QMI в маслото
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
по принцип струва 90лв за 1л, но синът на представителката за българия ми е приятел и аз ще го вземана 75-80 лв, ако се съберем повече кандидати може и по добра отстъпка да ми направи, така ако има желаещи да казват. мой познат се прибра с строшен картер преди 2 години от пловдив , без масло в мотора двигателя му беше не покътнат, мен ме притеснява да не би да се запушат някои маслени магистрали, както става в повечето случаи когато се ползва добавка, а все пак мотора ми е М40 и не знам как действа тази добавка на хидравличните клапани 

Всичко под 200 hp е цъкалка.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
според мен точно от тази добавка няма да се запушат
супер рядка е
слагай и не му мисли
при мен мотора утихна невероятно
не съм се мина точно за 90кинта я взех



при мен мотора утихна невероятно

не съм се мина точно за 90кинта я взех

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
[quote="shnitzera"]!!!!BMW не препоръчва ползването на добавки!!!!![/quote]
Готин, здравей,
Стана ми интересна темата за SX6000 на QMI. Аз използвам продуктите им от 1994г. Много случай мога да опиша, но сега съм притеснет с времето. Ето една статистика от сайта им за BMW.
Ако някой повече се интересува, пишете ми. ЧАО
LENZ MOTORENTECHNIK GMBH - доказва увеличаване на мощността на двигател BMW M3 50B30, и понижаване на работната температура след третиране с SX6000.
Теста проведен от Lenz Motortentechnik Gmbh, e проведен върху двигател BMW M3 50B30, шест цилиндров, редови, тип S50B30 на стенд тип "SUPER FLOW 7420". Преди третиране с SX6000, двигателят е разработен и в рамките на две седмици са направени над 30 измервания на мощността, като измерената мощност е 286 к.с. (+/-1к.с.). След третиране с SX6000 двигателят е работил 5 часа при същите външни условия. От резултатите (виж графиката), се вижда че мощността се е повишила до 5 к.с., а при пълно натоварване при 6000 об/мин температурата на маслото се понижава от 105 °С на 100 °С.
Готин, здравей,
Стана ми интересна темата за SX6000 на QMI. Аз използвам продуктите им от 1994г. Много случай мога да опиша, но сега съм притеснет с времето. Ето една статистика от сайта им за BMW.
Ако някой повече се интересува, пишете ми. ЧАО
LENZ MOTORENTECHNIK GMBH - доказва увеличаване на мощността на двигател BMW M3 50B30, и понижаване на работната температура след третиране с SX6000.
Теста проведен от Lenz Motortentechnik Gmbh, e проведен върху двигател BMW M3 50B30, шест цилиндров, редови, тип S50B30 на стенд тип "SUPER FLOW 7420". Преди третиране с SX6000, двигателят е разработен и в рамките на две седмици са направени над 30 измервания на мощността, като измерената мощност е 286 к.с. (+/-1к.с.). След третиране с SX6000 двигателят е работил 5 часа при същите външни условия. От резултатите (виж графиката), се вижда че мощността се е повишила до 5 к.с., а при пълно натоварване при 6000 об/мин температурата на маслото се понижава от 105 °С на 100 °С.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани