Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от M10 » 18 Фев 2013, 13:00

В.Стефанов написа:Всичко в тунинга е въпрос на вкус и предпочитания и обмяна на опит и проба според мене :driving: Частите минават-заминават,чупят се-преправят се :bchug:

Всичко е въпрос на четене, мерене, смятане и подбиране на правилните части в добро състояние. Хората отдавна са намерили начини да сметнеш кое е удачно и кое не. С вкус и проби друго освен да се охарчиш и да строшиш мотора накрая не можеш да направиш :winky:
Имаше някви опити с турбина от тдс, казваха че върви до към 5к нагоре затапва. Ако си прежалил мотора и не ти пука пробвай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от TukBaTa » 18 Фев 2013, 13:30

мотора ще се счупи от обратното налягане създавано от турбото тъй като това турбо е твърде малко... съмнява ме и до 5к да може да се развърти добре.
тоя диф където си го намерил не е за теб ако ще и да направиш конверсията както трябва и да извадиш едни много прилични коне от мотора пак ще ти е дълъг пък и ако ще и кутията да смениш :winky:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от GEORGIEV » 18 Фев 2013, 13:54

балтон няма,копче търси :mhihi:
автора,послушай колегите,попрочети доста,после си направи сметката,щото с трици маймуни не става...и накрая пак ще има обява в продава на някоя съсипана 30-ка и поредния разочарован маняк и хиляди злобни коментари по марката ,по модела и по всичко.
а дифа ти е последния проблем,и без лоши чувства,всеки ти говори за твое добро :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е30,е36,е36,е39
Мечтае да кара: колело турбо

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от В.Стефанов » 18 Фев 2013, 21:44

Мерси ! а иначе бях чел че се взима шпера и се сменя предавателното число и пак си със шпер само че с по голямо число ?
Тъй като утре ще е при мене 2.65 то да го пробвам и да видя разликата с шпер а и да усетя 2ра до колко е и как върви и да споделя мнение а и някое клипче и после да и да направя друг по къс диф .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от turbo » 18 Фев 2013, 21:52

Браво, че си решил да пробваш как ще са нещата с 2,65 и ако споделиш тук в темата как са нещата ще е доста полезно за всеки, който се интересува какво е усещането при шофирането с толкова къс - 4,10 и толкова дълъг - 2,65 диференциал.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от M10 » 18 Фев 2013, 22:10

4,10 е напълно нормален за тоя мъртвец, не е къс. Да направи клип, ако може от място до макс спиид, ще е интересно.
Прехвърлянията на касетата от дизелов в бензинов обикновено е придружено с много трудности и не си струва.
Последна промяна M10 на 18 Фев 2013, 22:11, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от zlatko_baretata » 18 Фев 2013, 22:10

Нема кво да споделя, то е близко до акъла - усещането е както от разстройство до запек. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от M10 » 18 Фев 2013, 22:13

И в 2та случая не е добре :mhihi: ама ще е забавно да се види м20 ускоряващо като москвич осмак... а може би и по-зле

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от BMWRACING » 19 Фев 2013, 0:38

Колега с 2.65 и гетраг240 сигурно и на 2-ра,ще направиш 160 :D .Аз съм с шпер от компот 3.45 и на 2-ра съм на 120км/ч ......та представиси с 2.65 какво,ще е......И аз ти казвам послушай колегите,този шпер е много дълъг....дори и 500 коня да ти е колата,пак ще е кофти за трагване и така нататък ...Намери си 3.73,това е перфекното число(според мен) за е30 ..... :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е30,е36,е36,е39
Мечтае да кара: колело турбо

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от В.Стефанов » 19 Фев 2013, 19:19

Моля някой който го е правил да каже или който е виждал и няма какво да крие. Дупките на голямото шпер прасе бягат с около 1см назад от тея на купето за закрепването на дифа а няма как да се бутне вала назад и да си паснат пък ако обират назад дупките да се разширят няма да остане място за задържане и няма да е мисля,че толкова здраво.Предложения или поправяне по мислите ми .Иначе преди е била с 4.24 малко прасе.А голямото е с по голяма коруба и дупките бягат иначе полуоските и вала ще станат но захватите горе трябва да се уйдурдисват.

19022013(001).jpg
19022013.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна В.Стефанов на 19 Фев 2013, 21:20, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от zlatko_baretata » 19 Фев 2013, 19:49

:mhihi:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от ///Явор » 19 Фев 2013, 19:50

:banghead:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от Convertible » 19 Фев 2013, 20:23

аз мисля, че си правят Т**ак с нас :mhihi:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от BMWRACING » 19 Фев 2013, 21:10

викаш кардана неще да ходи напред :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е30,е36,е36,е39
Мечтае да кара: колело турбо

Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе

Мнение от В.Стефанов » 19 Фев 2013, 21:26

BMWRACING написа:викаш кардана неще да ходи напред :D

Сетих се това е може би защото се пробваме да закрепим е34 капак за е30-ково купе и затова. Не че е невъзможно а просто го нямаше заварчика днес и не успяхме което може би е на хубаво сега просто да намеря 1 капак от г.прасе е30 ков диф и готово вместо да до нагаждаме и да си усложняваме работата .

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook