Тежък маховик VS лек маховик (Дискусия)!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Какво бихте предпочели?

Лек маховик
40
75%
Тежък маховик
13
25%
 
Общо гласове : 53
ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 22 Окт 2006, 20:42

Явор написа:а какво става с лекия кат тръгнеш да качваш витиня :shock:
м20 б20 и б25 са еднакви ;)


Бе ако не я оставяш да пада под 4000 RPM все си мисля, че и без маховик ще я качиш. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 22 Окт 2006, 21:05

stenly написа:
[steeN] написа:... така, че ми е много интересно дали няма да се окажат еднакво тежки ;) ?


Вероятно маховиците са с доста еднообразен "дизайн", но все пак надявам се си давате сметка..


да прав си за това, но винаги теглото им е съсредоточено по периферията именно поради тази причина. така, че според мен теглото е достатъчен критерии :) (а за аналитичната механика - аз уча приложна математика и този предмет ми взе здравето ;))
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 22 Окт 2006, 22:51

Те тук повечето неща се казаха вече и аргументите са ясни, обаче си спомням, че на баджанака Омега-та беше 2.3 дизел и маховика й беше МАСИВЕН. Моторът беше атмосферен. Баирите с тоя маховик се катереха доста добре. По стечение на обстоятелствата обаче маховикът беше сменен с по-лек. Колата на равно започна да набира много по-бързо, но в баирите клякаше. Та мисля, че това е доста показателно.
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 6.07.2003
Местоположение: София

Мнение от maggkrabar » 22 Окт 2006, 22:59

ми ако е свикнал да катери баирите на 5-та :mhihi: лекия маховик толерира оборотите, щом има по-добро ускорение, има го винаги. с такъв маховик се прави кола за каране, а не за возене

маховиците могат да се сравнят на един много популярен баир - Божурленд
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Окт 2006, 23:03

а знаеш ли как ще го надупча с рикетата :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 23 Окт 2006, 1:23

Еднакви беха.. мерих ги :idea: ще си карам с такъв :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 23 Окт 2006, 9:22

има едно юго, во Скопје со двигател од lancia 1,6момчето го е направило да оде како улаво, вдига 9000 оброти на дино тест показва 190hp. и со стандарден маховик не одеше кинеше му ги болтовето, и мораше много да го олеснува.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 23 Окт 2006, 12:42

Диляне, случайно това чел ли си го?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=14976

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 23 Окт 2006, 12:53

чел съм го има много полезно инфо и всичко което нужно, но исках да стане дискусия на практика и да видя кой какво предпочита и кой какво мисли :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 23 Окт 2006, 12:56

Аз на М10В20ката първо сложих оригиналния маховик (по-тежък), обаче съединителя беше кофти и го смених с този от 316-то заедно с всичко останало. Честно казано разлика не почувствах... ама значе ли човек - на по-голяма кубатура може да е по-различно....

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 23 Окт 2006, 22:36

Така и така сме горе долу по темата, някой да има представа дали могат да се ремонтират маховиците, щот вече имам два с отлепен венец!!! Ама имайте предвит че баланса трабва да се запази, преди да давате идей от рода на заваряване :winky:

Благодаря предварително :D
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Окт 2006, 9:54

баце,и тоя дет ти дадох ли го разпърдя
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 24 Окт 2006, 11:29

Явор написа:баце,и тоя дет ти дадох ли го разпърдя


Не съм споко, ама нали знаеш че имам повечко БМВ-та, ша зема кат теб и аз да си купувам скраперчета за части :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 24 Окт 2006, 19:19

прочетох написаното и мисля че бих избрал лекия.карам основно градско и мисля че ако е по палава(барзо влиза в обороти)ще е по добре.мощноста миля не е проблем за марката за да се притеснявам за баири или нещо такова!
BMW forever
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 26 Окт 2006, 10:42

gbkmkw написа:прочетох написаното и мисля че бих избрал лекия.карам основно градско и мисля че ако е по палава(барзо влиза в обороти)ще е по добре.мощноста миля не е проблем за марката за да се притеснявам за баири или нещо такова!


Приятелю, сигурен ли си че си разбрал всичко прочетено?
Сигурен съм, че някъде по-горе черно на бяло е написано, че с олекотен маховик, тръгването от място е по-тегаво - изисква повече да вдигнеш оборотите и/или по плавно от нормалното да отпускаш съединителя.
А озовеш ли се в типични малки улички дето пейзажа е тип "лунен", а карането предимно на първа с полусъединител тук-там - вервай няма да ти хареса да си с лек маховик.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook