Подаръци
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
От какво е тая бобина?!? И какви предимства има пред конвенционалната с токоразпределител?!? Освен че няма загуби при прескачане на искрата м/у палеца и капачката 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Дилян Пенчев написа:Иво написа:Диляне, сложи и мини стикер на клуба на задния джам
Ооо как бе! Задължително ще измисля нещо
Давай размери да пуснем 50-тина бройки.

INTERSCAN RALLY TEAM
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
това е комплект запалване от Ford с шестак мотор - EDIS 6 - Distributorless, Wasted spark (т.е. с 3 бобини с по два изхода и 2 срещуположни цилиндъра цъкат едновременно, следователно 2пъти по-честа смяна на свещи и кабели - нали така?:)). Доста популярно при Megasquirter-ите.
Ами това са общо взето предимствата - липсата на дистрибутор, а и значително по късите кабели от оригиналните при мойта кола. Според мен това е най-добрия вариянт да управлявам и запалването, специално на моята кола. Защото в момента мс-а ми управлява само горивото, а запалването си е стандарното с комутатора, бобината и делкото с центробежен и вакуумен регулатор (22+ годишни
) И както може би и други колеги с такъв мотор са забелязали като въртиш делкото или върви яко на високи или на ниски - може би от годинките регулатора не функционира много добре.
При мен има няколко вариянти за подкарване на запалването:
-пак с дистрибутор (но лок-нат, т.е. махнати вкуумен и центробежен регулатор) и с 1 бобина, управлявана от VB921 транзистор в мегаскуирта
-примерно wasted спарк с 3 VB921 на МС и 3 двойни бобини (като от ЕДИС-а например)
- пълен комплект EDIS 6 от 6цилиндров форд, като за целта се монтира на коляновия вал 36-1 trigger wheel.
п.с. при първите 2 вариянта също може би ще се наложи монтирането на допълнителен trigger wheel, защото оригинално моята кола има само в делкото датчик и 6 пъпки, които не съм сигурен че са достатъчни за точно отчитане (или греша?)
избрах EDIS-а защото е фабрично конструирано готово решение и ми се струва най-сигурно и устойчиво. Той е на практика standalone система и дори ECU-to ми да спре, той ще продължи да работи в "алармен" режим на твърд 10градуса аванс.
Към ЕКУ-то (мс-а в моя случай) се свързват 2 връзки - PIP i SAW сигнал, като комуникацията е изцяло "цифрова" - т.е. едното е сигнал за оборотите на мотора (нужен за работата на ЕКУ-то) а другото е "команди" от ЕКУ-то към запалването колко градуса аванс да даде в момента.
Не го обясних много добре с моя беден речник и слаби технически познания, затова ето по-добро обяснение на български от колегата Disc:
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Bo ... apsed&sb=5
Ами това са общо взето предимствата - липсата на дистрибутор, а и значително по късите кабели от оригиналните при мойта кола. Според мен това е най-добрия вариянт да управлявам и запалването, специално на моята кола. Защото в момента мс-а ми управлява само горивото, а запалването си е стандарното с комутатора, бобината и делкото с центробежен и вакуумен регулатор (22+ годишни

При мен има няколко вариянти за подкарване на запалването:
-пак с дистрибутор (но лок-нат, т.е. махнати вкуумен и центробежен регулатор) и с 1 бобина, управлявана от VB921 транзистор в мегаскуирта
-примерно wasted спарк с 3 VB921 на МС и 3 двойни бобини (като от ЕДИС-а например)
- пълен комплект EDIS 6 от 6цилиндров форд, като за целта се монтира на коляновия вал 36-1 trigger wheel.
п.с. при първите 2 вариянта също може би ще се наложи монтирането на допълнителен trigger wheel, защото оригинално моята кола има само в делкото датчик и 6 пъпки, които не съм сигурен че са достатъчни за точно отчитане (или греша?)
избрах EDIS-а защото е фабрично конструирано готово решение и ми се струва най-сигурно и устойчиво. Той е на практика standalone система и дори ECU-to ми да спре, той ще продължи да работи в "алармен" режим на твърд 10градуса аванс.
Към ЕКУ-то (мс-а в моя случай) се свързват 2 връзки - PIP i SAW сигнал, като комуникацията е изцяло "цифрова" - т.е. едното е сигнал за оборотите на мотора (нужен за работата на ЕКУ-то) а другото е "команди" от ЕКУ-то към запалването колко градуса аванс да даде в момента.
Не го обясних много добре с моя беден речник и слаби технически познания, затова ето по-добро обяснение на български от колегата Disc:
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Bo ... apsed&sb=5
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
b2 написа:...
Хм..като знам колегата с неговия форд колко му побеляха косите от това пусто запалване....

Според мен много добро ще бъде с 6 бобини както си е при БМВ и мотроник 3.Х!
Не знам дали ще работи стабилно защото съм останал с впечатление от познати който карат фордове с такова запалване че това им създава яко проблеми

Но щом го имаш нищо не ти пречи да пробваш

нино написа:Давай размери да пуснем 50-тина бройки.
Няма майтап аз се замислям вече


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

като казахте за надписи по стъклата от кде мога да се сдобия с такъв подарък ?
а и един лош подарък получих отскубна ми се гърненцето не че беше много скъпо но си беше арно и добре си звучеше не че са ако мина през някой квартал няма да разберат всички...


а и един лош подарък получих отскубна ми се гърненцето не че беше много скъпо но си беше арно и добре си звучеше не че са ако мина през някой квартал няма да разберат всички...

Последна промяна C82 на 25 Дек 2006, 16:10, променена общо 1 път
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Стикерите скоро ще са готови! ще има ДОСТА! Особенно от тези за номерата! Щото миналата поръчка бяха кът и много бързо свършиха нищо че доста! Сега ще има МНОГО 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=35468 - това е темата за стикерите! Там са показани моделите и ако си харесаш някой вид стикер пиши ми догодина ЛС със следното съдържание:
Три Имена, телефон за връзка, точен адрес за получаване на стикерите, до адреса ли ги искаш или до офиса на куриера
Видове стикери и бройка!
След това аз ще се свържа с теб като ги пратя
Въпроси относно стикерите или на ЛС или в оная тема! тая тема не бива да я разваляме!
Три Имена, телефон за връзка, точен адрес за получаване на стикерите, до адреса ли ги искаш или до офиса на куриера
Видове стикери и бройка!
След това аз ще се свържа с теб като ги пратя

Въпроси относно стикерите или на ЛС или в оная тема! тая тема не бива да я разваляме!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
А мойто легенче ще ходи на боя и тотална рестаурация (не че има нужда де) и ще си получи всичко което поиска , за мен подаръци няма, Спонсори да има и друго не ми трябва 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
b2 написа:това е комплект запалване от Ford с шестак мотор - EDIS 6 - Distributorless, Wasted spark (т.е. с 3 бобини с по два изхода и 2 срещуположни цилиндъра цъкат едновременно, следователно 2пъти по-честа смяна на свещи и кабели - нали така?:)). Доста популярно при Megasquirter-ите.
Ами това са общо взето предимствата - липсата на дистрибутор, а и значително по късите кабели от оригиналните при мойта кола. Според мен това е най-добрия вариянт да управлявам и запалването, специално на моята кола. Защото в момента мс-а ми управлява само горивото, а запалването си е стандарното с комутатора, бобината и делкото с центробежен и вакуумен регулатор (22+ годишни) И както може би и други колеги с такъв мотор са забелязали като въртиш делкото или върви яко на високи или на ниски - може би от годинките регулатора не функционира много добре.
При мен има няколко вариянти за подкарване на запалването:
-пак с дистрибутор (но лок-нат, т.е. махнати вкуумен и центробежен регулатор) и с 1 бобина, управлявана от VB921 транзистор в мегаскуирта
-примерно wasted спарк с 3 VB921 на МС и 3 двойни бобини (като от ЕДИС-а например)
- пълен комплект EDIS 6 от 6цилиндров форд, като за целта се монтира на коляновия вал 36-1 trigger wheel.
п.с. при първите 2 вариянта също може би ще се наложи монтирането на допълнителен trigger wheel, защото оригинално моята кола има само в делкото датчик и 6 пъпки, които не съм сигурен че са достатъчни за точно отчитане (или греша?)
избрах EDIS-а защото е фабрично конструирано готово решение и ми се струва най-сигурно и устойчиво. Той е на практика standalone система и дори ECU-to ми да спре, той ще продължи да работи в "алармен" режим на твърд 10градуса аванс.
Към ЕКУ-то (мс-а в моя случай) се свързват 2 връзки - PIP i SAW сигнал, като комуникацията е изцяло "цифрова" - т.е. едното е сигнал за оборотите на мотора (нужен за работата на ЕКУ-то) а другото е "команди" от ЕКУ-то към запалването колко градуса аванс да даде в момента.
За мен EDIS има само едно предимство-ако имаш нужда можеш да връщаш аванса на закъснение(с оригиналния разпределител не става защото искрата ще прескочи на друг цилиндър).
Аз изхвърлих Мотроника 1.3 и в неговата кутия е МС.Освен TPS друго не съм сменял.МС може да декодира от зъбно колело 60-2 за Мотроник и си работи със стандартната бобина на колата и всички оригинални датчици.
Един съвет-не копирайте сляпо МС.Той е направен за разните им американски цели и не подхожда на 100% за нашите коли.Този драйвер за управление на бобината VB 921 изобщо не е подходящ за бобините на Мотрониците.Ще прегрява и ще изгори.Има такива случаи описани в форума на МС.
Megasquirt & Megaview user
- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
моита бричка получи ароматизатор
ново термустатче,а и сигурно ще я измия

ново термустатче,а и сигурно ще я измия



http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
були
е как е новият термостат 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани