Питане за странен "контролен прозорец" на карбурат
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Колега не се обиждай,но и на мен топките ми са две ама оная работа ми е една...(пръска от едно място)bmwpilot написа:Първо, карбураторът е оригинален Пиербург. Второ, този тип карбуратори са двойни, а не двукамерни. Двукамерният е тип обикновен карбуратор, а двойният е сдвоени в едно тяло два карбуратора. Моят съм го отварял и твърдя, че е двоен, защото има две поплавъкови камери с два горивни входа и два поплавъка, тоест това са два карбуратора. И трето, прозорецът не е на кабруратора, а по пътя на входящия въздух отгоре /а не отстрани/ на едно метално тяло, в което влизат и излизат въздухопроводи за към карбуратора.


Иначе трудно ще разбереш дали е изправна (а след 20 години тя обикновено не е muhihihihi)////
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Изобщо не се обиждам, а съм ви благодарен, иначе карбът е 2бе /2BE/ и трябва да е оригинален Пирбург /така май се произнася на немски/. В обясненията намерих, че е двукамерен от емулсионен тип. По - рано го отварях и като го видях как изглежда с двете еднакви поплавъкови камери останах с впечатление, че е двоен /и все още имам съмнения за това/. Иначе на него няма никакви прозорци, отворът е на друго място и за него питам. дали отворен може да влияе на горивния процес?
хем си прочел че е двукамерен и пак имаш самнения...принципен човек!!!!
отвори някоя стара алфа предимно те са са с двукамерни..мисля че имаше и някой бмвта стари-модел 2000-2002 мисля с такива но не сам сигурен.за 6таци зная...ина1е не го махай,ще смуче ваздух,просто на згряла кола погледни дали е отворено към трабата за студен ваздух...

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Най - сетне разбрах за прозореца. За карба още не съм наясно по устройството на двойните. Мисля, че "двоен" не изключва "двукамерен". Тоест двойният трябва също да е двукамерен, едва ли има двоен еднокамерен. Единичен еднокамерен е на Фиат 600 /полските/, единичен двукамерен е на Лада. Двойните са на спортните коли /докато бяха карбураторни/. но в интерес на истината не им познавам устройството.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани