Трудно пали 324td

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 26 Сеп 2006, 16:19

vld написа:
Р А написа:Има ли резултат? Ето и моята исторя Преди време имах подобен проблем,започна да пали много трудно а след няколко дни тотално спря Идеална компресия, здрава помпа, здрави свещи, добри филтри,палеше на бутане на половин оборот Топла пали като изтине пак същото :shock: След доста дни по сервизи при мен се оказа датчик за студеното палене взеха ми 180лв със смяната :( Успех ;)

Добре де на диагностика не трябва ли да излезне че е повреден тоя датчик?
Освен това моята пали трудно и когато е топла и когато е студена по един и същи начин.
На бутане не съм я пробвал а каква е разликата дали ще я бутам или ще си върти яко на стартер?

С бутане ще я строшиш, това е разликата :!:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 26 Сеп 2006, 17:44

vld написа:Борбата продължава :mhihi:
Вече е с още по нов филтър този път същия като стария.
след малко слизам да видя ще запалили като е постояла :roll:
Е хубаво де сега седи пълен маркуча и няма мехури,бахти като му тръгне на човек и направо :evil:
Чуда се вече накъде да фана,в Юве ме върнаха ,че имат много работа и чак в четвъртък щяло да има дупка,а аз до тогава ще си прееба стартера :evil:
Утре борбата продължава.
Хубави коли са ама стари като се заопъва като магаре на мост.
С голяма учудване открих че имам пукнатина на Ангренажното колело на разпределителния вал :shock:
Раотата върви на към М51 :mhihi:
Ако няма компресия :roll:
От М51 по капризно няма да знаеш. Много динамична кола много добре върви но такива капризи и женами не ми е правила.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.11.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Р А » 26 Сеп 2006, 18:52

Не съм много в час затова не смея да ти давам съвети Дано има вече някаква светлина по случая

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Сеп 2006, 20:51

Утре сутрин съм на поредния доктор.
Или не им се занимава или е голяма мистерия :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 26 Сеп 2006, 23:16

помпата на тоя мотор сама си засмуква горивото... имах проблем веднъж е дин такъв и накрая след вси4ките му там тестове и простотии уж вси4ко наред и про4ие му зака4ихме една помпа в резервоара която само тика леки4ко нафтата ... и проблема се реши....
но си мисля 4е, твоя проблем е в помпата друго освен успех при решаването на проблема не мога да направя
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Nick » 27 Сеп 2006, 14:57

Малко късно се включвам, но имах по едно време абсолютно същия проблем с мойта кола. Пак така съвсем изведнъж стана, въртиш като откачен сутрин и няма палене, а като си спрял преди малко пали от раз.
И по майстори ходих разбирачи, скоби стягах всякакви да не смуче случайно въздух, та и маркучите ми нарязаха да слагат некакви обратни клапани от които файда никаква и още ме е яд като отворя капака и ги видя, че даже един искаше да ми изкърти цялата плочка с горивния филтър и да ми присади някаква ор VW и т.н.

Накрая си намерих проблема и решението сам и струваше около 20ст. :!:

Малко невероятно звучи, но нищо не коства да провериш.
На горивния филтър нали му се завива отдолу един датчик. Та там има една малка гумена шайбичка за уплътнение. При поредното разглабяне я забелязах че беше много напукана. Нищо не тече, но явно е достатъчно за да се разхерметизират нещата.
В 1вата железария влязох и взех една гумичка със същия размер (за мивки някакви се ползва :mhihi: ). Само я сложих и всичко си беше пак нормално.
Идеше ми да си изям цървулите задето не се хванах само отначало ами ходих по сервизи :)

Та така, провери за всеки случай и това.

Един въпрос :?: :?:
Разкажи ако обичаш по-подробно за това което казваш че нямало помпа в резервоара. Страшно ме озадачава това. Винаги съм мислел че има. А и в RealOem излиза че има. Как така само нивомер.
Аз защото бях си наумил по едно време да я вадя и чистя, пък вия ме шашнахте с това че изобщо нямало такава.

Хайде със здраве :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 27 Сеп 2006, 16:02

При мене няма помпа в резервоара, ама съм чел други да казват, че има, даже се чувала кака бръмчала на 'контакт'... :arrow:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Сеп 2006, 18:48

Помпа в резервоара и при мен няма!
Като извадиш съдържанието ще видиш от долу ина цедка ,която не е лошо да се почиства от време на време.
А относно проблема при мен днес диагнозата от поредния Компетентен спец беше че ми е заминала помпата и няма налягане затова неще да запали.
Но с голямо очудване сам по късно установих,че ако подгрея няколко пъти пали от раз.Това ме навежда на мисълта,че свещите които са ми продали са менте!!! с главно М
Преди малко пробвах старите на един акомулатор и четири от тях стават червени като ги задържа няколко секунди!
И така проблеми много сега ще се боря пак.

Говорих с един спец който ми обясни,че свещите греят и след като изгасне реотана ,дори и докато въртиш на стартер.Затова ако не греят добре ментетата с които съм е логично и да не пали но ще има още тестове и ще се останови.

Просто немога да повярвам,че помпата може да сдаде бахажа от един път сутринта я паля перфектно след обяд върти като изоглавена!
Ще пиша какво е станало.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 27 Сеп 2006, 19:36

Тоя дето ти е казал, че е помпата сигурно си е мислил за помпа за гуми :mhihi: , защото ако беше тя, колата нямаше да върви, а ти казваш, че върви.
По принцип още на ЕКО мислих да ти кажа, че свещите са менте, защото ми се видя много ниска цената за БОШ, ама си замълчах, да не ти развалям настроението. Моите дето ги сложих миналата седмица са 2 пъти по-скъпи от тези дето ти си ги сложил.

Сменяй свещите с читави, щото ще преебеш иначе я стартер, я акумулатор и накрая пак ще ги смениш с читави. От зор - всичко е от зор!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 28 Сеп 2006, 13:38

Твоят проблем се съмнявам да е от помпата. А що се отнася до това дали имаш такава в резервоара.... Нямаш.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Сеп 2006, 13:41

След малко ще ходя да взема истински бош за който ми дават гаранция! Цената му е 24лв на свещ.Ще пиша после какъв е ефекта.
Изображение

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 28 Сеп 2006, 19:54

Ето здобих се с блаженната машинка която толкова чаках наречена "Голям компютър" и сега пак карам виелица ... благодаря на всички колеги оказали ми помощ и по специално на "urbo d"Съжанявам че пиша тук но реших да не отварям поредна тема с благодарости
И нека силата бъде с вас...
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Сеп 2006, 12:23

Готово Проблема е бил в свещите смених ги и сега е като часовник!
Никога не копувайте ментета,щом е ефтино значи е менте!!!
И за лекарства да ги дават деба и копелетата и тия дето продават ментета и тия "Специалисти"според които веднага ,помпата е дала фира! Ебахти нещастниците ей.
Благодаря на всички за отзива!
:lalala: :driving: :lalala: :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: BG

Re: Трудно пали 324td

Мнение от Marian_bmw » 18 Окт 2008, 13:18

Баке полей ГНП-то с гореща вода и ако запали от раз датчика за температурата ти е свършил! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 18 Окт 2008, 22:25

Скиийй Мнението от коя дата е на VLD :mhihi:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook