Градус
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Градус
Мармот написа:XaH-kpyM написа:Може ли за такива елементарни неща да пускате нови теми, не мога да разбера.
Изкривил си бомбето.... ми отиваш на тенекеджия и той знае какво да прави.
Майна, ми дай да закрием всичките технически раздели....като ще сме на принципа "Счупила се кола, ми върви на майстор"
Идеята е такава, че се пускат теми за щяло и нещяло.... Изгоря ми крушката на фара. Какво да правя? или пък Нещо тропа, някой знае ли какво може да е ...
Това ми беше мисълта..
- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Градус
За да излезем от излишните спорове дали темата е адекватна или не:
Няма как да разпробиеш бомбето - баретата ти е казал защо - ЦЪК
На схемата номер 1 гледаш, въпросният лагер тампон. Прави ли ти впечатление периферията която има тампона между отворите за 3-те шпилки? Тя играе роля на центрираща втулка и ляга на централния отвор на бомбето.
Това за което говориш се прави при подготовка на състезателен автомобил с много твърдо окачване - бомбетата отгоре се изрязват и се поставят дебели планки (продават се в комплект с по-скъпите окачвания). Но тогава се ползва друг захват на макферсона, обикновено посредством т.нар. "камбър плейт", лагеруването става чрез унибал. Което само по себе си прави автомобила непригоден за всекидневна употреба.
Но не си мисли, че става просто хей така - да хванеш ъглошлайфа и телоподаващото.
Въобще геометрията на един автомобил не е шега работа и при нарушаването й е хубаво с ремонта да се занимава специалист.
П.С. Гореописаната процедура ще ти излезе доста по-скъпо от това да възстановиш заводските размери на коша. За жалост ако искаш автомобила да ти е в час, ще се наложи да го оставиш при тенекеджия, няма друг начин.
Успех!
Няма как да разпробиеш бомбето - баретата ти е казал защо - ЦЪК
На схемата номер 1 гледаш, въпросният лагер тампон. Прави ли ти впечатление периферията която има тампона между отворите за 3-те шпилки? Тя играе роля на центрираща втулка и ляга на централния отвор на бомбето.
Това за което говориш се прави при подготовка на състезателен автомобил с много твърдо окачване - бомбетата отгоре се изрязват и се поставят дебели планки (продават се в комплект с по-скъпите окачвания). Но тогава се ползва друг захват на макферсона, обикновено посредством т.нар. "камбър плейт", лагеруването става чрез унибал. Което само по себе си прави автомобила непригоден за всекидневна употреба.
Но не си мисли, че става просто хей така - да хванеш ъглошлайфа и телоподаващото.
Въобще геометрията на един автомобил не е шега работа и при нарушаването й е хубаво с ремонта да се занимава специалист.
П.С. Гореописаната процедура ще ти излезе доста по-скъпо от това да възстановиш заводските размери на коша. За жалост ако искаш автомобила да ти е в час, ще се наложи да го оставиш при тенекеджия, няма друг начин.
Успех!
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани