Трансплантация М40 -> М20Б23?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
viper написа:Turbo-Lag написа:viper написа:Като го гледам, ще отнеме поне 1 седмица на 2ма човека
V12 ли ще слагат тия момчета, че цяла седмица бе![]()
Не, обаче:
- ще сменят заден мост, ама ако се прави качествено ще му сменят и тампоните.
- ще сменят предни макферсони
- ще подменя инсталации (поне 1 ден на кола)
- ще подменя двигател, скорости и кардан
И всичко това е умножено по 2
Turbo-Lag написа:Верно? Само дето тройния стоп няма да е 85 годинаviper написа:Ако си мислиш, че 3-ния стоп гние по-малко, то дълбоко се заблуждаваш. Даже при него излиза ръжда на повече местаи пак не съм съгласен с теб (поне ако съдя по моята кола) която струваше цели 2800 лева и е 88 година
![]()
И какво като е 2-3 години по-нова? Дали ще е на 20 години или на 22 е без значение - в случая е важно как е съхранявана колата. А, за гниенето - говоря от собствен опит. Може би по-старите форумци помнят на UTAH 318-ката (3ен стоп), изглеждаше перфектно - това лято я кърпихме с аверчето, дето я купи - ебати швейцарското сирене. И Опел можеше да вземат някой урок - само по стъклата нямаше ръжди![]()
Ако ще говорим за негниещи БМВта, то трябва да си говорим за е36 и нагоре - там и точица не съм видял. Е30 си гние без значение кой "стоп" е
купето на мойта си е 320 двоен стоп -> барабани отзад и 45мм макферсони
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
SlipKnoT написа:vld написа:Ако почнете сутринта в 9 следобяд вече ще я тествате
Май съм присъствал на повече трансплантации от теб, че да имам представа, а?
Е не може ли човек да се помайапи

То е ясно че все нещо ще се обърка и ще се забаваи ако всичко мине по вода дет се вика "много хубаво не е на хубаво"


- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
vld написа:SlipKnoT написа:vld написа:Ако почнете сутринта в 9 следобяд вече ще я тествате
Май съм присъствал на повече трансплантации от теб, че да имам представа, а?
Е не може ли човек да се помайапи![]()
То е ясно че все нещо ще се обърка и ще се забаваи ако всичко мине по вода дет се вика "много хубаво не е на хубаво"
Не звучеше така.. ама ок.

Принципно е така.. винаги има нещо забравено.. ненаправено и т.н., но пак си мисля, че за 3 дена ще тръгне колата.. като гледам проблем ще е по инсталацията..
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Май конретния въпрос е дали М20Б23 ще пасне Плъг енд Плей в Купето на М40-ката? Дали ще трябва да се модифирва нещо след кардана?
За окабеляването
МС + ЕДИС
М40 мотора няма а се монтира на двойния стоп

За окабеляването


М40 мотора няма а се монтира на двойния стоп

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
viper написа:....
ти откачи нещо май

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
viper
не ми отговори на върпоса? Правил ли си го както вземаш така отношение или си от другите 50% дето са чули надочули но се чувстват длъжни да трупат мнения, лошо няма ама по принцип другите са потърпевши от некомпетентни изказвания
не ми отговори на върпоса? Правил ли си го както вземаш така отношение или си от другите 50% дето са чули надочули но се чувстват длъжни да трупат мнения, лошо няма ама по принцип другите са потърпевши от некомпетентни изказвания

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Turbo-Lag написа:viper
не ми отговори на върпоса? Правил ли си го както вземаш така отношение или си от другите 50% дето са чули надочули но се чувстват длъжни да трупат мнения, лошо няма ама по принцип другите са потърпевши от некомпетентни изказвания
Не съм го правил - хвана ме!

А какво е М20


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
viper
о боже мой аман от чатъри вече
и от разбирачи
с голямо самочувствие
ама че смешно стана
ама нема ми се смеят на мене 
о боже мой аман от чатъри вече





- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Колега Turbo-Lag ще ми помогнеш ли ако си запознат? Знаеш ли дали това, че купето е от М40 оригинално създава някакъв проблем за имплантирането на М20?
Много ти благодаря предварително!
Много ти благодаря предварително!
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
като ги имаш и двете коли цели защо не си направиш труда да ги разгледаш и сравниш хубаво и двете отдолу ... аз не съм правил подобна трансплантация и това което мога да ти кажа са само предположения..
тунела би трябвало да стане .. най-много да се наложи да вземеш гредата дето е в задния край на скоростите от 3-ен стоп с м20
погледни предния мост.. дали тампоните за лапите са на същото място и ако не то дали можеш да сложиш моста от 2-ния стоп.
За задния мост нямам идея дали е различен но и това лесно ще го видиш а въпроса с инсталацията ми е доста непонятен
иначе непредвидени работи излизат .. аз така съвсем помеждудругото смених кардан заден мост диф и окачването и лостовата системка за нивомата ... и това беше за 3 дни и половина работа (заедно със смяната на мотора и скоростите и смяна на съединител водна помпа и още някой други джаджи ) на двама човеказаедно с транспортирането на колата от елин пелин през цяла София
Така че.. колко бързо ще стане зависи от това колко ще спиш
тунела би трябвало да стане .. най-много да се наложи да вземеш гредата дето е в задния край на скоростите от 3-ен стоп с м20
погледни предния мост.. дали тампоните за лапите са на същото място и ако не то дали можеш да сложиш моста от 2-ния стоп.
За задния мост нямам идея дали е различен но и това лесно ще го видиш а въпроса с инсталацията ми е доста непонятен

иначе непредвидени работи излизат .. аз така съвсем помеждудругото смених кардан заден мост диф и окачването и лостовата системка за нивомата ... и това беше за 3 дни и половина работа (заедно със смяната на мотора и скоростите и смяна на съединител водна помпа и още някой други джаджи ) на двама човеказаедно с транспортирането на колата от елин пелин през цяла София

Така че.. колко бързо ще стане зависи от това колко ще спиш

Re: Трансплантация М40 -> М20Б23?
Ми не няма никакви по сериозни спънки да сложиш М20 в купе което е било с М40,та нали искаш да използваш само купето.b2 написа:На е30ка троен стоп с М40 да се присади М20Б23 от двоен стоп има си налични кутия, кардан диф и квото си трябва. Абе и двете коли са си пълни комплекти, в движение.
Интересува ме има ли някакви сериозни спънки? От сорта на разлики в купетата, които ще попречат да се преместят мотора и скоростите?
За ел. инсталацията не говорим и без тва оригиналната съм я махнал![]()
Благодаря ви много предварително, наистина ми е важно!
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани