ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Madjara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Казанлък
- Кара: икономайзер
Въпросче ? Не съм чел цялата тема, но искам да попитам какво масло се препоръчва за кутия и диф. на Е30 М40б16 тип комби?
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
За скоростите, трее си пише на самите скорости, за диф-а има много теми - виж в търсачката 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
hamann_motorsport написа:Въпросче ? Не съм чел цялата тема, но искам да попитам какво масло се препоръчва за кутия и диф. на Е30 М40б16 тип комби?
ATF ....
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Бях писъл, но никой неотговори, имали разлика във виското за М10 и М20.И още един въпрос, имали разлика в късите фарове и кой на кое място ще е (ляв и десен) ?
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
За виското друг да каже
.
От естетична гледна точка можеш да си сложиш фаровете и един над друг, или на покрива, или ... . В каквато комбинация ти харесва!
От оптична гледна точка са си сложени по идеалния начин. На къси (движиш се в населено място, с ниска скорост) ъгълът на осветяване трябва да е максимален - затова късите са външни. На дълги (движиш се извън населено място, с висока скорост) дължината на осветеното петно трябва да е максимална, а ъгълът - по-малък - дългите са вътрешни.

От естетична гледна точка можеш да си сложиш фаровете и един над друг, или на покрива, или ... . В каквато комбинация ти харесва!
От оптична гледна точка са си сложени по идеалния начин. На къси (движиш се в населено място, с ниска скорост) ъгълът на осветяване трябва да е максимален - затова късите са външни. На дълги (движиш се извън населено място, с висока скорост) дължината на осветеното петно трябва да е максимална, а ъгълът - по-малък - дългите са вътрешни.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Имам предвид че искам да си сменям десния къс фар и имам един къс, но незнам какъв е бил ляв или десен.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Въпрос за смяната на тампона на диференциала - става ли със скоба за лагери или въобще как се избива тампона от стойката на диф-а ?
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
porostorm написа:с чукamd написа:Въпрос за смяната на тампона на диференциала - става ли със скоба за лагери или въобще как се избива тампона от стойката на диф-а ?
За вариянта с чук и секач знам, но риска е да се спука капака на диф-а, няма ли по-културен метод ?
BMW only!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
porostorm написа:с чукamd написа:Въпрос за смяната на тампона на диференциала - става ли със скоба за лагери или въобще как се избива тампона от стойката на диф-а ?


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Абе с чука и секача се пука капака без проблеми, и после си на цветни заварки за 15 лева .... дано има и други методи, не че не става по тоя начин ама иска премерена сила и внимание.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Е, ще пробаме на един друг, свален диф да видим какво ще излезе, пък ако му хванем цаката чак после ще бием по шпера 

BMW only!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани