Подаръци

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Дек 2006, 14:05

От какво е тая бобина?!? И какви предимства има пред конвенционалната с токоразпределител?!? Освен че няма загуби при прескачане на искрата м/у палеца и капачката :?:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Мнение от нино » 25 Дек 2006, 14:34

Дилян Пенчев написа:
Иво написа:Диляне, сложи и мини стикер на клуба на задния джам :D


Ооо как бе! Задължително ще измисля нещо :D

Давай размери да пуснем 50-тина бройки. :mhihi:
INTERSCAN RALLY TEAM

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 25 Дек 2006, 14:39

това е комплект запалване от Ford с шестак мотор - EDIS 6 - Distributorless, Wasted spark (т.е. с 3 бобини с по два изхода и 2 срещуположни цилиндъра цъкат едновременно, следователно 2пъти по-честа смяна на свещи и кабели - нали така?:)). Доста популярно при Megasquirter-ите.

Ами това са общо взето предимствата - липсата на дистрибутор, а и значително по късите кабели от оригиналните при мойта кола. Според мен това е най-добрия вариянт да управлявам и запалването, специално на моята кола. Защото в момента мс-а ми управлява само горивото, а запалването си е стандарното с комутатора, бобината и делкото с центробежен и вакуумен регулатор (22+ годишни ;)) И както може би и други колеги с такъв мотор са забелязали като въртиш делкото или върви яко на високи или на ниски - може би от годинките регулатора не функционира много добре.

При мен има няколко вариянти за подкарване на запалването:

-пак с дистрибутор (но лок-нат, т.е. махнати вкуумен и центробежен регулатор) и с 1 бобина, управлявана от VB921 транзистор в мегаскуирта

-примерно wasted спарк с 3 VB921 на МС и 3 двойни бобини (като от ЕДИС-а например)

- пълен комплект EDIS 6 от 6цилиндров форд, като за целта се монтира на коляновия вал 36-1 trigger wheel.

п.с. при първите 2 вариянта също може би ще се наложи монтирането на допълнителен trigger wheel, защото оригинално моята кола има само в делкото датчик и 6 пъпки, които не съм сигурен че са достатъчни за точно отчитане (или греша?)

избрах EDIS-а защото е фабрично конструирано готово решение и ми се струва най-сигурно и устойчиво. Той е на практика standalone система и дори ECU-to ми да спре, той ще продължи да работи в "алармен" режим на твърд 10градуса аванс.

Към ЕКУ-то (мс-а в моя случай) се свързват 2 връзки - PIP i SAW сигнал, като комуникацията е изцяло "цифрова" - т.е. едното е сигнал за оборотите на мотора (нужен за работата на ЕКУ-то) а другото е "команди" от ЕКУ-то към запалването колко градуса аванс да даде в момента.


Не го обясних много добре с моя беден речник и слаби технически познания, затова ето по-добро обяснение на български от колегата Disc:

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Bo ... apsed&sb=5
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Дек 2006, 15:12

b2 написа:...

Хм..като знам колегата с неговия форд колко му побеляха косите от това пусто запалване.... :confused: Няма ли друг начин ?!?
Според мен много добро ще бъде с 6 бобини както си е при БМВ и мотроник 3.Х!

Не знам дали ще работи стабилно защото съм останал с впечатление от познати който карат фордове с такова запалване че това им създава яко проблеми :help:

Но щом го имаш нищо не ти пречи да пробваш ;)

нино написа:Давай размери да пуснем 50-тина бройки. :mhihi:

Няма майтап аз се замислям вече :lol:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 25 Дек 2006, 16:05

като казахте за надписи по стъклата от кде мога да се сдобия с такъв подарък ? :lol: :roll:

а и един лош подарък получих отскубна ми се гърненцето не че беше много скъпо но си беше арно и добре си звучеше не че са ако мина през някой квартал няма да разберат всички... :mhihi:
Последна промяна C82 на 25 Дек 2006, 16:10, променена общо 1 път

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 25 Дек 2006, 16:07

Ще взема и аз да си сложа накрая да му се невиди ;)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Дек 2006, 16:34

Стикерите скоро ще са готови! ще има ДОСТА! Особенно от тези за номерата! Щото миналата поръчка бяха кът и много бързо свършиха нищо че доста! Сега ще има МНОГО :lol:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 25 Дек 2006, 16:47

Кплеги как да се сдобия и аз с такъв стикер?Някои може ли да пусне снимка на тези за номера?Щте има ли от тези за стаклото че те маи наи ми харесват.
Весели празници и всички с хубави подаръци. :D :D
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Дек 2006, 16:58

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=35468 - това е темата за стикерите! Там са показани моделите и ако си харесаш някой вид стикер пиши ми догодина ЛС със следното съдържание:
Три Имена, телефон за връзка, точен адрес за получаване на стикерите, до адреса ли ги искаш или до офиса на куриера
Видове стикери и бройка!

След това аз ще се свържа с теб като ги пратя ;)

Въпроси относно стикерите или на ЛС или в оная тема! тая тема не бива да я разваляме!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 25 Дек 2006, 18:49

А мойто легенче ще ходи на боя и тотална рестаурация (не че има нужда де) и ще си получи всичко което поиска , за мен подаръци няма, Спонсори да има и друго не ми трябва :mhihi:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 25 Дек 2006, 18:53

:mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 25 Дек 2006, 19:51

b2 написа:това е комплект запалване от Ford с шестак мотор - EDIS 6 - Distributorless, Wasted spark (т.е. с 3 бобини с по два изхода и 2 срещуположни цилиндъра цъкат едновременно, следователно 2пъти по-честа смяна на свещи и кабели - нали така?:)). Доста популярно при Megasquirter-ите.

Ами това са общо взето предимствата - липсата на дистрибутор, а и значително по късите кабели от оригиналните при мойта кола. Според мен това е най-добрия вариянт да управлявам и запалването, специално на моята кола. Защото в момента мс-а ми управлява само горивото, а запалването си е стандарното с комутатора, бобината и делкото с центробежен и вакуумен регулатор (22+ годишни ;)) И както може би и други колеги с такъв мотор са забелязали като въртиш делкото или върви яко на високи или на ниски - може би от годинките регулатора не функционира много добре.

При мен има няколко вариянти за подкарване на запалването:

-пак с дистрибутор (но лок-нат, т.е. махнати вкуумен и центробежен регулатор) и с 1 бобина, управлявана от VB921 транзистор в мегаскуирта

-примерно wasted спарк с 3 VB921 на МС и 3 двойни бобини (като от ЕДИС-а например)

- пълен комплект EDIS 6 от 6цилиндров форд, като за целта се монтира на коляновия вал 36-1 trigger wheel.

п.с. при първите 2 вариянта също може би ще се наложи монтирането на допълнителен trigger wheel, защото оригинално моята кола има само в делкото датчик и 6 пъпки, които не съм сигурен че са достатъчни за точно отчитане (или греша?)

избрах EDIS-а защото е фабрично конструирано готово решение и ми се струва най-сигурно и устойчиво. Той е на практика standalone система и дори ECU-to ми да спре, той ще продължи да работи в "алармен" режим на твърд 10градуса аванс.

Към ЕКУ-то (мс-а в моя случай) се свързват 2 връзки - PIP i SAW сигнал, като комуникацията е изцяло "цифрова" - т.е. едното е сигнал за оборотите на мотора (нужен за работата на ЕКУ-то) а другото е "команди" от ЕКУ-то към запалването колко градуса аванс да даде в момента.

За мен EDIS има само едно предимство-ако имаш нужда можеш да връщаш аванса на закъснение(с оригиналния разпределител не става защото искрата ще прескочи на друг цилиндър).
Аз изхвърлих Мотроника 1.3 и в неговата кутия е МС.Освен TPS друго не съм сменял.МС може да декодира от зъбно колело 60-2 за Мотроник и си работи със стандартната бобина на колата и всички оригинални датчици.
Един съвет-не копирайте сляпо МС.Той е направен за разните им американски цели и не подхожда на 100% за нашите коли.Този драйвер за управление на бобината VB 921 изобщо не е подходящ за бобините на Мотрониците.Ще прегрява и ще изгори.Има такива случаи описани в форума на МС.
Megasquirt & Megaview user

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 25 Дек 2006, 20:15

Благодаря много след празниците ще си поръчам някоя и друга бройка.
Изображение

Дон Хуан де Маркофф
Аватар
Мнения: 6034
Регистриран на: 1.06.2002
Местоположение: Стара Загора/Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
Мечтае да кара: X6 cabrio

Мнение от B U L L I » 25 Дек 2006, 21:22

моита бричка получи ароматизатор :mhihi:
ново термустатче,а и сигурно ще я измия :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

були

Мнение от павката » 25 Дек 2006, 21:38

е как е новият термостат :mhihi:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook