Не пали, ако някой знае да помага

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Юни 2007, 19:32

Запушен филтър :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 13 Юни 2007, 23:39

pruska benzin sled filtura.
Mehanika kaza, 4e sa zaminali dva ot injektorite
i ECM-a(electronic control module) ne znam
kak e na bulgarski.S dve dymi, mnogo pari :roll:

Sori za latinicata ama nqmam kirilica


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 14 Юни 2007, 7:51

ЕКУ-то ли е заминало?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 14 Юни 2007, 9:19

Имам 4-тири дюзи от М-40 ако искаш за проба?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 14 Юни 2007, 14:35

не знам на какво викате ЕКУ, Сони:roll:
Днес ще ходя да търся по моргите,
че за ново ми искат $1200.00. Ако не
намеря ще трябва да се търси от България.

Само, че ние пак малко се колебаем дали
проблема е в ECM(electronic control module или
по друг начин казано-ECU- engine control unit) .
Механиците тука малко са спънати и обичат
да говорят на изуст. Ако това е така нареченият
главен компютър, защо запали като впръскваме
"стартинг течност". Ако компютърът е заминал
мислих, че въобще нищо не би трябвало да работи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 14 Юни 2007, 20:48

ЕКУ-то ли е заминало?


ами оня у сервиза се кълне че ЕКУ-то балабар с 2 инжектора са заминали,ама аз не му вервам :mhihi: да питам ЕКУ-то не подава ли също така информация кога да се подаде ток към инжекторите?Защото ако е така как колата пали със спрей за запалване и работи на 4 цилиндъра,ако ЕКУ-то и 2 от инжекторите са дали фира :shock: Също така моля някой който е наясно да обясни как са вързани инжекторите.по точно как работят-2 по 2 или 4 едновременно?защото аз се съмнявам че проблема е само в кабелите от буксата,която е под смукателните колектори до самите инжектори :dunno: И също така каква е вероятността кола която до последно е вървяла както трябва изведнъж да изгори ЕКУ и инжектори :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 14 Юни 2007, 21:06

Доколкото знам...инжекторите отварят толкова пъти колкото са буталата.С една дума ако си с 6-силиндъра всеки инжектор отваря по 6 пъти докато му дойде реда да засмуче буталото.Не знам каква е точно лигиката но от достоверен источник знам че е така.
Аз не вярвах и направих грешката да разфасовам цялата система от кабели от компютъра до ижекторите,и излезе че от компютъра излиза само един кабел за маса на инжекторите и после се разпределя,а плюса идва от релето за бензиновата помпа и пак се разпределя по инжекторите.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 14 Юни 2007, 21:07

Така че ако имаш ток до някой инжектор няма логика да нямаш на другите.Пробвай с пробна лампа деректно на буксите на инжекторите.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 14 Юни 2007, 21:09

Кабелите са:
Червено бял "+"
Кафяво жълт "-"
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 14 Юни 2007, 21:14

абе аз не мога да прбвам нищо сега защото колата е в сервиз,ама мене нещо не ми се връзва и не съм спокоен :mhihi: А за ЕКУ-то някой ще каже ли като изгори кво става с тоците?има ли ги,няма ли ги :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 14 Юни 2007, 21:24

Зависи...ако очакваш ток на цилиндрите няма да стане,инъче съм въртял на стартер без компютър.Би трябвало всичко да си е наред,само да не може да запали.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 14 Юни 2007, 21:41

Хм,ама наща ис-ка пали със спрейчето,значи има ток на цилиндрите :arrow: ЕКУ-то е ок,така излиза.Абе тея дърводелци в сервиза ми се струва че шикълкавят нещо.щото искат някви баснословни цифри за смяна на инжекто и викат че било трудна работа и зимало много време.аз не съм сменял инжектори,ама мама му стара колко време може да отнемат тея инжектори :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Юни 2007, 22:00

хм, инжекторите не отварят ли по 2 пъти на едно завъртане на коляновия вал ;) :?:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Юни 2007, 22:03

а видяли си датчика на вала :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 14 Юни 2007, 22:11

адаш,пробвахме с чисто нов датчик и се тая :shock: абе ток на цилиндрите има,бенз има до инжекторите ама явно не го впръскват.аз си мисля че е просто някво от кабелчетата на инжекторите,ама тея у сервиза се кълнат че е еку+инжектори.тъпото е че колата е там и са не мога да барникам,а пък и на стоян 7777 му писна вече и им каза да сменят квот си искат само да тръгне,ама аз няма мога да заспя докат не разбера кво става :shock: а има ли вариант да проверя после ЕКУ-то и инжекторите дали са изправни,като са свалени от колата,че тея евтеи тука съм сигурен че ни фърлят по върбите :confused:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook