Е30-ката роди (частично) - помагайте
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BMW_KINGSIZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: Gorna Orqhovica
пич аз не ти схванах мн какъв ти е проблема кое точно ти се е скапало от охладителната система но аз лично при смяна на маркучите от казанчето че се бяха скъсали и се появила възду6ма възглавница вартях парно суках глупост и парно загрява ама след по продължително каране ама радятора само от едната страна топъл последствията бяха попрегрял мотор скъсана гарнитура може и да е тва може и термостат ама не знам може и нещо казанчето
п.с. сори ако не съм разбрал нещо както трябва но на два пъти сам имал проблеми с охладителна система голям кръг на последното зареди въздушна възглавница ми плюе доста антифриз не съм сиг какво ти има нямам дотам опит надявам се да съм полезен но едва ли
и за капачката и добре и зле едва ли щеше лесмо да излезе въздуха аз и на подемник я качвах пак ми плюе 
п.с. сори ако не съм разбрал нещо както трябва но на два пъти сам имал проблеми с охладителна система голям кръг на последното зареди въздушна възглавница ми плюе доста антифриз не съм сиг какво ти има нямам дотам опит надявам се да съм полезен но едва ли


i just wanna drift mister police officer don take away my license
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Бате вервай ми,че тънките сметки с БМВ излизат скъпо.Наша 518-ка като и сложихме виско за 100 лева,а не дадохме 150 за истинско си отиде за 1 седмица мотора 

ТДС - Турбо Див Селянин
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Bavarishe, знам, че за БМВ не се жалят пари, ама ако си е запазенко и има доста живот у него, а аз още трябва да почакам докато попадна на такова, че сегашните не са "цвете за мирисане". Просто за кво да наливам пари в тех, а не че и имам парите да ги дам точно сега (но мога да събера ако си заслужава). Моята Е30-ка колко мислеш, че струва? Аз искам да подържам едно задоволително техническо състояние (колата да върви добре, без аварии), пък като взема хубав троен стоп или Е36 ще си слагам скъпи части (и нови).
BMW only!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Виж сега ти явно си от хората дето не си обичат нещата
Крайно ми е неприятно да ти го кажа,ма според мен и Е46 да вземеш все по същия начин ще се грижиш за него
Всичко е до човек няма такъв филм "ма тя е стара и не си заслужава да наливам в нея" сега ще кажеш - защо?
Ми защото е кола която ти вози гъзъ искаш да е читава и да те слуша те затова.
Ти смееш ли да я запалиш и да тръгнеш с нея някъде по на далечко примерно до гърция сърбия или дори до морето?
Ако не ти е в ред колата си представи следната ситуация:
Палиш за морето тамън да стигнеш и тя роди и кво правиме кинтите които си приготвил да изпоркаш заминават за един миг,гаджето ти му се сговнясва и оставаш на сухо и дори не успяваш да се топнеш в морето ,не за друго ми щото се е сгъбясала работата на 50км. преди крайна дестинация.
Вся кола си заслужава и си иска нейното и ако не го получава на време и качествено почва да се сърди

Крайно ми е неприятно да ти го кажа,ма според мен и Е46 да вземеш все по същия начин ще се грижиш за него

Всичко е до човек няма такъв филм "ма тя е стара и не си заслужава да наливам в нея" сега ще кажеш - защо?
Ми защото е кола която ти вози гъзъ искаш да е читава и да те слуша те затова.
Ти смееш ли да я запалиш и да тръгнеш с нея някъде по на далечко примерно до гърция сърбия или дори до морето?
Ако не ти е в ред колата си представи следната ситуация:
Палиш за морето тамън да стигнеш и тя роди и кво правиме кинтите които си приготвил да изпоркаш заминават за един миг,гаджето ти му се сговнясва и оставаш на сухо и дори не успяваш да се топнеш в морето ,не за друго ми щото се е сгъбясала работата на 50км. преди крайна дестинация.
Вся кола си заслужава и си иска нейното и ако не го получава на време и качествено почва да се сърди


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
vld, прав си в твърденията си, аз малко или много съм зависим от семейни финанси и частично споделям мнението на спонсора
Аз се возя само Дружба-Студ. град и надежността не е чак толкова фатална. На дълъг път не бих тръгнал на повече от 300км, да. Но както казвам чакам ситуацията да се промени, щото не е логично да се дадат 200-250 лева за радитор и термостат, а кобилицте да си тракат, веждите да ръждясват, гумите да са изтъркани и т.н. Какво става - наливам (освен досегашните 600-700 лева) още 1000 лева и после продавам колата за?!? за най-много 1500 лева. И съм още толкова назад, точно в момента, в който съм решил да взимам по-читава кола. Не си прав за Е46-цата, защото ако дам 1000-2000 лева за ремонт на 20 000 левова кола нема да се набурам толкова много. В момента, в който подкарам Е30 след '88 или Е36, без ръжда, без дефекти, само с консумативи и предница за правене, тогава ще почна да я подържам поне малко по-добре.
По темата - за сега колата се оправи, тази сутрин сипах около 3 литра вода на работещ мотор, поработи малко колата със затворена капачка и гледам държи милиметър преди средата тая стрелка. Вярно, че е по-хладно от вчера (поне сутрин рано беше така), но по-скоро мисля, че е имало доста въздух в системата (вчера наливах на угасен мотор, явно груба грешка). Идеята за махане на термостата не е лоша, ще помисля и за нея. А иначе уреда се бъзика, някой път трябва да му боцна един пръст за да се размърда, но загряването си личи като почне да излиза пара и вода през съедининията

По темата - за сега колата се оправи, тази сутрин сипах около 3 литра вода на работещ мотор, поработи малко колата със затворена капачка и гледам държи милиметър преди средата тая стрелка. Вярно, че е по-хладно от вчера (поне сутрин рано беше така), но по-скоро мисля, че е имало доста въздух в системата (вчера наливах на угасен мотор, явно груба грешка). Идеята за махане на термостата не е лоша, ще помисля и за нея. А иначе уреда се бъзика, някой път трябва да му боцна един пръст за да се размърда, но загряването си личи като почне да излиза пара и вода през съедининията

BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Aз заради газта имам още една опция за обезвъздушаване - там, дето влиза маркуча в изпарителя, отпускам му малко скобата, врътвам го наляво надясно докато потече течност и после си я затягам. Макар, че веднъж имаше голяма въздушна възглавница и тоя маркуч като то отхлаби баща ми как изби не е истина ПРАС! и шурна антифриз 

BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Вече споменах, че перката върти брутално дори на студен мотор, много, много яко е зацепено виското, на студен мотор перката ако я мърдам с ръка трябва доста усилие. На загрял мотор е абсурд да я мърдам.
BMW only!
здравейте прочетох темата, и аз имах същия проблем, смених термостата-пак го правеше този проблем, напрвих перката да се върти постоянно и проблема се реши до някаде по магистралата при пълна газ няма да загрява, но в градцко чат-пат вдига температурата след продължителна проверка установих, че в системата става голямо налягане и като пипна маркучите седят много издути термостата остава в неутрално положение (затворен и не отваря) при работа на място след отваряне на капачката на радиятора и изпусна налягането и оставя да си работи двигателя всичко се оправя термостата си заработва и намам проблеми, според мен всичко това се дължи от износване на двигателя, но май има решение за лесен начин да се оправят нещата: видях термостата на голф 2 дизел че има малка дупчица на оригиналния има плаващ нит, това служи за помагане на термостата да отваря по-лесно да не се получава това налягане дето писах по-нагоре, взех стария работещ термостат и пробих 3мм.дупка и сега оставя да го сложа и да видя какув ще е ефекта за сега това е,но колегата да си види перката и термостата примен със сигурност е износения двигател който гони 500 000 км. 

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз доливам вода (щото бая тече тоя радиатор, ама кво ми дреме) на няколко дни по литър и половина (
), но на работещ мотор и нямам никакви грижи. Бях сгрешил да доливам на огасен и студен мотор и затова се е била образувала въздушна възглавница (металната скоба на водното съедининие щом се скъса значи бая налягане е било, на косъм от пукане/кривене на главата или гарнитурка, ама корав се оказа тоя мотор, не се предаде). Каквото и да правя (страшно задръстване и пълзене по баир или пълнене на оборотомера няколко пъти) никога не минава средата, а по принцип си седи малко преди нея:)


BMW only!
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Бате няма да се плашиш и аз го имам проблема.На празен ход загрявя яката работа и в движение се охлажда ама не съм стегнал капачката на радиатора(и се си мисля че у термостата е проблемацията)
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани