До собствениците на М20-ки с Мотроник 1.3...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
това чудо ще запали ли с развален датчик на коляновия вал ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Някой има ли идея дали има разлика в ел.инсталацията и управлението на автомобили с автомат и такива без
Че се случват някви ужасно странни неща с мойта кола
Направо не мога да повярвам
След смяната на мотора и скоростите понеже беше много време без сърце и явно е получила амнезия и сега се връщат спомените и не може да разбере кво става, също и аз

Че се случват някви ужасно странни неща с мойта кола

Направо не мога да повярвам

След смяната на мотора и скоростите понеже беше много време без сърце и явно е получила амнезия и сега се връщат спомените и не може да разбере кво става, също и аз


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

LandShark написа:Диляне,
това кабелче трябва да е на 6-ти цилиндър. При преминаване на високоволтовия импулс към свеща, в това кабелче се индуцира сигнал. Използва се от Мотроника за обратна връзка, за самодиагностика. Но от него не зависи нито аванса, нито горивоподаването. В мотроника не се запазва и грешка, ако се махне кабелчето. (Между другото дори и да се сложи на друг цилиндър по грешка, пак ще работи... не е чудно че при един от колегите е на 1-ви цилиндър).
С други думи според мен няма как да влияe това кабелче на работата на мотора ти!

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
е да ама сега се ровя и чета че това е "Cylinder Identification Sensor" или на БГ това разпознава цилиндрите!
Тоя мотроник управлява инжекторите по тройки, демек на 1,3,5 цилиндър се пръска и на 2,4,6
Ако се прецака туй нящо той няма да знае на кой дюзи да пръска!
Днес антоли ми каза че бил чел нкъде по форумите че това не играело на вървежа и на работата на моторя, ама също ми и каза че като не било включено това нещо щели да пръскат и 6-те дюзи едновременно...е ако пръскат и шестте дюзи едновременно разхода ще отива в джаза (както е при мен), при ниски обороти моторя ще се дави (както е при мен) а на високи ще има МНОООГО бензин и ще върви като разпрано (както е при мен)
А много е е яд щото днес бях при Явор и откачихме ТПС-а и се подобри малко работата на мотора и реших че е от него, смених го с друг - обаче не се оправи проблема!
И реших че има разлика в инсталацийте на моторите като са с автомат и ръчка щото и гледах че дават различни ТПС-и да се монтират, ама пък интересното е че по каталог го дават тоя за автомата да е с различен куплунг...абе и аз не знам какво става вече
Явор сега не си вдига телефона, а аз се чудя от къде да взема кабели за теста че съм полудял!
П.С. Сега гледам тука некви схеми и си е точно това! Отивам до колата да го замеря с мултицефта и ще му е*а мамичката на туй нещо
Тоя мотроник управлява инжекторите по тройки, демек на 1,3,5 цилиндър се пръска и на 2,4,6

Ако се прецака туй нящо той няма да знае на кой дюзи да пръска!
Днес антоли ми каза че бил чел нкъде по форумите че това не играело на вървежа и на работата на моторя, ама също ми и каза че като не било включено това нещо щели да пръскат и 6-те дюзи едновременно...е ако пръскат и шестте дюзи едновременно разхода ще отива в джаза (както е при мен), при ниски обороти моторя ще се дави (както е при мен) а на високи ще има МНОООГО бензин и ще върви като разпрано (както е при мен)

А много е е яд щото днес бях при Явор и откачихме ТПС-а и се подобри малко работата на мотора и реших че е от него, смених го с друг - обаче не се оправи проблема!
И реших че има разлика в инсталацийте на моторите като са с автомат и ръчка щото и гледах че дават различни ТПС-и да се монтират, ама пък интересното е че по каталог го дават тоя за автомата да е с различен куплунг...абе и аз не знам какво става вече

Явор сега не си вдига телефона, а аз се чудя от къде да взема кабели за теста че съм полудял!

П.С. Сега гледам тука некви схеми и си е точно това! Отивам до колата да го замеря с мултицефта и ще му е*а мамичката на туй нещо

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
дееба и интернета,.......беше в колата 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Не съм бил затегнал болта на коляновия вал отпред и е блъскало шпонката и я е прецакало, добре че се беше заклинила останката от шпонката че още малко и салатата беше готова
За съжаление няма да участвам тая година в дрифтинга на събора

За съжаление няма да участвам тая година в дрифтинга на събора


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Дилян Пенчев написа:е да ама сега се ровя и чета че това е "Cylinder Identification Sensor" или на БГ това разпознава цилиндрите!
Тоя мотроник управлява инжекторите по тройки, демек на 1,3,5 цилиндър се пръска и на 2,4,6![]()
Ако се прецака туй нящо той няма да знае на кой дюзи да пръска!
Днес антоли ми каза че бил чел нкъде по форумите че това не играело на вървежа и на работата на моторя, ама също ми и каза че като не било включено това нещо щели да пръскат и 6-те дюзи едновременно...е ако пръскат и шестте дюзи едновременно разхода ще отива в джаза (както е при мен), при ниски обороти моторя ще се дави (както е при мен) а на високи ще има МНОООГО бензин и ще върви като разпрано (както е при мен)![]()
А много е е яд щото днес бях при Явор и откачихме ТПС-а и се подобри малко работата на мотора и реших че е от него, смених го с друг - обаче не се оправи проблема!
И реших че има разлика в инсталацийте на моторите като са с автомат и ръчка щото и гледах че дават различни ТПС-и да се монтират, ама пък интересното е че по каталог го дават тоя за автомата да е с различен куплунг...абе и аз не знам какво става вече![]()
Явор сега не си вдига телефона, а аз се чудя от къде да взема кабели за теста че съм полудял!
П.С. Сега гледам тука некви схеми и си е точно това! Отивам до колата да го замеря с мултицефта и ще му е*а мамичката на туй нещо
При L/LE-Jetronic въпреки, че инжекторите са вързани по 3-ки на 2 отделни драйвера към ЕКУ-то цъкат всички едновременно, защото иначе просто не им стига дебита - реално ако цъкат самостоятелно или едната или другата тройка им намалява дебита двойно. Предполагам, че и при Мотроника ще е така, щото колко цц са стандартно дюзите на М20Б25? 150цц май беше? На м20б23 са 133 и лично изпробвано като ги пуснеш на алтернатинг (т.е. цъкат последователно или едната тройка или другата) при WOT на 4000rpm все едно имаш прекъсвач

ето да не кажете, че си измислям:

- Код: Избери целия код
FuelFuelinjectioninjection
The Bosch LE jetronic system is a multi-point injection system and pulses all injectors at the same time - ie simultaneously and
twice per engine cycle. The fuel injectors are mounted in the inlet stubs to the engine inlet valves so that a finely atomised fuel
spray is directed onto the back of each valve. In 4 cylinder engines all injectors are pulsed together. In 6 cylinder engines the
injectors are pulsed in two banks of three.
Half of the required fuel per engine cycle is injected at each engine revolution. This means that fuel will lie briefly on the back of
an inlet valve until that valve opens. During engine start from cold, the pulse duration is increased to provide a richer air/fuel
mixture.
The LE jetronic ECU contains a fuel map with an injector opening time for basic conditions of speed and load. Information is
then gathered from engine sensors such as the AFS, CTS, and TS. As a result of this information, the ECU will look-up the
correct injector pulse duration right across the engine rpm, load and temperature range.
During full-load operation, the ECU provides additional enrichment. During closed throttle operation above a certain rpm
(deceleration), the ECU will cut-off fuel injection. Injection will be reintroduced once the rpm returns to idle or the throttle is
opened.
цитат от:
http://borislavboyanov.data.bg/Bosch%20 ... tronic.pdf
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Дилян Пенчев написа: За съжаление няма да участвам тая година в дрифтинга на събора
Диляне не се прави на луд, още вчера Явор ти каза че ще ти съдейства(пак и нали каза че си е взел отпуска до събора




Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Явор ни е като некъв ангел хранител тука, и аз вчера му ревах за едни работи та да ми ги прати, все спасява положението дееба
то половината ми кола от него 



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани