S38 или S50
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега аз това което знам и съм подпоглеждал из нет-а е ,че за S38 си трябва и по купето рязане отделно от останалите хамалогии , той си е по-голям на габарити най-малкото от S50 , боже мой всеки път като си отвори по моя молба предния капак на ///М5-цата Slipknot и направо си глътвам граматиката
Той си пълни коша на Е34-ката с всичките му периферни агрегати и направо ме кара да изтръпвам
И единия и другия мотор са достатъчно силни , с относително еднакви мощности и въртящ момент (ако говориме за S38B36 и S50B32) . В Е34 тоя двигател се усеща ,че тръгва хубаво от около 3500 мин-1 по мои наблюдения , докато в Е30 S50B32 тръгва да се разгръща от около 2500 мин-1 равно и гладко без никакви тласъци до достигането на максималната му мощност на 7400 мин-1
Аз принципно не съм се качвал на Е34 ///М5 с S38B38 ,мечта ми е един ден не след дълго да си купя такова комби с 6 скорости , като съм му гледал графики просто е плашещ
85% въртящ момент на около 2000 мин-1 и динамика която при прогресивно покаване на скороста в ускорение до максимална скорост заминава доста осезателно 3,6 литровия мотор.Мисля си ,че тоя мотор в Е30 ще е нещо страшно
Ти готов ли си за такава трасплантация с всичките нужни разходи и нерви по време на работата ?
Такъв двигател каран,каран никой не знае колко не е хубаво да се прехвърля в следващата кола необслужен основно с ангренажи ,други разни вериги и обтегачи ,гарнитури и т.н.
казвам го защото се знае ,че стане ли "дум" после ремонта излиза на 900 лв вложени във всеки един от 6-те цилиндъра ...
Георги Пенчев




И единия и другия мотор са достатъчно силни , с относително еднакви мощности и въртящ момент (ако говориме за S38B36 и S50B32) . В Е34 тоя двигател се усеща ,че тръгва хубаво от около 3500 мин-1 по мои наблюдения , докато в Е30 S50B32 тръгва да се разгръща от около 2500 мин-1 равно и гладко без никакви тласъци до достигането на максималната му мощност на 7400 мин-1
Аз принципно не съм се качвал на Е34 ///М5 с S38B38 ,мечта ми е един ден не след дълго да си купя такова комби с 6 скорости , като съм му гледал графики просто е плашещ

Ти готов ли си за такава трасплантация с всичките нужни разходи и нерви по време на работата ?
Такъв двигател каран,каран никой не знае колко не е хубаво да се прехвърля в следващата кола необслужен основно с ангренажи ,други разни вериги и обтегачи ,гарнитури и т.н.
казвам го защото се знае ,че стане ли "дум" после ремонта излиза на 900 лв вложени във всеки един от 6-те цилиндъра ...
Георги Пенчев
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
divane-s-m10 написа:принзвам те !!! на V8 MPower сложихме газ! БРАВО БЪЛГАРИНОО
Шницер сложи на Е92-ката, аз нема турим,...шшш Джеки не се дразни на глупавите постове както аз не се дразня на твойте

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
900 на цилиндър,ама само за клапаните на тоз бурканPenchev написа:Колега аз това което знам и съм подпоглеждал из нет-а е ,че за S38 си трябва и по купето рязане отделно от останалите хамалогии , той си е по-голям на габарити най-малкото от S50 , боже мой всеки път като си отвори по моя молба предния капак на ///М5-цата Slipknot и направо си глътвам граматиката![]()
![]()
Той си пълни коша на Е34-ката с всичките му периферни агрегати и направо ме кара да изтръпвам
![]()
И единия и другия мотор са достатъчно силни , с относително еднакви мощности и въртящ момент (ако говориме за S38B36 и S50B32) . В Е34 тоя двигател се усеща ,че тръгва хубаво от около 3500 мин-1 по мои наблюдения , докато в Е30 S50B32 тръгва да се разгръща от около 2500 мин-1 равно и гладко без никакви тласъци до достигането на максималната му мощност на 7400 мин-1
Аз принципно не съм се качвал на Е34 ///М5 с S38B38 ,мечта ми е един ден не след дълго да си купя такова комби с 6 скорости , като съм му гледал графики просто е плашещ85% въртящ момент на около 2000 мин-1 и динамика която при прогресивно покаване на скороста в ускорение до максимална скорост заминава доста осезателно 3,6 литровия мотор.Мисля си ,че тоя мотор в Е30 ще е нещо страшно
Ти готов ли си за такава трасплантация с всичките нужни разходи и нерви по време на работата ?
Такъв двигател каран,каран никой не знае колко не е хубаво да се прехвърля в следващата кола необслужен основно с ангренажи ,други разни вериги и обтегачи ,гарнитури и т.н.
казвам го защото се знае ,че стане ли "дум" после ремонта излиза на 900 лв вложени във всеки един от 6-те цилиндъра ...
Георги Пенчев

INTAKE VALVE
Номенклатурен номер : 11341401104
Описание : VENTIL
Ед.цена (с ДДС) : 164.18 BGL
EXHAUST VALVE
Номенклатурен номер : 11341401105
Описание : AUSL.VENTIL
Ед.цена (с ДДС) : 258.54 BGL
Последна промяна ///Явор на 03 Юни 2009, 19:54, променена общо 1 път

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
всичко необходимо по ангренажа е 3200лв
..буталата и биелите по-добре афтър-маркет,че са по на далавера 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
то правилния път за м20 и м50 не е отъпкан,ти за с62 говориш

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Пътят за с62 е отъпкан отдавна.
http://e30.bg/forum/viewtopic.php?f=29&t=629
Ко се праите някои, че не знаете?
http://e30.bg/forum/viewtopic.php?f=29&t=629
Ко се праите някои, че не знаете?
Съветските часовници - най-бързи в света!
Българските е30-ки - кат съветските часовници!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=151913
Българските е30-ки - кат съветските часовници!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=151913
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
да колата е Пазарджик отдавна,на двама братя който много от вас познават.Казват се В. и Н. ,но не обичат да се показват.
- NeedHead
- Брррръм!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Penchev написа:
Ти готов ли си за такава трасплантация с всичките нужни разходи и нерви по време на работата ?
Такъв двигател каран,каран никой не знае колко не е хубаво да се прехвърля в следващата кола необслужен основно с ангренажи ,други разни вериги и обтегачи ,гарнитури и т.н.
казвам го защото се знае ,че стане ли "дум" после ремонта излиза на 900 лв вложени във всеки един от 6-те цилиндъра ...
Георги Пенчев
Сега заминавам за Англия на стаж и мисля като се върна да съм взел нещо за "Бебата" и май май ще е С50Б32,ако не ще си намеря мотор от тук ....






Life is Better SIDEWAYS!

bigmurzi написа:малко танкче
- NeedHead
- Брррръм!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
А и друго се сетих сега като четох темата на Алекс... Тъй като сега съм с М42,като сложа С50-ката как седи въпроса с кардан,скорости и мога ли да прехвърля карантията от дифа на евентуалната М3 е36 в някое голямо прасе от е30 и да имам читав шпер???! 

Life is Better SIDEWAYS!

bigmurzi написа:малко танкче
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
devastator написа:да колата е Пазарджик отдавна,на двама братя който много от вас познават.Казват се В. и Н. ,но не обичат да се показват.
А преди тях пък един друг човек , млад колега ,който вероятно само Пешо Спийдмастъра познава оттук ,който първи в БГ е изпитал чувството на S62 в Е30 и то кабрио ...
Георги Пенчев
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
много интересно пазарджишката кола също е кабриолет,то изведнъж се оказа че ние Българите сме първи в света с С62 в е30 и то с две коли и двете кабриолети,сега остава да се окаже ,че и двете са с хардтопи 

Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
ОПААААА
Говорим за едни и същи хора
Хората дето викат колко малък бил света а то тая България като едно село ...
Георги пенчев



Говорим за едни и същи хора

Хората дето викат колко малък бил света а то тая България като едно село ...
Георги пенчев
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани