Питане за странен "контролен прозорец" на карбурат

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 26 Юли 2007, 8:59

bmwpilot написа:Първо, карбураторът е оригинален Пиербург. Второ, този тип карбуратори са двойни, а не двукамерни. Двукамерният е тип обикновен карбуратор, а двойният е сдвоени в едно тяло два карбуратора. Моят съм го отварял и твърдя, че е двоен, защото има две поплавъкови камери с два горивни входа и два поплавъка, тоест това са два карбуратора. И трето, прозорецът не е на кабруратора, а по пътя на входящия въздух отгоре /а не отстрани/ на едно метално тяло, в което влизат и излизат въздухопроводи за към карбуратора.
Колега не се обиждай,но и на мен топките ми са две ама оная работа ми е една...(пръска от едно място) :mhihi: :mhihi: поплаваците не са критерий,карба е стандартен,предполагам 2В4(погледни на него пише)Послушай stenly-почти съм сигурен че е прав-///Възможно е да е, за да можеш визуално да проверяваш в какво положение се намира автоматичната клапа за студен/топъл въздух и да не е блокирала случайно в някое положение.
Иначе трудно ще разбереш дали е изправна (а след 20 години тя обикновено не е muhihihihi)////
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от bmwpilot » 28 Юли 2007, 22:00

Изобщо не се обиждам, а съм ви благодарен, иначе карбът е 2бе /2BE/ и трябва да е оригинален Пирбург /така май се произнася на немски/. В обясненията намерих, че е двукамерен от емулсионен тип. По - рано го отварях и като го видях как изглежда с двете еднакви поплавъкови камери останах с впечатление, че е двоен /и все още имам съмнения за това/. Иначе на него няма никакви прозорци, отворът е на друго място и за него питам. дали отворен може да влияе на горивния процес?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 30 Юли 2007, 20:05

хем си прочел че е двукамерен и пак имаш самнения...принципен човек!!!! :D отвори някоя стара алфа предимно те са са с двукамерни..мисля че имаше и някой бмвта стари-модел 2000-2002 мисля с такива но не сам сигурен.за 6таци зная...ина1е не го махай,ще смуче ваздух,просто на згряла кола погледни дали е отворено към трабата за студен ваздух...
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от bmwpilot » 31 Юли 2007, 6:48

Най - сетне разбрах за прозореца. За карба още не съм наясно по устройството на двойните. Мисля, че "двоен" не изключва "двукамерен". Тоест двойният трябва също да е двукамерен, едва ли има двоен еднокамерен. Единичен еднокамерен е на Фиат 600 /полските/, единичен двукамерен е на Лада. Двойните са на спортните коли /докато бяха карбураторни/. но в интерес на истината не им познавам устройството.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 31 Юли 2007, 20:09

Ами най-лесно-на твоя камерите се отварят последователно.караш на парвата а като пдадеш газ се отваря и втората.а при двойните-там си е ебало майката.... :mhihi:
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook