Виско-съединител -> Ел. перка

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Юли 2007, 1:42

Явор написа:и тва го е написало модераторче :mhihi: :mhihi: :mhihi:


сега ако кажеш, че ел. перката охлажда повече :shock: :shock: :shock:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 07 Юли 2007, 12:32

Благодаря за мненията изказани по-горе, но никой до сега не каза от каква кола ще стане най-ефективно (това с перката от Алеко не е вариант). Конкретен въпрос: Ел. перката и датчика за температура от Е36 318ис с М44 мотор или тези от Е36 316и компакт ще станат ли на Е30 с М42 мотор, някой правил ли е тази трансплантация и има ли проблеми с охлаждането след това?
THE ONE & ONLY E30

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 07 Юли 2007, 12:35

перка от м3 или 320ис,датчик от м3,320ис или компот 1.6 ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 07 Юли 2007, 17:06

Благодаря - знаех си че ако някой може да отговори това ще си ти :bchug:
THE ONE & ONLY E30

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 07 Юли 2007, 18:47

THE DUNK MACHINE написа:Благодаря - знаех си че ако някой може да отговори това ще си ти :bchug:

Аз съм с перка от ФОРД бус някакъв но немога да ти кажа от какъв точно знам че е огромна и като се вклучи втората степен и мотора изка да изгасне от загуба на тоци :mhihi: но пък е доста ефективна датчика ми е от Фолцваген на 78включва и на 72 изключва направил съм си тръбичка на изхода на радиатора с една втулка с реза кат за датчика и всичко е ОК ;)
направи го няма да съжаляваш
ПС:О щях да абравя направи си я отделно със копче защото понякога датчика се прецаква а и реле през което да минава сигнала (+са)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 07 Юли 2007, 19:19

Скоро си направих Е21-та с ел перка от голф 1 или 2 незнам и аз Изображение и сложих възможно вклучващия на наи ниска температура датчик за вклучване на перката пак от същия автомобил обаче се оказа че пак температурата е прекалено висока 87-92 градуса ,сравнение с тази коят трябва да бъде за да държи стрелката на темпераурата в средата и се върнах обратно на механичната перка а тази я оставих като допълнителна понеже се вклучва на чертичката след средната,може би по натам ще взема и аз датчик от някво БМВ и ще се оправи работата иначе и аз съм за ел.перка ,по практично е както и да се погледне (мое мнение).Пък незнам някои какво толкова ги е страх че може нещо да откаже щом правят от 20 г. коли с ел.перки значи са достатачно надежни за да не отказват,всеки си преценява сам де... ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 07 Юли 2007, 19:29

BMWPower написа: датчика ми е от Фолцваген на 78включва и на 72 изключва


Тези градуси май не са за моя мотор, защото термостата ми е отворен на 88 градуса а това значи че ще ми е отворен само малкия кръг ако перката включва на 78 защото термостата няма изобщо да отваря и мотора ще е постоянно студен и никога няма да достига нормалната си работна температура което ще е пагубно за двигателя - нали най-много износване на двигателя се получава при палене и работа преди да е достигнал нормалната си работна температура или греша?
THE ONE & ONLY E30

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 07 Юли 2007, 21:03

"THE DUNK MACHINE" Грешиш :P премери температурата на водата която се връща от радиатора и на тази която отива към него :!: аз съм си спретнал охлаждането с ел.перката включва на 71 и гасне на 69 стрелката на таблото седи на средата и не мърда датчикът е цифров и нещата ги оправлявам с контролер а темературите които ме вълнуват зяпам на лцд в бързината замервам и темературата на околната среда ;) за резервен вариянт или подсигуровка на нещата има и успоредно вързан датчик от някъв пасат маи беше но до него не се стига ! :twisted:
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 08 Юли 2007, 19:22

Би ли написал точно какви са перката и датчика и къде си закачил датчика? Благодаря
THE ONE & ONLY E30

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 09 Юли 2007, 0:07

перката е от ланчиа делта 2000 16-ка а за датчика малко се модва маркуча по който се връща водата към двигатела. единия датчик който играе ролята на резервен вариянт ако се прецака нещо е от пасат а другия е DS18S20 и контролер и на колкото ми е кеф се включва и на колкото ми е кеф се изключва ако искаш си дай пощата да ти прата снимки :)
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 09 Юли 2007, 9:23

sachs написа:
Nucl3arDru1D написа:не мога да разбера що искате да минавата към ел. перка? :dunno: то измислено, вие сега дай от Алеко примерно да сложим :roll: ми да си се возим направо в Алеко-то :confused:

нищо лично, ама ни моъ въ разберъ :roll:

абе бате що не погледнеш на лудиягсм ис-а или на явор 25-цата та да разбереш тия охлюви от бмв кво не са могли да измислят :mhihi: :mhihi:


е к'во? други охлюви :mhihi:

ама само с гледане не стаа ;) трябва и пара :winky:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 09 Юли 2007, 9:27

C82 написа: ако искаш си дай пощата да ти прата снимки :)


thedunkmachine@abv.bg - благодаря ти имаш бира от мен ;) - ако не си идвал до сега на сбирките заповядай в четвъртък на Еко (безниностанцията на булевард "България") от 21:00 да си полафим за машините :bchug:
THE ONE & ONLY E30

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 13 Юли 2007, 0:05

с удоволствие но имам да отсранявам други проблемчета по колата иначе имам мерак да доида :)
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 17 Юли 2007, 17:45

ей ма на и мен! на мерцо перката е ел.магнитна до сега проблеми не съм имал!! веднъж като се включи даже и през решетката се усеща въздуха който засмуква!недостатък е че оборотите и зависят от тези на мотора,и при подаване на газ имаш чувството че караш 6.0л с турбо поне на звук де(много пъти нарочно на перка я форсирам и от вашата секта гледат доста странно) и както казаха по-горе все пак е на датчик може всичко да стане но до сега не е да чукна на дърво!!! плюс това преполагам че в тези жеги всеки си гледа приборите по таблото!поздрави!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 19 Юли 2007, 21:00

температурни датчици с най различни температурни диапазони има на Симеон в магазина за лада-части почти до Ботев всякакви та дори и много студени :D .Но един съвет от мен прекарвайте датчика през реле за да го имате вечно!доскоро бях така с ел.перка от старите кадети.като същевременно доблирах датчика с копче за всеки случай ;) .Сега съм си с уригинално виско и сега в тия жеги не следя "водомера" а дължината на поличките и рокличките..... :mhihi:
Дано съм бил полезен но... виското си е виско!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook