ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
значи колата беше е30 3ен стоп с м40 мотор
сложих м20 Л-жетроник и онзи ден взех едно табло с оборотомер за да сменя старото което е с часовник
та сложих всичко но оборотомера не тръгна
,тогава се сетих че може да не е вързан отпред кабела като е правена инсталацията,та прекарах от минуса на бубината един кабел и го вързах към черен кабел влизащ в кутията за бушоните и тръгна оборотомера но на същата вечер спря
и неска пак така ту тръгва ту пада на 0 или пък се вдига до една степен и не мърда повече от там и като угася колата пак пада на 0
та ако имате някви идеи споделете
сложих м20 Л-жетроник и онзи ден взех едно табло с оборотомер за да сменя старото което е с часовник
та сложих всичко но оборотомера не тръгна
,тогава се сетих че може да не е вързан отпред кабела като е правена инсталацията,та прекарах от минуса на бубината един кабел и го вързах към черен кабел влизащ в кутията за бушоните и тръгна оборотомера но на същата вечер спря
и неска пак така ту тръгва ту пада на 0 или пък се вдига до една степен и не мърда повече от там и като угася колата пак пада на 0
та ако имате някви идеи споделете
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
320iPower написа:значи колата беше е30 3ен стоп с м40 мотор
сложих м20 Л-жетроник и онзи ден взех едно табло с оборотомер за да сменя старото което е с часовник
та сложих всичко но оборотомера не тръгна
,тогава се сетих че може да не е вързан отпред кабела като е правена инсталацията,та прекарах от минуса на бубината един кабел и го вързах към черен кабел влизащ в кутията за бушоните и тръгна оборотомера но на същата вечер спря
и неска пак така ту тръгва ту пада на 0 или пък се вдига до една степен и не мърда повече от там и като угася колата пак пада на 0
та ако имате някви идеи споделете
ми куписи такава която си е заводска м20ка

по темата вари при Светлю

- stanimir_stoilov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 8.11.2007
stanimir_stoilov написа:Здравейте колеги искам да попитам задни амортесьори от е36 пасват ли на е30 отзад
Аз пак питам!!!АМА НЯМА КОЙ ДА ОТГОВОРИ ЕДИН МНОГО ПРОСТ ВЪПРОС!!!Дам явно трябва дапусна тема за това,тая тема е малко несвързана..

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
та значи мотора е от двоен стоп и буксите на инсталацията отпред са различни,таблотото което взех е 88г тоест от 3ен стоп със щекер и всичко както си трябва
като го сложих това табло на моята кола оборотомера не помръдна тогава,сложихме едно табло от двоен стоп със щекера от това табло което купих имаше проблеми но за сега тръгна и си бачка както трябва,но се появи друго лампата за динамото никва я няма,пробвах си пак с моито старото табло с часовника което беше но пак не свети,някви такива малки неща могат да те побъркат
мерси все пак че сте помислили по моя проблем ако се сетите нещо за лампата на динамото пишете
като го сложих това табло на моята кола оборотомера не помръдна тогава,сложихме едно табло от двоен стоп със щекера от това табло което купих имаше проблеми но за сега тръгна и си бачка както трябва,но се появи друго лампата за динамото никва я няма,пробвах си пак с моито старото табло с часовника което беше но пак не свети,някви такива малки неща могат да те побъркат
мерси все пак че сте помислили по моя проблем ако се сетите нещо за лампата на динамото пишете
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
320iPower написа:та значи мотора е от двоен стоп и буксите на инсталацията отпред са различни,таблотото което взех е 88г тоест от 3ен стоп със щекер и всичко както си трябва
като го сложих това табло на моята кола оборотомера не помръдна тогава,сложихме едно табло от двоен стоп със щекера от това табло което купих имаше проблеми но за сега тръгна и си бачка както трябва,но се появи друго лампата за динамото никва я няма,пробвах си пак с моито старото табло с часовника което беше но пак не свети,някви такива малки неща могат да те побъркат
мерси все пак че сте помислили по моя проблем ако се сетите нещо за лампата на динамото пишете
"не се вкарвай в некви филми братле!"
(свилката)
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
аз съм във филма отдавна ама тебе кво ще праим с тая кукла дето я зе то само да я гледаш нз как имаш силите да я караш по тея наще пътища
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
320iPower написа:аз съм във филма отдавна ама тебе кво ще праим с тая кукла дето я зе то само да я гледаш нз как имаш силите да я караш по тея наще пътища
пфф мен сърце ме боли да я карам по улиците .. а я взех да си лъзгам ... мъка ,мъка ...
един завой не съм направил ... вече месец и половина ... срам срам ...
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
http://bmwfans.info/original/E30/4-T/31 ... l-52_0179/
По случай мненията за седалките не мисля че , ако не са Recaro BMW ще си позволят да напишат Recaro sports seat та значи си има и модели с оригинални седалки на Recaro
По случай мненията за седалките не мисля че , ако не са Recaro BMW ще си позволят да напишат Recaro sports seat та значи си има и модели с оригинални седалки на Recaro
- valentin77
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: sofia
аз съм бая начинаещ по колата, но неволята учи. И все пак. От около 2-3седмици колата не е както си беше.
Първо се скапа дебитомера и ламбда сондата. Закарах го в дарукар. Нали били добри. Сигурно е така. И смениха дебитомера, Ламбда-сондата, кабели маркучи и др. карантия
Вървеше си добре. След 2дена започна да хълца. Пак в дарукар. Нали има гаранция. Терикатите веднага я слагат на диагностика и казаха че не е от дебитомера. От свещите било. Но пак не е както си беше. Това не разбирам. Смених Въздушния филтър, бензиновия. но като че ли се задъхва пак. Ако някой има идея да сподели

Първо се скапа дебитомера и ламбда сондата. Закарах го в дарукар. Нали били добри. Сигурно е така. И смениха дебитомера, Ламбда-сондата, кабели маркучи и др. карантия
Вървеше си добре. След 2дена започна да хълца. Пак в дарукар. Нали има гаранция. Терикатите веднага я слагат на диагностика и казаха че не е от дебитомера. От свещите било. Но пак не е както си беше. Това не разбирам. Смених Въздушния филтър, бензиновия. но като че ли се задъхва пак. Ако някой има идея да сподели

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Тва на контакта ли? 

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани