Red Lable
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Благодаря на всички за пожеланията!
Брилянтчервено или нещо от сорта ... утре ще погледна какво пише точно.
Диляне ... за разликата написах вече
... а относно червеното ... знаеш как е
Екстрите, които искам, ще бъдат добавени .. но проблем.
Както казах ... Сърсето на колата е кат на млада тинейджърка
ама от тия шампионките по лека атлетика
и като се замисля ... ми то май бая са го ковали от завода
А колко върви ИС-ката .... ще се тества тия дни срещу колата на едно аверче (МБ ЦЛК 200 Компресор 2003 година (163 к.с.)). Мисля, че ще е интересна гонката.
Брилянтчервено или нещо от сорта ... утре ще погледна какво пише точно.
Диляне ... за разликата написах вече


Екстрите, които искам, ще бъдат добавени .. но проблем.
Както казах ... Сърсето на колата е кат на млада тинейджърка



А колко върви ИС-ката .... ще се тества тия дни срещу колата на едно аверче (МБ ЦЛК 200 Компресор 2003 година (163 к.с.)). Мисля, че ще е интересна гонката.
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Радвам се че се кефиш! А относно държанието на колата на пътя със сигурност ис-а ще е по пъргав щото е по-лек моторя
Ма кво да ги правим тея шестаци! Мъчиме се с тях
Особенно по завойте
А 35-цата ти с кво окачване беше?!?
Цвета и аз го видях още на снимките! Briliantrot - мойта кола беше с такъв цвят! Много ме кефи! Като дойде в БГ ще я докараш на ЕКО и ще си направите една сбирка с хубави Е30-ки в която аз няма да участвам
Аз може да участвам във каране по завой и особенно където става за дрифт
Има ли Шперче?!?
П.С. Единствено не ми харесва дамаската на седалките...не знам що тея ис-ки ги правят с такъв десен! Малко като шарка на риза ми седи




А 35-цата ти с кво окачване беше?!?
Цвета и аз го видях още на снимките! Briliantrot - мойта кола беше с такъв цвят! Много ме кефи! Като дойде в БГ ще я докараш на ЕКО и ще си направите една сбирка с хубави Е30-ки в която аз няма да участвам

Аз може да участвам във каране по завой и особенно където става за дрифт

Има ли Шперче?!?
П.С. Единствено не ми харесва дамаската на седалките...не знам що тея ис-ки ги правят с такъв десен! Малко като шарка на риза ми седи



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
325-цата беше с Кони и ХР. 60 към 40. Обаче толкова твърдо возеше ... уеуееее всичко що има по асфалта се усещаше.
Абе да ти кажа ... мисля си, че една доуправена ИС-ка може да е по-добра от 325-ца на писта
Шпер няма и Диф-а е за смяна....вие на умряло .... иначе на пролет в БГ ще получи Шперче ... оферта имаме
За салона ... не е нещо особено, а и шофьорската седалка е за смяна ... мисля да сложа 2 кожени рекарота .. та ще се дебни из ебай
Да споделя за окачването. Днес я поогледахме и отдолу ... в отлично състояние! От оригиналния М-техник са пружините, амортиьорите са били сменени, но пак с някви подобни (неразбрах каква марка точно), обаче съм адски доволен. Колата не е супер ниска, но не е и джип. Вози стабилно, но не друса като каручка. В завоите е адски стабилна и с тесните гумета. Мога само да препоръчам такова окачване!
А иначе я тествах малко на магистралата ... на 6000 с 210 върви .... пилично.
Абе да ти кажа ... мисля си, че една доуправена ИС-ка може да е по-добра от 325-ца на писта

Шпер няма и Диф-а е за смяна....вие на умряло .... иначе на пролет в БГ ще получи Шперче ... оферта имаме

За салона ... не е нещо особено, а и шофьорската седалка е за смяна ... мисля да сложа 2 кожени рекарота .. та ще се дебни из ебай

Да споделя за окачването. Днес я поогледахме и отдолу ... в отлично състояние! От оригиналния М-техник са пружините, амортиьорите са били сменени, но пак с някви подобни (неразбрах каква марка точно), обаче съм адски доволен. Колата не е супер ниска, но не е и джип. Вози стабилно, но не друса като каручка. В завоите е адски стабилна и с тесните гумета. Мога само да препоръчам такова окачване!
А иначе я тествах малко на магистралата ... на 6000 с 210 върви .... пилично.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Ааа екстра е количката и цвета е като моя. Лудница с тоя М-техниик много ме кефи. На страхотен екземпляр си попаднал. До колкото разбирам си мераклия та ще става красавица тая
Успех много безавариини и щастливи мигове с тая колица.
Офф. Абе на тия коли още им се радвам като малко момче на близалка заеби

Офф. Абе на тия коли още им се радвам като малко момче на близалка заеби

Ма много ме кефи тази кола!!!










- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Айде добре дошъл и ти в ИС-клуба
За окачването - ша се сетиш къде е истината
Само не мога да се съглася че преди 4к оборота не върви, или мойта е уникат
И пак честито и чакаме март с нетърпение да я видим на живо(гаранция до тогава ще е с по хубави джантоци
и М-техника ще и стои още по добре
)

За окачването - ша се сетиш къде е истината

Само не мога да се съглася че преди 4к оборота не върви, или мойта е уникат

И пак честито и чакаме март с нетърпение да я видим на живо(гаранция до тогава ще е с по хубави джантоци


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Твойта явно е уникална
или имаме малко по-различни представи под вървене
За Джантоци вече се озъртам .. ще има подаръци при всеки случай


За Джантоци вече се озъртам .. ще има подаръци при всеки случай

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Каква марка са дисковете?!? Стандартни размери ли са ?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Предните Дискове (Тия дето са Нарязани са АТЕ)
Задните Дискове (Разпробитите са Цимерман)
Размерите са стандартни
По-големи ще слагам като стане по-мощна колата .. за в момента тия ще вършат прекрасна работа
Задните Дискове (Разпробитите са Цимерман)
Размерите са стандартни

По-големи ще слагам като стане по-мощна колата .. за в момента тия ще вършат прекрасна работа

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани