трансфер М20Б20>Б23 линк
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			36 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- ТУРБО
 - луд с палатка
 - 
				
 - Мнения: 1159
 - Регистриран на: 17.03.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: Хората да залягат
 - Детайли за колата: кихащо кабрио
 
Lenco написа:До колкото разбрах от написаното до тук единия е ЛДжетроник, а другия Мотроник, т.е. двата нямат почти нищо общо с "мениджмънта" на мотора, т.е. и шайбите нямат нищо общо както и датчиците им. Както писах по-горе шайбата върви с датчика, а той с цялата инсталация.ТУРБО написа:Мисля че са еднакви датчика и шайбите.
Ами нали само буталата и вала ще сменя за кво му е да сменя и шайбите?
- ТУРБО
 - луд с палатка
 - 
				
 - Мнения: 1159
 - Регистриран на: 17.03.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: Хората да залягат
 - Детайли за колата: кихащо кабрио
 
- nabora
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 299
 - Регистриран на: 21.03.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: 1987 e30
 
ТУРБО написа:Колега аз съм готов и си я джиткам,ако те интересува нещо ми пиши на лично
Я сподели за ефекта от конверсията? Кое колко излиза?
- ТУРБО
 - луд с палатка
 - 
				
 - Мнения: 1159
 - Регистриран на: 17.03.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: Хората да залягат
 - Детайли за колата: кихащо кабрио
 
Ефекта е много голям,особено в ниските колата доста се събуди,то и самия ремонт доста я съживи щото ключа на сегментите беше 2мм. 
 ,напасвах и клапани и тн.т. !
Излезна ми около 1000лв.,но аз смених всичко,за да съм спокоен!
			
		Излезна ми около 1000лв.,но аз смених всичко,за да съм спокоен!
			36 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
