!

още 3 ще ти трябват май, а на мен -още 6 :mhihi:


bmwdriver написа:Аз мисля,че един М50В25 ще пасне най-добре-по-нова концепция, по-малък разход,по-голяма възможност за доработки

тая възможност се равнява на два разп. вала / или турбо. цената е еднаква, ако имах такъж двг, щех да го карам със здраве ка си е. пък и ваноса ... блявх


Да говорим за вариянт 1 и 2 щото вариант 3 е труден за изпълнение не че не става но съм виждал две Е30 335 небяха направени във вариянт 3

Бтв а забравил съм за клапана :mhihi: земи ми звъни или ЛС да се разберем че нищо не помня :help:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Фев 2005, 10:37

b2 написа:абе не ме привличат 4 цилиндровите двигатели , ако ще и MPower да са , просто искам 6так , ако щете ме убиите с камъни след това мое изказване. :)
А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.


Тука си прав друго си е да чуеш
звука на истинския шестак ;)
и да наистина S14 е рядък двигател
и трудно ще се оправяш с него ако
създава проблеми, но и мислите на
Драйвърчето ме кефят, май наисина си
заслужава да намериш нещо по ново
я с ванусче :idea: ще има резон
при разхода, проблема е че доработките
на един такъв двигател ще са по-скъпи и
по трудни разбира се :idea:
иначе си подхванал хубаво начинание
и ако си сериозен наистина и имаш
средствата ти пожелавам да си спретнеш
една супер машина, която много да те радва :!: ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 11 Фев 2005, 11:52

Аз така и не намерих достоверна информация за тежестта на двигателите, но м30 разбалансирва колата с много в сравнение с м20.
Освен това ваще килограми са за необорудвани мотори, а като наредиш маслени радиатори по голям радятор за м30 и то най -отпред, като се вземе в предвид че м30 е по дълъг и прави лост ,баланса сигурно идва 70 към 30.
аз съм махнал предна броня, акумолатор, и излишни части от предната маска. Пружини от 633 ама съм почти сигурен ,че като спусан мотора пак ше навити задницата и ше заприлича на косачка. :mhihi: :mhihi: :mhihi:ю
А що се отнася до ис-ките аз не ги произвеждам ама АсенХ ми го сложи това и незнам как се маха :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Фев 2005, 15:43

bessen eй това има предвид
и аз че с големия двигател много
бъзикаш масите и не правиш
нищо, едно че осакатяваш колата
второ че задницата все ще иска
да те изпреварва!
незнам какво е положението ако може
да се двигателя максимално назад, но пак
нямаш кой знае какви опции,
освен ако не си направиш колата
с мид енджин! ;) :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 11 Фев 2005, 16:12

naskoksan написа:незнам какво е положението ако може
да се двигателя максимално назад....



при Е30 м30 мое да се пъхне толкоз назад че да разбалансираш колата като прехвърлиш почвече тежест наззад от необходимото :idea: (ако това се цели де) трябва съвсем малко разширение на тунела обаче.

при една умерена назад позиция на ДВГ-то , например като при Хартга-та, само се сваля фаиъруолл-а и имаш гарантирано разпределение на масите както при заводска 325 Е30 М20Б25 :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Скъпо Е30 Кабрио

Мнение от Valio23 » 11 Фев 2005, 16:59

Аз гласувах за турбинирането.......защо ли :mhihi:
http://www.e30tech.com/forum/viewforum.php?f=35

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 11 Фев 2005, 19:35

b2 написа:абе не ме привличат 4 цилиндровите двигатели , ако ще и MPower да са , просто искам 6так , ако щете ме убиите с камъни след това мое изказване. :)
А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.


И аз съм на същото мнение.. 6така си е 6так! :twisted:
Разликата в динамика на 325 и 320ис говорихме в тази тема.. и тя найстина е доста малка.., но примерно при един С14Б23 215коня ще е усезаема. ;)
От друга страна найстина С14 се потдържа доста по трудно.. по скъпи части.. няма възможност за неща втора ръка (или поне не толкова колкото при един М20 или М30).. :roll:

Чудел съм се много пъти и все се каня да питам разпитам.. колко пари струва преправянето "вкарването" на един двигател в купе на Е30 (говоря за качествено ,което да включва скоростите, електрониката.. и там какви други работи има).. говоря за 6так.. М30 или С38, С50.., че и мен както и b2 са ме обзели едни такива мисли.., но при мен е по далеч във времето.. :?: :twisted: 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 11 Фев 2005, 19:51

не, и при мен определено тоя момент е достатъчно далеч в бъдещето , ама сигурно така е по-добре щото иначе няма да е интересно ако имаме достатъчно пари (възможно ли е?) за всичко за което мечтаем :) Ама самата дискусия е интерестна
А за дистрибуцията на теглото преден/заден мост при 335 наистина пишеше в е30.де , че при 3тия вариянт на поставяне масите се разпределят както фабрична 325ца и пишеше че усещането за баланс е аналогично.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 11 Фев 2005, 20:04

Назаем от Е30tech.com..

M10 : 82 kg
M20 : 117 kg
M50 : 136 kg
M30 : 143 kg
S38 : 146 kg
M60 : 146 kg
S50/52 : 152 kg
M70 : 155 kg

;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 11 Фев 2005, 20:59

smoKing написа:
ако правиш 200 коня отгоре на 2.0 двг. нема да му се радваш по-вече от 2/3000 км
ВЕРНО ЛИ
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 11 Фев 2005, 21:19

b2 написа:абе не ме привличат 4 цилиндровите двигатели , ако ще и MPower да са , просто искам 6так , ако щете ме убиите с камъни след това мое изказване. :)
А и освен това май в една друга тема почти стигнахте до заключението, че не си струва рядкостта му и високата му цена и вероятната скъпа поддръжка за малката разлика в динамиката , която дава дори и срещу 325i.
;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 11 Фев 2005, 22:24

Е30 с М50Б28 турбо. Това е колата :)

Изображение
Последна промяна kay на 11 Фев 2005, 22:58, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook