Е30-sport...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
... М20Б25 (170 коня) и си за никъде ....
... тия 170 коня изстрелват Е30-ката с 7.8 сек до 100. Да не говорим за какъв звук и удоволствие от каране говорим. С един чип и разплетен колектор ще мачкаш сериозно.
Алтернатива е 318ис (М42Б18). Доста плъстичен и благодарение на по-лекото тегло в сравнение с шестаците, колата се държи отлично на пътя и върви много прилично. С едно чипсче става лудница! .. чета че става около 7.5 до 100 ... ама дали е вярно
... но определено ще се озъби доста на тези голфове и опели.
Но като цяло пипната Астра или Голф ... требе си вече доста сериозно тунинговано Е30.

Алтернатива е 318ис (М42Б18). Доста плъстичен и благодарение на по-лекото тегло в сравнение с шестаците, колата се държи отлично на пътя и върви много прилично. С едно чипсче става лудница! .. чета че става около 7.5 до 100 ... ама дали е вярно

Но като цяло пипната Астра или Голф ... требе си вече доста сериозно тунинговано Е30.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
Мчо,210 на газ зле ли е? 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Бе не знам колко би трябвало да вървят тия голфове и астри, мен примерно Е34-ката с М50Б20 ми се струва доста бързичка, значи ония требе да си изруди
А като си представя Е30 с М50
ТИ не гледай само коне, а и въртящ момент, дифове, скорости - дори М50Б20, обаче на бензин ще ти даде много повече сила от М20Б20-ката на газ. М50Б25 вече съм сигурен, че ще ги прекинеш тотално, но наистина не е евтин. М20Б25 също ще ти даде доста пауър, не знам дали ще ги биеш, но с някоя допълнителна модификация и читав мотор мисля, че ще успееш. Ето какво смятам аз: най-скъпият вариант е М50, но най-вероятно ще е в по-добро състояние от някои 20-25 годишни М20 и М30 мотори. Най-много пауър ще поличиш от М50Б25 и М30Б35 (ауу майко
). М20Б25 се продава много убав, без да го ремонтираш, но за прилична сума от 1500 лева. М30 също се продава, за по-добра сума и с много повече сила - като че ли той е най-евтин и с най-много сила (ма и си гълта бензинец най-много
). Та успех с разработката на Е30-ката, дано си намериш хубав мотор и ги смачкаш.






BMW only!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
една идейка да споделя и аз... за драг си трябват коне според мен, не въртяш момент. за това и дизелите не са много на мода там
това е в смисъл, че максимума на въртящия момент трябва да ти е високо в оборотите, за да можеш да се възползваш от него с подходящи предавки(с малък рпм дроп) и да седиш само там. така, че скоростите и диференциала може доста да променят ускорението на една кола
(за сметка разбира се на максималната и скорост). тука от форума мисля, че има доста примери за това.
някой иска ли да сподели бмв-то на али с какви скорости и диф е ?
а това за газта не е хубаво... хората се чудят как да си разширят по всякакви начини смукателните портове, а ти ги стесняваш с плочката.


някой иска ли да сподели бмв-то на али с какви скорости и диф е ?
а това за газта не е хубаво... хората се чудят как да си разширят по всякакви начини смукателните портове, а ти ги стесняваш с плочката.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
колега такива опели и голф4ета до 150 коня незнам колко са останали да се движат по пътищата ни ...
си4ко е от поне 150 негоре а другите са дръгели ясно а 6то се отнася до газта пробвал съм и без нея и резултата е горе долу еднакъв но в момента колата е пак с гас 6тото така мога да пестя пове4е ке6 за проекта . и на мене ми е пределно ясно , 4е колата с гас е супер зле


jba jbu jbadu jmuc bajuu
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Просто всичките деот карат голфове и астрички са наточени малко и за сток БМВ Е30 е доста трудно да ги минава
При тея хора каращи такива коли е нормално да лъжат и да крият какво са правили и колко пари са дали и по тоя начин фенове каращи Бими като теб почват да се мислят кви ли не глупости!
Истината е че атмосферния тунинг иска много пари и всяко едно конче доста трудно се впряга под капака!!!
Ако искаш бърза кола ще ти трябват пари да започнеш от мотора и то не малко пари! Но направи ли се като хората и мераклийски - М20 мотора може да литне
Аз в момента дори се опитвам да си събера конете дето съм разпилял на пашата
, ама си трябват кинти!!! И то не малко! За това сега събирам и си оправям и колата че прилича на войнишка каска 

При тея хора каращи такива коли е нормално да лъжат и да крият какво са правили и колко пари са дали и по тоя начин фенове каращи Бими като теб почват да се мислят кви ли не глупости!
Истината е че атмосферния тунинг иска много пари и всяко едно конче доста трудно се впряга под капака!!!
Ако искаш бърза кола ще ти трябват пари да започнеш от мотора и то не малко пари! Но направи ли се като хората и мераклийски - М20 мотора може да литне

Аз в момента дори се опитвам да си събера конете дето съм разпилял на пашата



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

е и аз съм тръгнал в тази посока по принцип целта е М50Б25 но е многооо $$$ а ина4е в момента сабирам минерали
... оба4е ми идват малко за това което съм ре6ил да внедра и 6е копам поне до края на лятото и после се по4ва TUN.....
надявам се само си4ко да е ок и лека полека 6е се сглоби бега4ката


jba jbu jbadu jmuc bajuu
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани