Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
В.Стефанов написа:Всичко в тунинга е въпрос на вкус и предпочитания и обмяна на опит и проба според менеЧастите минават-заминават,чупят се-преправят се
Всичко е въпрос на четене, мерене, смятане и подбиране на правилните части в добро състояние. Хората отдавна са намерили начини да сметнеш кое е удачно и кое не. С вкус и проби друго освен да се охарчиш и да строшиш мотора накрая не можеш да направиш

Имаше някви опити с турбина от тдс, казваха че върви до към 5к нагоре затапва. Ако си прежалил мотора и не ти пука пробвай.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
мотора ще се счупи от обратното налягане създавано от турбото тъй като това турбо е твърде малко... съмнява ме и до 5к да може да се развърти добре.
тоя диф където си го намерил не е за теб ако ще и да направиш конверсията както трябва и да извадиш едни много прилични коне от мотора пак ще ти е дълъг пък и ако ще и кутията да смениш
тоя диф където си го намерил не е за теб ако ще и да направиш конверсията както трябва и да извадиш едни много прилични коне от мотора пак ще ти е дълъг пък и ако ще и кутията да смениш

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
балтон няма,копче търси
автора,послушай колегите,попрочети доста,после си направи сметката,щото с трици маймуни не става...и накрая пак ще има обява в продава на някоя съсипана 30-ка и поредния разочарован маняк и хиляди злобни коментари по марката ,по модела и по всичко.
а дифа ти е последния проблем,и без лоши чувства,всеки ти говори за твое добро

автора,послушай колегите,попрочети доста,после си направи сметката,щото с трици маймуни не става...и накрая пак ще има обява в продава на някоя съсипана 30-ка и поредния разочарован маняк и хиляди злобни коментари по марката ,по модела и по всичко.
а дифа ти е последния проблем,и без лоши чувства,всеки ти говори за твое добро


- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
Мерси ! а иначе бях чел че се взима шпера и се сменя предавателното число и пак си със шпер само че с по голямо число ?
Тъй като утре ще е при мене 2.65 то да го пробвам и да видя разликата с шпер а и да усетя 2ра до колко е и как върви и да споделя мнение а и някое клипче и после да и да направя друг по къс диф .
Тъй като утре ще е при мене 2.65 то да го пробвам и да видя разликата с шпер а и да усетя 2ра до колко е и как върви и да споделя мнение а и някое клипче и после да и да направя друг по къс диф .
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
Браво, че си решил да пробваш как ще са нещата с 2,65 и ако споделиш тук в темата как са нещата ще е доста полезно за всеки, който се интересува какво е усещането при шофирането с толкова къс - 4,10 и толкова дълъг - 2,65 диференциал.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
4,10 е напълно нормален за тоя мъртвец, не е къс. Да направи клип, ако може от място до макс спиид, ще е интересно.
Прехвърлянията на касетата от дизелов в бензинов обикновено е придружено с много трудности и не си струва.
Прехвърлянията на касетата от дизелов в бензинов обикновено е придружено с много трудности и не си струва.
Последна промяна M10 на 18 Фев 2013, 22:11, променена общо 1 път
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
Нема кво да споделя, то е близко до акъла - усещането е както от разстройство до запек. 


- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
И в 2та случая не е добре
ама ще е забавно да се види м20 ускоряващо като москвич осмак... а може би и по-зле

- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
Колега с 2.65 и гетраг240 сигурно и на 2-ра,ще направиш 160
.Аз съм с шпер от компот 3.45 и на 2-ра съм на 120км/ч ......та представиси с 2.65 какво,ще е......И аз ти казвам послушай колегите,този шпер е много дълъг....дори и 500 коня да ти е колата,пак ще е кофти за трагване и така нататък ...Намери си 3.73,това е перфекното число(според мен) за е30 ..... 


- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
Моля някой който го е правил да каже или който е виждал и няма какво да крие. Дупките на голямото шпер прасе бягат с около 1см назад от тея на купето за закрепването на дифа а няма как да се бутне вала назад и да си паснат пък ако обират назад дупките да се разширят няма да остане място за задържане и няма да е мисля,че толкова здраво.Предложения или поправяне по мислите ми .Иначе преди е била с 4.24 малко прасе.А голямото е с по голяма коруба и дупките бягат иначе полуоските и вала ще станат но захватите горе трябва да се уйдурдисват.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна В.Стефанов на 19 Фев 2013, 21:20, променена общо 1 път
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
аз мисля, че си правят Т**ак с нас 


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
викаш кардана неще да ходи напред 

- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
Re: Конверсия от малко (отвр) към голямо (LSD) прасе
BMWRACING написа:викаш кардана неще да ходи напред
Сетих се това е може би защото се пробваме да закрепим е34 капак за е30-ково купе и затова. Не че е невъзможно а просто го нямаше заварчика днес и не успяхме което може би е на хубаво сега просто да намеря 1 капак от г.прасе е30 ков диф и готово вместо да до нагаждаме и да си усложняваме работата .
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани