Трудно пали 324td
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
vld написа:Р А написа:Има ли резултат? Ето и моята исторя Преди време имах подобен проблем,започна да пали много трудно а след няколко дни тотално спря Идеална компресия, здрава помпа, здрави свещи, добри филтри,палеше на бутане на половин оборот Топла пали като изтине пак същотоСлед доста дни по сервизи при мен се оказа датчик за студеното палене взеха ми 180лв със смяната
Успех
Добре де на диагностика не трябва ли да излезне че е повреден тоя датчик?
Освен това моята пали трудно и когато е топла и когато е студена по един и същи начин.
На бутане не съм я пробвал а каква е разликата дали ще я бутам или ще си върти яко на стартер?
С бутане ще я строшиш, това е разликата

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
От М51 по капризно няма да знаеш. Много динамична кола много добре върви но такива капризи и женами не ми е правила.vld написа:Борбата продължава![]()
Вече е с още по нов филтър този път същия като стария.
след малко слизам да видя ще запалили като е постояла![]()
Е хубаво де сега седи пълен маркуча и няма мехури,бахти като му тръгне на човек и направо![]()
Чуда се вече накъде да фана,в Юве ме върнаха ,че имат много работа и чак в четвъртък щяло да има дупка,а аз до тогава ще си прееба стартера![]()
Утре борбата продължава.
Хубави коли са ама стари като се заопъва като магаре на мост.
С голяма учудване открих че имам пукнатина на Ангренажното колело на разпределителния вал![]()
Раотата върви на към М51![]()
Ако няма компресия
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
помпата на тоя мотор сама си засмуква горивото... имах проблем веднъж е дин такъв и накрая след вси4ките му там тестове и простотии уж вси4ко наред и про4ие му зака4ихме една помпа в резервоара която само тика леки4ко нафтата ... и проблема се реши....
но си мисля 4е, твоя проблем е в помпата друго освен успех при решаването на проблема не мога да направя
но си мисля 4е, твоя проблем е в помпата друго освен успех при решаването на проблема не мога да направя
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

.
Малко късно се включвам, но имах по едно време абсолютно същия проблем с мойта кола. Пак така съвсем изведнъж стана, въртиш като откачен сутрин и няма палене, а като си спрял преди малко пали от раз.
И по майстори ходих разбирачи, скоби стягах всякакви да не смуче случайно въздух, та и маркучите ми нарязаха да слагат некакви обратни клапани от които файда никаква и още ме е яд като отворя капака и ги видя, че даже един искаше да ми изкърти цялата плочка с горивния филтър и да ми присади някаква ор VW и т.н.
Накрая си намерих проблема и решението сам и струваше около 20ст.
Малко невероятно звучи, но нищо не коства да провериш.
На горивния филтър нали му се завива отдолу един датчик. Та там има една малка гумена шайбичка за уплътнение. При поредното разглабяне я забелязах че беше много напукана. Нищо не тече, но явно е достатъчно за да се разхерметизират нещата.
В 1вата железария влязох и взех една гумичка със същия размер (за мивки някакви се ползва
). Само я сложих и всичко си беше пак нормално.
Идеше ми да си изям цървулите задето не се хванах само отначало ами ходих по сервизи
Та така, провери за всеки случай и това.
Един въпрос
Разкажи ако обичаш по-подробно за това което казваш че нямало помпа в резервоара. Страшно ме озадачава това. Винаги съм мислел че има. А и в RealOem излиза че има. Как така само нивомер.
Аз защото бях си наумил по едно време да я вадя и чистя, пък вия ме шашнахте с това че изобщо нямало такава.
Хайде със здраве
И по майстори ходих разбирачи, скоби стягах всякакви да не смуче случайно въздух, та и маркучите ми нарязаха да слагат некакви обратни клапани от които файда никаква и още ме е яд като отворя капака и ги видя, че даже един искаше да ми изкърти цялата плочка с горивния филтър и да ми присади някаква ор VW и т.н.
Накрая си намерих проблема и решението сам и струваше около 20ст.

Малко невероятно звучи, но нищо не коства да провериш.
На горивния филтър нали му се завива отдолу един датчик. Та там има една малка гумена шайбичка за уплътнение. При поредното разглабяне я забелязах че беше много напукана. Нищо не тече, но явно е достатъчно за да се разхерметизират нещата.
В 1вата железария влязох и взех една гумичка със същия размер (за мивки някакви се ползва

Идеше ми да си изям цървулите задето не се хванах само отначало ами ходих по сервизи

Та така, провери за всеки случай и това.
Един въпрос


Разкажи ако обичаш по-подробно за това което казваш че нямало помпа в резервоара. Страшно ме озадачава това. Винаги съм мислел че има. А и в RealOem излиза че има. Как така само нивомер.
Аз защото бях си наумил по едно време да я вадя и чистя, пък вия ме шашнахте с това че изобщо нямало такава.
Хайде със здраве

При мене няма помпа в резервоара, ама съм чел други да казват, че има, даже се чувала кака бръмчала на 'контакт'... 

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Помпа в резервоара и при мен няма!
Като извадиш съдържанието ще видиш от долу ина цедка ,която не е лошо да се почиства от време на време.
А относно проблема при мен днес диагнозата от поредния Компетентен спец беше че ми е заминала помпата и няма налягане затова неще да запали.
Но с голямо очудване сам по късно установих,че ако подгрея няколко пъти пали от раз.Това ме навежда на мисълта,че свещите които са ми продали са менте!!! с главно М
Преди малко пробвах старите на един акомулатор и четири от тях стават червени като ги задържа няколко секунди!
И така проблеми много сега ще се боря пак.
Говорих с един спец който ми обясни,че свещите греят и след като изгасне реотана ,дори и докато въртиш на стартер.Затова ако не греят добре ментетата с които съм е логично и да не пали но ще има още тестове и ще се останови.
Просто немога да повярвам,че помпата може да сдаде бахажа от един път сутринта я паля перфектно след обяд върти като изоглавена!
Ще пиша какво е станало.
Като извадиш съдържанието ще видиш от долу ина цедка ,която не е лошо да се почиства от време на време.
А относно проблема при мен днес диагнозата от поредния Компетентен спец беше че ми е заминала помпата и няма налягане затова неще да запали.
Но с голямо очудване сам по късно установих,че ако подгрея няколко пъти пали от раз.Това ме навежда на мисълта,че свещите които са ми продали са менте!!! с главно М
Преди малко пробвах старите на един акомулатор и четири от тях стават червени като ги задържа няколко секунди!
И така проблеми много сега ще се боря пак.
Говорих с един спец който ми обясни,че свещите греят и след като изгасне реотана ,дори и докато въртиш на стартер.Затова ако не греят добре ментетата с които съм е логично и да не пали но ще има още тестове и ще се останови.
Просто немога да повярвам,че помпата може да сдаде бахажа от един път сутринта я паля перфектно след обяд върти като изоглавена!
Ще пиша какво е станало.

Тоя дето ти е казал, че е помпата сигурно си е мислил за помпа за гуми
, защото ако беше тя, колата нямаше да върви, а ти казваш, че върви.
По принцип още на ЕКО мислих да ти кажа, че свещите са менте, защото ми се видя много ниска цената за БОШ, ама си замълчах, да не ти развалям настроението. Моите дето ги сложих миналата седмица са 2 пъти по-скъпи от тези дето ти си ги сложил.
Сменяй свещите с читави, щото ще преебеш иначе я стартер, я акумулатор и накрая пак ще ги смениш с читави. От зор - всичко е от зор!

По принцип още на ЕКО мислих да ти кажа, че свещите са менте, защото ми се видя много ниска цената за БОШ, ама си замълчах, да не ти развалям настроението. Моите дето ги сложих миналата седмица са 2 пъти по-скъпи от тези дето ти си ги сложил.
Сменяй свещите с читави, щото ще преебеш иначе я стартер, я акумулатор и накрая пак ще ги смениш с читави. От зор - всичко е от зор!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Твоят проблем се съмнявам да е от помпата. А що се отнася до това дали имаш такава в резервоара.... Нямаш.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
След малко ще ходя да взема истински бош за който ми дават гаранция! Цената му е 24лв на свещ.Ще пиша после какъв е ефекта.

Ето здобих се с блаженната машинка която толкова чаках наречена "Голям компютър" и сега пак карам виелица ... благодаря на всички колеги оказали ми помощ и по специално на "urbo d"Съжанявам че пиша тук но реших да не отварям поредна тема с благодарости
И нека силата бъде с вас...
И нека силата бъде с вас...
BMW never stop's ....
Любо Тодоров
Любо Тодоров
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Готово Проблема е бил в свещите смених ги и сега е като часовник!
Никога не копувайте ментета,щом е ефтино значи е менте!!!
И за лекарства да ги дават деба и копелетата и тия дето продават ментета и тия "Специалисти"според които веднага ,помпата е дала фира! Ебахти нещастниците ей.
Благодаря на всички за отзива!

Никога не копувайте ментета,щом е ефтино значи е менте!!!
И за лекарства да ги дават деба и копелетата и тия дето продават ментета и тия "Специалисти"според които веднага ,помпата е дала фира! Ебахти нещастниците ей.
Благодаря на всички за отзива!





- Marian_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: BG
Re: Трудно пали 324td
Баке полей ГНП-то с гореща вода и ако запали от раз датчика за температурата ти е свършил! 

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани