Проблеми М20Б20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 08 Дек 2007, 23:51

виж свали капака на клапаните забърши и огледаи под разпределителния вал бре там пукат
виж дали няма няква миниатюрна цепнатина така губи вода но не надува :idea: като е загрял двигателя таа вода се изпарява и през отдушника се засмуква и минава през цилиндрите и изчезва и точно за толкова време изчезва гореспоменатото количество без да иманикви видими течове :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Дек 2007, 23:57

Ясно утре ще запретна ръкави, мерси

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Дек 2007, 23:58

това много футуристично ми звучи ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Дек 2007, 23:59

да но пък няма боза, ако имаше цепка трябваше да има...
първо ще прегледам изпарителя дали не е в него проблема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Дек 2007, 0:04

///peter написа:да но пък няма боза, ако имаше цепка трябваше да има...
първо ще прегледам изпарителя дали не е в него проблема


да бозата е фактора обаче когато е загрял мотора изпарява водата и изчиства маслото пробваи като запалиш сутрин и след примерно 10-15 мин работа да провериш маслото
дано не е тва
невиждам по къв друг начин ще загуби толкова вода за толко кратко време без да има никви течове
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Дек 2007, 0:27

stambo_81dg написа:виж свали капака на клапаните забърши и огледаи под разпределителния вал бре там пукат
виж дали няма няква миниатюрна цепнатина така губи вода но не надува :idea: като е загрял двигателя таа вода се изпарява и през отдушника се засмуква и минава през цилиндрите и изчезва и точно за толкова време изчезва гореспоменатото количество без да иманикви видими течове :idea:
бах та в орловия поглед :mhihi: как ги виждаш така :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Дек 2007, 0:33

///peter написа:Ясно утре ще запретна ръкави, мерси
утре го дават хладно :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Дек 2007, 1:04

Явор написа:
stambo_81dg написа:виж свали капака на клапаните забърши и огледаи под разпределителния вал бре там пукат
виж дали няма няква миниатюрна цепнатина така губи вода но не надува :idea: като е загрял двигателя таа вода се изпарява и през отдушника се засмуква и минава през цилиндрите и изчезва и точно за толкова време изчезва гореспоменатото количество без да иманикви видими течове :idea:
бах та в орловия поглед :mhihi: как ги виждаш така :mhihi:


ако се избърши добре се вижда ко трябва и лупа да земе :idea:
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 09 Дек 2007, 3:13

уффф аман от разбирачи :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 10:24

поредната полезна тема, благодаря

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 14 Дек 2007, 22:49

тука заприлича на русенския раздел в тунинг.бг :mhihi:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: е30 318i touring
Мечтае да кара: по пътища без дупки.

Мнение от E30 » 15 Дек 2007, 12:27

аз имах подобен проблем с моя мотор,но там си знаех че ми е спукана главата и значително си губеше охладителна течност.Беше ми спукана на 1ви цилиндър,прекъсваше мъжката и излизаше антифриз през бурията отзад.Горе долу.....литър на ден :lol: а един б25 беше пукнат в задната част на блока,кадето е скоростната кутия,точно зад 6-ти цилиндър....и губеше антифриз пък не личеше да тече някаде.Щом нямаш газове в огладителната система,според мен водата излиза от някаде.
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: е30 318i touring
Мечтае да кара: по пътища без дупки.

Мнение от E30 » 15 Дек 2007, 12:32

между другото...парата може да ти е от загряването на охладителната течност в следствие на високата температура,обърни внимание и на водната помпа че имам някакви подозрения :)
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 15 Дек 2007, 13:37

А има ли вероятност нейде в радиатора (или около него) да има цепка и от там да изпуска при загрял мотор? Така ще губи течност от изпарението и от налягането (без да се забелязва), а като изстива, понеже налягането спада, започва от същото това място да смуче въздух и след това, като изстине хубаво, все едно не е обезвъздушавана... Имал съм такъв проблем, но на друга кола... Постоянно гълташе въздух и губеше течност.
It's not who You are, it's who You know...

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Дек 2007, 13:52

не четете ли и е34....от агу-то било :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook