Въпрос за първата ми кола (Е30 Touring)...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Авг 2006, 10:39

vld написа:
Turboman написа:
Каде си си направил застраховка?!!
250лв е реално ако са ти я оценили на малко под 3000лв

На тебе кой ти прави каското?
Яла при батко :mhihi:
как ти звучи 3500лв оценка с малко завишаване и 200лв. с отстъпките?
кви 500лв коя Е30 ще я оценят на повече от 4000 с много напън!
Изклюение правят М-поверите ;)


И IS - ките :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi: иначе ми е оценена на 4500, а 316 - ката на 3800, какското ми е в "Левинс"(те всичките ми коли са там де и служебните) и до сега не сам имал никви проблими по щети :dunno: направиха ми само 5% отстъпка щот ГО ми е при тях, един приятел също си направи каското там, само му взеха 54 кинта повече щот колата не беше маркирана никога, а и най-готиното е че до сега никога не са ми изкали протокол от кат, а защо и аз не знам :dunno:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 01 Авг 2006, 10:47

И мойте са в "Лев Инс" също съм доволен от плащането.
А фиат типо 89г. е застрахован на 3500лв. :mhihi:
За БМВ-то още не съм му я прехвърлил там щото старата не е изтекла,но ме притеснява това,че веднъж е застрахована на малко пари,а както предполагам знаеш ,веднъж ако застраховаш една кола примерно на 2000 другата година не можеш да я застраховаш на същите пари само надолу.Та затова ,като ми изтече каското ще го местя и него в "Лев Инс" дано го оценят подобаващо :roll:
Старото му каско е в "бул инс"
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Авг 2006, 13:01

Ми за ИС ми казаха че може да ми я застраховат между 4000 и 5000, както аз си преценя и аз избрах по средата на 4500, предполагам че и при теб ще е същото :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 02 Авг 2006, 10:49

vld написа:
Turboman написа:
Каде си си направил застраховка?!!
250лв е реално ако са ти я оценили на малко под 3000лв

На тебе кой ти прави каското?
Яла при батко :mhihi:
как ти звучи 3500лв оценка с малко завишаване и 200лв. с отстъпките?
кви 500лв коя Е30 ще я оценят на повече от 4000 с много напън!
Изклюение правят М-поверите ;)

Мойта в Булстрад я оцениха на 7500 лв. при тотализация и на 5000 лв. при кражба. ;) Общата вноска ми е 330 лв.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 02 Авг 2006, 19:58

Е ако разбрах нещо за колата, то тогава разбрах 2 пъти повече за застраховки. Май няма да имам проблем с тях. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: Въпрос за първата ми кола (Е30 Touring)...

Мнение от Dr.Schnaps » 02 Авг 2006, 21:19

WilliamsF1Team написа: Питанията ми, са следните:
1.Има ли 1.6 с шпер оригинално (така да излиза от завода).
2.Други често срещани проблеми освен гнилоча под резервната гума.
3.Данъка и каското на колата към колко пари ще се вържат.
4.Удачно ли е да се сложи на тоя мотор газов инжекцион или не си заслужава.
5.Разхода му в града и извън него колко горе долу е (но не по каталог, вашите впечатления са важни тук).
6.Знам, че тук има няколко човека които вкарват коли и горе долу да ми кажат на колко пари ще дойде колата от горепосочения линк.
П.С. Аз си правя следната ГРУБА сметка: Колата 1100лв., докарване 800лв., инвалид 200лв. Станаха 2100лв. Оставям останалите пари до 3000лв за подмяна на части (това е неизбежно).
7.Възможно ли е колата да влезе на инвалид, тъй като съм чувал че Е36 със същия мотор НЕ влиза на инвалид.
8.Трудно ли се намират части и скъпи ли са.
9.Здрави ли са им окачванетата, защото като нов шофиор не мога да гарантирам, че ще мога да я опазя.
10.Кажете си мнението за този тип кола.


Аз преди 1 година си докарах то4но такава на инвалид.

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=18187&highlight=


Моя съвет е- не се захващаи освен ако не си мнооого фен на модела.

По въпросите.

2. Петата врата гние винаги.

5. Разход 9,6 град, 9 магистрала с 150, 7,7 извънградско

6. Сметаката и аз така си я правих но не излезе то4но така. Долу има една снимка как излезе. Абе грубо 3000 лв до БГ регистрация.
После се по4ва с джанти, табло с оборотомер и про4ие разходи. А за пурвона4алната инвестиция във Виско, вси4ки ремъци, масла, филтри и свещи се запо4ва с 500лв ако вси4ко е без повреди.

Така 4е моя съвет- вместо да си купи6 една 316ка гола като пушка без ел. пакет дори за 3000 и отгоре (моита за да стане кола струва6е 5000) си даи о6те 1000 в първона4алната инвестиция и си купи от БГ една 320ка и и се радваи пове4е. Поне аз така бих направил сега след като съм теглил 4ертата.

Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос за първата ми кола (Е30 Touring)...

Мнение от WilliamsF1Team » 03 Авг 2006, 12:46

Dr.Schnaps написа:.........


Колега надъха ме 2 пъти повече...
Работата е в това, че не искам да дам 1 стотинка на държавата, поради факта че тя не прави нищо за нас :!:
Има и още една причина-заразен съм. Хората ме мислят за луд като се обръщам след Е30-ките, но аз си знам какво представляват те за мен. Виж ми галерията и ми кажи какво да карам - Сузуки ли??? По-добре да ходя пеша отколкото да карам Сузуки. Искам да взема една Е30-ка и да си я направя такава каквато на мен ми харесва, като се кача да я карам да ми е кеф, а като слезна да я гледам, да ми остават очите. А и ти си дал 800евра преди доста време, но твоята е с еърбег и други шукариики. Така като си сложил чертата ми се струва че за 3000лв караш перфектната кола. Парите за които си я взел са доста. В момента ги продават за тези пари някъде към края на '93 със спортните седалки, ел пакет, и еърбег. Design Edition мисля че ги водят, или поне така пише. Има бая коли но въпроса е да попаднеш на вярната. Затова ще чакам, а докато чакам ще ходя пеша. Или БМВ или нищо :idea:

бтв ти каза че си сменял ремъци и т.н. Да попитам, 16-ката не е ли с верига :?: :help: :uups:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 03 Авг 2006, 13:50

Не е с верига за съжаление - М40 е с ангренажен ремък, а заедно с него, както е споменато, се сменят и ролките, което освен повечето разходи означава и по-хилав мотор. М42, М43, М44 са все с верига.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: Въпрос за първата ми кола (Е30 Touring)...

Мнение от Dr.Schnaps » 03 Авг 2006, 19:31

WilliamsF1Team написа: ...
Работата е в това, че не искам да дам 1 стотинка на държавата, поради факта че тя не прави нищо за нас :!:


Ти не6то маи има о6те доста да проу4ва6- държавата спонсорира 75 конски сили на инвалиде. Останалите до 99 си ги пла6та6 ти- 600 лв :idea: виж горе

WilliamsF1Team написа: А и ти си дал 800евра преди доста време, но твоята е с еърбег и други шукариики. Така като си сложил чертата ми се струва че за 3000лв караш перфектната кола. Парите за които си я взел са доста.


Виж сега ти ги гледа6 в нета и си мисли6 4е вси4ко ти е ясно. Но аз живея в ДЕ и съм гледал поне 10 е30ки за поне 2 месеца. И повярваи ми- кола обявена под 1000 Евро не е кола :!:

И като цяло като 4ета- фен си не оспорвам ама трябва ти време и опит за да се грижи6 за собствена е30ка както тя заслужава. По4ни с не6то по-непретенциозно. No Ofence.

Поздрави

ПП. Пак ти казвам- моита докато стане такава 4е да я харесвам струва6е 5000 лв+
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въпрос за първата ми кола (Е30 Touring)...

Мнение от vld » 03 Авг 2006, 20:12

Dr.Schnaps написа:
ПП. Пак ти казвам- моита докато стане такава 4е да я харесвам струва6е 5000 лв+

Това е една голяяма истина при почти всики собственици на гореспоменатите тинейджъри ;)
Просто колите са стари и предишните собстевеници са им се нарадвали и съответно занемарили поддръжката им!
Изключително рядко може да се види еземпляр като на Дилян бившото комби например ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос за първата ми кола (Е30 Touring)...

Мнение от WilliamsF1Team » 03 Авг 2006, 21:57

Dr.Schnaps написа:...........


Точно затова съм пуснал темата...Искам да науча това което незнам.Радвам се че има хора като теб примерно за да ми обяснят как точно стоят нещата. Май наистина ще се метна на някоя малолитражка или на някой кош от галерията.

vld написа:...........

Точно това се търси като краен ефект. Като гледам в на Дилян галерията, виждам че колата му в самото начало не е имала салона който имаше до края, не е имала волана който също имаше.Същото се отнася и за мотора. Искам да направя нещо като него, за да говоря със същата любов както той говореше за колата си. :bowdown:


Мерси много за компетентните (надявам се) мнения. ;)

бтв аз постоянно с всички говоря за предстоящата покупка, за да чуя повече мнения. 3ма човека ми казват че давали дефект в предните амортесьори, без значение дали са оригинални или са купувани след това. ТОВА СЪВСЕМ НЕ МИ СЕ ВЯРВА!!! :!: :!: :!:
Така ли е??? :?: :?: :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 03 Авг 2006, 22:06

amd написа:Не е с верига за съжаление - М40 е с ангренажен ремък, а заедно с него, както е споменато, се сменят и ролките, което освен повечето разходи означава и по-хилав мотор. М42, М43, М44 са все с верига.


Защо по-хилав бе? Аз ги смених мойте ролки - 150 кинта ми струваха оригинални на лемфьордер (с японски лагери вътре - същата марка като оригиналните, дето свалих и дето дрънчаха като дайре :mhihi: ). Силно ме съмнява сега моторът да ми е по-хилав.

А и колегите тука са прави - E30 = мноооого разходи, за да е читаво. Аз например вече съм за смяна на целия комплект съединител - около 300 лева + спирачни дискове и накладки - вероятно около 150 лева + (разпр. вал, кобилици, повдигачи) - 800 лева + амортисьори 4 бр. - не по-малко от 600 кинта за читави + ..... мнооого други неща с течение на времето.

Дотук, като се има предвид, че тръгнах директно от 5К (нов внос + цялото мито около 2000 лева) + 1000 лева за гуми (комплект зимни + комплект летни) + джанти + някой и друг ремонт = 7000 левчета. И ако сметна и горните, ще стъпи на около 9. Знам, че съм се набутал яко, ма така е, като налапаш въдицата...

А ако трябваше да стягам IS-ка или некой M-повер, мани-мани. Утешението ми е, че тия пари не ги давам накуп, а и накрая се надявам да имам кола, която да карам с удоволствие едно 5 години безпроблемно. (Кого ли залъгвам :mhihi: ).
It's not who You are, it's who You know...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Авг 2006, 22:08

Да дават дефект защото не са сменяни никога както повечето части по колата :mhihi:

Всичко коеео тррябва да знаеш,е че
1.ако едно купе е удряно никога не може да изглежда като не удряно
2.ако мислиш да я караш яко вземи си поне 318ис(забрави глупостите около спестяването на митническите сборове)
3.каквато и кола да вземеш после ще има какво да правиш.
4.всичко е шанс да намериш това което търсиш и той не е голям!
5.Ако наистина си човек които си обича колите,квато и кола да вземеш ,после ще я донагласиш и постоянно нещо ще добавяш и дооправяш !

И в общи линии е това другото е ясно гледа се при покупката на всички автомобили ходова част,видими проблеми по мотора,следи от удари, итн.
Успех дано намериш твоята кола!!!
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 04 Авг 2006, 10:01

Айде и аз да се намешам въпреки, че не съм с комби но Е30 си е Е30 комби или не!!!

На всяка кола се сменят части щом се кара особенно в България, ако почнеш да го мислиш още от сега че трябвало да сменяш амортесьори или каквито и да е други консумативи забрави и въобще не си купувай квато и да било кола, ние Българите сме много интересна нация все си мислим че като взем нещо то трябва да кара по 20 години да ама не. Едно време колите(по времето на ладичките и москвичите) седяха по гаражите и на година минаваха по 500 - 600 км, дет се вика до морето и обратно, да ама сега не е така аз примерно за три месеца на IS - ката вече и врътнах 5000 км от който повечето в града щот ми взеха книжката, мисля че ме разбираш какво изкам да ти кажа, сметки без кръчмар не се правят, а и още нещо много ме дразни, като реплики "На мен колата до тука ми излезе незнам си колко щот смених еди кво си" в такъв случай аз питам, ок ти си сменил а колко километра мина през това време и колко работа си свърши с колата и в 98% от случайте хората се замислят и млъкват щот се осещат кви глупости говорят :!:

Това е като съвет от мен, желая ти искрен успех с покупката и да гледаш с любов бъдещото си Е30 :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 04 Авг 2006, 17:23

ge_a написа:... а и още нещо много ме дразни, като реплики "На мен колата до тука ми излезе незнам си колко щот смених еди кво си"


Колега, сори, че мойто изказване те е издразнило, обаче не си съвсем прав. С покупката на една кола далеч не се приключва първоначалната инвестиция. Сигурно си забелязал колко неща съм писал, че са за смяна, а съм минал само 11000 км. Да, може и нищо от тия работи повече да не сменям, но ще трябва да си я търкалям лекичко колата, колкото да се возя с нея, а не да я карам както ме кефи. И след още няколко десетки хиляди километра колата ще е гробница и айде в моргата. За мен тия малко над 10К километри не са нищо. Затова всичкото го броя почти като начална инвестиция. Защото искаме да караме читави коли, а не дръгели за по 1000 лева. Обаче не всеки може да си го позволи, та затова е редно да ги споменем тия неща.

Та хубаво - събира човек, да речем, 5000 лева - отива и си купува мечтаната колица. Е да, ама след 2 месеца примерно нещо скъпо си изпява песента, щото колата е стара все пак (еле па Е30) . И кво прави пича - паркира я пред блока, докато събере кинти за ремонт. Еми не всеки в БГ взима по 2-3 хиляди лева заплата, че да си поддържа колата както подобава.

А иначе за по 15000 лева има и чисто нови коли ;) . Ама не са BMW.

Имал съм и други коли преди Е30-ката, вършил съм много работа с тях и не съм им сменял почти нищо - просто не си заслужава - когато съвсем се счупи, тогава. Или хвърлям талигата и взимам друга, докато и тя се счупи. Ама ми писна. Та затова съм решил да я поддържам тая Е30-ка. Може и да не ми излиза евтино, но пък и не искам да я засилвам към морга след 2 години... щото ме кефи.

Така че всеки според чергата си. Ти вероятно имаш пари да поддържаш, но не всички са като тебе. За тия 3 месеца с тая ИС-ка градско си потрошил вероятно около 1200 лева само за бензин. Няма лошо :D . Ся да не кажеш: "Ми като немаш кинти, не си купувай BMW". Просто такива са нещата...
It's not who You are, it's who You know...

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook