Дребен ремонт..
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Дребен ремонт..
SuPeR_FLY написа:И ко незаконтрени ли ще ги оставите
е законтрят се бре по стария и познат метод с ЦО

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Дребен ремонт..
M-TEAM написа:SuPeR_FLY написа:И ко незаконтрени ли ще ги оставите
е законтрят се бре по стария и познат метод с ЦО
..една капчица чудеса прай

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Дребен ремонт..
..а две нищо.. 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Дребен ремонт..
LOCKTITE му е майката на тоя вид тюнинг.......
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Дребен ремонт..
Възникнаха леки усложнения с жиците..
Да се надяваме, че няма да излезе нищо страшно. Тъкмо съм се заровил в разни схеми...
Иначе я запалихме още в събота, работи чудесно
До преди час се мъчихме да подкараме халогените, но нещо не е както трябва и не успяхме.
Утре продължаваме
Да се надяваме, че няма да излезе нищо страшно. Тъкмо съм се заровил в разни схеми...
Иначе я запалихме още в събота, работи чудесно

До преди час се мъчихме да подкараме халогените, но нещо не е както трябва и не успяхме.
Утре продължаваме

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Re: Дребен ремонт..
Бате,ево3ката няма халогени,ако не знаеш
Просто трябват реле и бушони
А и тва с ел.стъклата,че не тръгвали щот го нямало управляващия блок на централното,направо ме уби
Релето за ел.стъклата е единственото синьо в колата и то над кората на волана.Ама явно хората дето ти я правят толко са и виждали е30
Ако не за тоя събор,то за другия









- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Дребен ремонт..
За релето и бушоните е ясно, наредени са си по местата, ама се оказа, че единият от пиновете на релето влиза в празна дупка.
И релето за ел стъклата беше черно
И релето за ел стъклата беше черно
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Дребен ремонт..
Освен всички дребни проблеми, има и един по-голям, а именно - задницата е много висока
Сложих джантите, само за проба - отпред стана чудесно, много ми харесва, хем е с пружини 60мм, но отзад стърчи
Ще довършим другите неща и като са готови джантите (щото са на ремонт) ще експериментираме с гуми и пружини.
Ето няколко снимки, за да добиете представа, а и да видим дали някой ще изпъкне с велико умозаключение












Сложих джантите, само за проба - отпред стана чудесно, много ми харесва, хем е с пружини 60мм, но отзад стърчи

Ще довършим другите неща и като са готови джантите (щото са на ремонт) ще експериментираме с гуми и пружини.
Ето няколко снимки, за да добиете представа, а и да видим дали някой ще изпъкне с велико умозаключение












Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Re: Дребен ремонт..
Ако на 9та снимка си е стъпила на краката верно много стърчи отзад.С какви пружини е отзад на снимката?Иначе отпред е супер стойката 



- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Дребен ремонт..
Остави я малко да улегне и тогава си вади заключения. Аз като сменях мойте задните пружини и амортисьори с чисто нови, чак след 2, 3 дена падна 


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Дребен ремонт..
то като гледам има и още неща за слагане...

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Дребен ремонт..
Колицата става супер , дано я видим на събора , а джантитее
страхотно и стоят.
п.п. Има нещо вярно в това ,че трябва да я "разтъпчеш" и тогава да си вадиш заключение за стойката

п.п. Има нещо вярно в това ,че трябва да я "разтъпчеш" и тогава да си вадиш заключение за стойката

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Дребен ремонт..
Има още работа по нея, да.
Надявам се днес да сложим радиатори и перки, да налеем антифриза и да я оставим да поработи да видим как ще се държи моторът.
Останалото е най-вече жици и задница.
Окачването в момента е Koni Adjustables навсякъде, като предните са на най-твърдо и немат мърдане, а отзад на най-меко, но ще ги натегнем.
Пружините са 60/40 FK, но очаквам да пристигнат 40/40 H&R. Така предницата ще се вдигне леко и след "разтъпкване" може и да слезе където е сега, което напълно ме устройва.
Остава въпросът с гумите - в момента е на 215/40/17 навсякъде, като отпред е много добре, не опира никъде. Отзад сложихме 20мм фланец и поизлезе навън, но гумата е малка за тази широка джанта - 215/40 на 9" - не ме кефи, ще пробвам с 225 и 235 да видим как ще стане.
Надявам се днес да сложим радиатори и перки, да налеем антифриза и да я оставим да поработи да видим как ще се държи моторът.
Останалото е най-вече жици и задница.
Окачването в момента е Koni Adjustables навсякъде, като предните са на най-твърдо и немат мърдане, а отзад на най-меко, но ще ги натегнем.
Пружините са 60/40 FK, но очаквам да пристигнат 40/40 H&R. Така предницата ще се вдигне леко и след "разтъпкване" може и да слезе където е сега, което напълно ме устройва.
Остава въпросът с гумите - в момента е на 215/40/17 навсякъде, като отпред е много добре, не опира никъде. Отзад сложихме 20мм фланец и поизлезе навън, но гумата е малка за тази широка джанта - 215/40 на 9" - не ме кефи, ще пробвам с 225 и 235 да видим как ще стане.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Дребен ремонт..
Andronoff написа:ще пробвам с 225 и 235 да видим как ще стане.
ако запазиш височината ..
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Дребен ремонт..
С 225/45/17 с KONI-то и H&R 40/40 няма да имаш никакви проблеми. Аз в момента съм така, но амортисьорите от зад са Билщеин Б4 и с по висока скорост през дъпка гумите закачат от зад , но при теб е доста по твърдо.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани