Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- net_master
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Ам айде отговори на въпроса, обясни ми
- nesko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
net_master написа:Ам айде отговори на въпроса, обясни ми
oт какво е тампона е30 или е34
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
nesko написа:net_master написа:Ам айде отговори на въпроса, обясни ми
oт какво е тампона е30 или е34
тампона е от Е28 3.5
кръгъл плътен 76мм височина, подлагат му се шайби към 11мм - шпилката е достатъчно дълга
освен това като се сложи такъв тампон трябва да да се сложи на другата дупка която е по близо до рога
иначе мотора ще държи тампона под напрежение
снимка
http://drifting-bg.info/alexma3x/e30evo ... G_9899.JPG
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- net_master
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
alex_matrix написа:nesko написа:net_master написа:Ам айде отговори на въпроса, обясни ми
oт какво е тампона е30 или е34
тампона е от Е28 3.5
кръгъл плътен 76мм височина, подлагат му се шайби към 11мм - шпилката е достатъчно дълга
освен това като се сложи такъв тампон трябва да да се сложи на другата дупка която е по близо до рога
иначе мотора ще държи тампона под напрежение
снимка
http://drifting-bg.info/alexma3x/e30evo ... G_9899.JPG
е това се казва отговор...... колега а да имаш снимка от дясно и там какъв тампон..щото на мен ми седи някак близо
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
А аз само да попитам ,че не ми стана ясно на M50b20 може да се сложи м40-ковия маховик със все съединителя и м40-ковите скорости нали? Днес взех мотора и почвам да се филмирам.
- nesko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
sas_88 написа:А аз само да попитам ,че не ми стана ясно на M50b20 може да се сложи м40-ковия маховик със все съединителя и м40-ковите скорости нали? Днес взех мотора и почвам да се филмирам.
Да колега стават но трябва да резнеш кардана и лостовата система
- спас89
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 9.03.2009
- Местоположение: нейде там.....
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525tds
- Мечтае да кара: E30 с V10
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
колеги някой може ли да ми даде схема как се вразва инсталацията от м20б20 с кръглата букса към м52б28 и дали ако двигателя е от автомат и се сменят скоростите ще търси някакав сигнал за паленето щото нещо такова разбрах,че компа търси сигнал от някъв датчик на автомата.
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
колега връзвай по схемата и няма да сбъркаш ,аз бях с м20б20,сложих м52б28 навързах жиците по тази схема и всичко си тръгна както трябва ,а за автомата не мисля ,че ще имаш проблем
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Колеги някой може ли да помогне никъде не мога да намеря схема или диаграма за вързване на кабелите когато мотора е от е39? На е36 и е34 буксата е х20, на е30 е с101 , а на е39 как се водят буксите понеже при мен са три, едната бяла с 12 пина, другата черна с 26 пина и третата е по малка черна букса с 8 пина.Записал съм всички кабели по пинове и по цветове но не мога да намеря никаква информация кой за какво е и къде трябва да се вържат.
Ето това доло горе представлява моята инсталация :
http://sharkvn.snimka.bg/automobiles/kabeli.520342
Ето това доло горе представлява моята инсталация :
http://sharkvn.snimka.bg/automobiles/kabeli.520342
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
мога да ти дам телефон на човек дет ще извърши услугата,бързо и качествено ..успех
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
от Варна ли е
- nesko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
sharkvn написа:Колеги някой може ли да помогне никъде не мога да намеря схема или диаграма за вързване на кабелите когато мотора е от е39? На е36 и е34 буксата е х20, на е30 е с101 , а на е39 как се водят буксите понеже при мен са три, едната бяла с 12 пина, другата черна с 26 пина и третата е по малка черна букса с 8 пина.Записал съм всички кабели по пинове и по цветове но не мога да намеря никаква информация кой за какво е и къде трябва да се вържат.
Ето това доло горе представлява моята инсталация :
http://sharkvn.snimka.bg/automobiles/kabeli.520342
Намери TURBO_LAG от Русе е момчето но е палел такъв мотор от е39 в е30
ако има желание ще ти помогне
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Мотора пали от доста време и си вървеше нормално до преди една седмица когато започна да влиза в нещо като авариен режим. Симптома е следния когато колата е в движение всичко е нормално и изведнъж се опитва да изгасне (все едно помпата не качва бензин или изчезва тока на дюзите) и забива но колата е на скорост и се движи и не изгасва а преминава в този режим при който все едно остава без цилиндър мотора тресе и се форсира бавно но все пак отива до 6500, а когато пробвах до като не е в този режим да откачам бубини мотора почва да тресе но се форсира бързо не е същото бубините пробвах да ги сменя всичките няма ефект свещите са добре и тях ги сменях не е от тях , бензинова помпа смених не е от нея. Сега си мисля че може да съм пропуснал някой кабел при вързването за това търся някой друг който също е взел мотора от е39 за сверка въпреки че малко ме съмнява от не вързан кабел чак сега да направи проблем , а и лошото е че тест буксата на е39 е на купето не към инсталацията на мотора и нещо не се справих да я сложа за да може мотора да се закача на дигностика иначе я имам ама не е вързана, а и още нещо влиза в тоя режим когато си поиска няма значение топла, студена, леко каране и газ до ламаринта, оправя се за кратко когато няколко пъти гася и паля, а понякога и така не се оправя направо си пали трудно и си е в тоя режим, а иначе ако не е пали от раз
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
А да си мил мотора преди да почне да ти прави тоя проблем ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Какво ли не опитвах дебитомери сменях, датчици, сонди, остана само ЕКУ-то с ЕВС-а да сменя и накрая "мотора" . Как стана това точно преди Хасково не е човешко
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани