бавно падат оборотите

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Re: Тествано лично

Мнение от chefo » 23 Юни 2004, 14:54

ivantchoG написа:На дроселовата клапа откъм страната на купето има механичен ключ с 3 положения - празен ход, междинно и пълно натоварване (газ до дупка). От него излизат три кабела. Ако ги номерираш 1,2,3 то при празен ход се окъсяват 1 и 2, при пълно натоварване 2 и 3, а при междинно - няма късо никъде. Номерацията е условна. Като дърпаш жилото за газта в двете крайни положения трябва да се чува ясно "цъкане" - това обаче не е гаранция, че електрическата част на ключа работи.

ECU - то разбира точно от тоя ключ, че си пуснал газта и подава бензин вече като за празен ход (а до 1200 оборота направо го спира).


:yes: точно! спира бензина ако оборотите са над 1200, а клапата е затворена (късо на 1 и 2, ако използваме тази номерация)
Ако е пипан винта за положението на клапата и е осравена в леко отворено положение, може да не окъсява 1 и 2 и тогава се подава постоянно бензин към мотора и ето ти бавно намаляване на оборотите :idea:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook