S38 или S50

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 13.12.2008

Мнение от divane-s-m10 » 03 Юни 2009, 18:27

принзвам те !!! на V8 MPower сложихме газ! БРАВО БЪЛГАРИНОО

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Юни 2009, 18:42

Колега аз това което знам и съм подпоглеждал из нет-а е ,че за S38 си трябва и по купето рязане отделно от останалите хамалогии , той си е по-голям на габарити най-малкото от S50 , боже мой всеки път като си отвори по моя молба предния капак на ///М5-цата Slipknot и направо си глътвам граматиката :shock: :shock: :shock: Той си пълни коша на Е34-ката с всичките му периферни агрегати и направо ме кара да изтръпвам :help:

И единия и другия мотор са достатъчно силни , с относително еднакви мощности и въртящ момент (ако говориме за S38B36 и S50B32) . В Е34 тоя двигател се усеща ,че тръгва хубаво от около 3500 мин-1 по мои наблюдения , докато в Е30 S50B32 тръгва да се разгръща от около 2500 мин-1 равно и гладко без никакви тласъци до достигането на максималната му мощност на 7400 мин-1

Аз принципно не съм се качвал на Е34 ///М5 с S38B38 ,мечта ми е един ден не след дълго да си купя такова комби с 6 скорости , като съм му гледал графики просто е плашещ :mhihi: 85% въртящ момент на около 2000 мин-1 и динамика която при прогресивно покаване на скороста в ускорение до максимална скорост заминава доста осезателно 3,6 литровия мотор.Мисля си ,че тоя мотор в Е30 ще е нещо страшно

Ти готов ли си за такава трасплантация с всичките нужни разходи и нерви по време на работата ?
Такъв двигател каран,каран никой не знае колко не е хубаво да се прехвърля в следващата кола необслужен основно с ангренажи ,други разни вериги и обтегачи ,гарнитури и т.н.
казвам го защото се знае ,че стане ли "дум" после ремонта излиза на 900 лв вложени във всеки един от 6-те цилиндъра ...


Георги Пенчев
Изображение

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 03 Юни 2009, 19:41

divane-s-m10 написа:принзвам те !!! на V8 MPower сложихме газ! БРАВО БЪЛГАРИНОО

Шницер сложи на Е92-ката, аз нема турим,...шшш Джеки не се дразни на глупавите постове както аз не се дразня на твойте ;) бъди здрав и все така креативен и прожектаджески настроен
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 03 Юни 2009, 19:45

Penchev написа:Колега аз това което знам и съм подпоглеждал из нет-а е ,че за S38 си трябва и по купето рязане отделно от останалите хамалогии , той си е по-голям на габарити най-малкото от S50 , боже мой всеки път като си отвори по моя молба предния капак на ///М5-цата Slipknot и направо си глътвам граматиката :shock: :shock: :shock: Той си пълни коша на Е34-ката с всичките му периферни агрегати и направо ме кара да изтръпвам :help:

И единия и другия мотор са достатъчно силни , с относително еднакви мощности и въртящ момент (ако говориме за S38B36 и S50B32) . В Е34 тоя двигател се усеща ,че тръгва хубаво от около 3500 мин-1 по мои наблюдения , докато в Е30 S50B32 тръгва да се разгръща от около 2500 мин-1 равно и гладко без никакви тласъци до достигането на максималната му мощност на 7400 мин-1

Аз принципно не съм се качвал на Е34 ///М5 с S38B38 ,мечта ми е един ден не след дълго да си купя такова комби с 6 скорости , като съм му гледал графики просто е плашещ :mhihi: 85% въртящ момент на около 2000 мин-1 и динамика която при прогресивно покаване на скороста в ускорение до максимална скорост заминава доста осезателно 3,6 литровия мотор.Мисля си ,че тоя мотор в Е30 ще е нещо страшно

Ти готов ли си за такава трасплантация с всичките нужни разходи и нерви по време на работата ?
Такъв двигател каран,каран никой не знае колко не е хубаво да се прехвърля в следващата кола необслужен основно с ангренажи ,други разни вериги и обтегачи ,гарнитури и т.н.
казвам го защото се знае ,че стане ли "дум" после ремонта излиза на 900 лв вложени във всеки един от 6-те цилиндъра ...


Георги Пенчев
900 на цилиндър,ама само за клапаните на тоз буркан :mhihi:
INTAKE VALVE
Номенклатурен номер : 11341401104
Описание : VENTIL
Ед.цена (с ДДС) : 164.18 BGL
EXHAUST VALVE
Номенклатурен номер : 11341401105
Описание : AUSL.VENTIL
Ед.цена (с ДДС) : 258.54 BGL
Последна промяна ///Явор на 03 Юни 2009, 19:54, променена общо 1 път
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Юни 2009, 19:52

Да , всъщност пропуснах това :confused:
Сметката отива някъде ... по дяволите :roll:


Георги Пенчев
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 03 Юни 2009, 19:58

всичко необходимо по ангренажа е 3200лв :mhihi: ..буталата и биелите по-добре афтър-маркет,че са по на далавера :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Мнение от biko » 03 Юни 2009, 21:19

Абе за дрифт един 4.0 v8 литров мотор ще ти е идеален
и като утъпчещ пътя за монтирането му можеш спокойно да се надуваш колкото искаш
П.С. а колко хора чакат някой да е първи :twisted:
П.С.2 а аз знам кой е първия и то с 4.9l v8 май му викаха :mhihi: S62 и то в Е30 :twisted:
само най-добрите умират млади

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 03 Юни 2009, 22:19

то правилния път за м20 и м50 не е отъпкан,ти за с62 говориш
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 5.04.2009

Мнение от tormentor1980 » 03 Юни 2009, 22:34

Пътят за с62 е отъпкан отдавна.
http://e30.bg/forum/viewtopic.php?f=29&t=629
Ко се праите някои, че не знаете?
Съветските часовници - най-бързи в света!
Българските е30-ки - кат съветските часовници!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=151913

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 04 Юни 2009, 0:15

да колата е Пазарджик отдавна,на двама братя който много от вас познават.Казват се В. и Н. ,но не обичат да се показват.

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 04 Юни 2009, 16:11

Penchev написа:
Ти готов ли си за такава трасплантация с всичките нужни разходи и нерви по време на работата ?
Такъв двигател каран,каран никой не знае колко не е хубаво да се прехвърля в следващата кола необслужен основно с ангренажи ,други разни вериги и обтегачи ,гарнитури и т.н.
казвам го защото се знае ,че стане ли "дум" после ремонта излиза на 900 лв вложени във всеки един от 6-те цилиндъра ...


Георги Пенчев


Сега заминавам за Англия на стаж и мисля като се върна да съм взел нещо за "Бебата" и май май ще е С50Б32,ако не ще си намеря мотор от тук .... :P Евентуално ще е същия! Явор 100% има :roll: :roll: ;) :winky: А относно обслужването,то е ясно,че няма да го изплескам направо от едната в другата кола. :)
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 04 Юни 2009, 16:25

А и друго се сетих сега като четох темата на Алекс... Тъй като сега съм с М42,като сложа С50-ката как седи въпроса с кардан,скорости и мога ли да прехвърля карантията от дифа на евентуалната М3 е36 в някое голямо прасе от е30 и да имам читав шпер???! :uups:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Юни 2009, 21:33

devastator написа:да колата е Пазарджик отдавна,на двама братя който много от вас познават.Казват се В. и Н. ,но не обичат да се показват.


А преди тях пък един друг човек , млад колега ,който вероятно само Пешо Спийдмастъра познава оттук ,който първи в БГ е изпитал чувството на S62 в Е30 и то кабрио ...


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 04 Юни 2009, 21:49

много интересно пазарджишката кола също е кабриолет,то изведнъж се оказа че ние Българите сме първи в света с С62 в е30 и то с две коли и двете кабриолети,сега остава да се окаже ,че и двете са с хардтопи :paranoid:
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Юни 2009, 22:15

ОПААААА :shock: :shock: :shock:
Говорим за едни и същи хора :roll:

Хората дето викат колко малък бил света а то тая България като едно село ...


Георги пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook