Въпрос за разпределителен вал...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 05 Яну 2007, 12:34

AlibiTu написа:...

А защо смяташ, че стандартната електроника е недостъпна?
Изображение
Driver's Racing Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 05 Яну 2007, 13:58

Не смятам, че е недостъпна, но трябва да се сложи нов чип, който да съдържа инфо със сравнително оптималните настройки. И при всяка промяна трябва нов чип и нов....не е ли по-лесно само с лаптопчето да се логнеш да си настроиш колата в реално време и да си го запазиш сетъпчето. Фирмите които предлагат някакви перформънс сетъпи, било то валове, дросели и т.н. предлагат и съответните чипове, но тези чипове са тествани и са оптимизирани, точно за дадената конфигурация. А и Отделно с ново ЕКУ може да се направят 2 таблици, една по-злобна и една по-икономична и т.н.... има си доста предимства. А и едно ново запалване мисля, че ще е голям плюс.
ТОМ не смятам, че е излишен вала, даже хората винаги го дават към различните атмосферни тунинг сетъпи и даже и към турбо сетъпи. Идеята ми беше, че може преди да си купи вал, да инвестира парите в нещо, което лично според мен ще е в голяма полза на Дилян.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 05 Яну 2007, 15:55

Първо честита нова година...аз отново се включвам след известно изчезване:mhihi:
А сега по темата:
Значи други инжектори в момента не са нужни на колата по простата причина че тея могат да впрускват много повече от колкото е нужно...в момента сместа е настроена и при фулл тротъл е даже богатичка!
Програмата е само една защото е оптимална...демек върви яко на фулл тротъл а на парт е икономична ;) Иначе няма никакъв проблем да се направят две програми и със стандартното ЕКУ и да се превклщючват по време да на движение...аз доста време карах така на червената кола ;)
предварението също е пипнато, но допълнителни настройки ще се правят на дино за да няма ефекта "УАУУ" от предварение и бензин :mhihi:

Електрониката е стандартната, и нищо не пречи и с нея да си бърникаш с лаптоп-а и да правиш промени повреме на движение ;)

В момента нямам възможност да се занимавам с колата и е бая занемарена но няма да е за дълго...мисля да си я подготвя за новия сезон да се представя много добре на писта :twisted:

В момента съм доста доволен, особенно след поледния път като я замервах срещу корав противник...като се има в предвид и проблемите който има по нея в момента :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 05 Яну 2007, 20:51

Ти най-добре си знаеш ;)
Изказах само лично мнение. Пожелавам ти успех нататък с начинанието!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook