смяна на хидравлична рейка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			16 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Sonny, ясно се вижда, че карам Е30 316 на газ, тъй, че дрифт с тая кола 
  Правил съм многократни опити и съм занасял тук там, ама се сещаш, че няма как да се подържа постоянен дрифт в продължение на много завой. Но не си мисли, че по дружба не съм се лашкал десетки пъти 
  И ти твърдиш, че с механична рейка е по-лесно, така ли? Че се усеща с нея пътя по-директно няма спор, ама си има повече ход, ти знаеш - нали сега караш хидравлика? По-къс ход и по-лесно въртене на геврека гарантира по-лесно и бързо управление. Поне на мен, като на аматьор ми се вижда по-лесно. Обаче го има и момента, че при дрифт като смениш посоката волана в голяма степен се връща светкавично сам - просто го придържаш с ръка. Но в един момент излиташ от завоя, и ако си бавен и слаботелесен механичната рейка ще те озори.
			BMW only!
		
			16 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани