BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
преди 3 години взех мотора смених верига,банани,гарнетури на главата,и капака ,свещи,ремаци,масло,и на 3 -тата година лагер на 5 целиндар задра и до там, не беше голям ремонта около 3000, ама мерси ....така че помисли си ,а за това дали са здрави аз поне за 3 години знам 6 или 7 мотора счупени и 2 май още на първият дрфт и виж колко мотора продават на части в форума защо ли ремота е доста скъп и се отказват ,за това според мен ако можеш смени ги сега ,че ако не дай си боже задере лагер и изкривиш вала лагери около 1000 лева вала 1600 на старо не питаи от каде знам ...... 


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
за начало няколко снимки на мотора маслената конзола е свалена там ще има датчик за температура на маслото
майстора така каза така ще е
все още си е със скоростите но до няколко дни кутията трябва да си има нов собственик ако на някой му трябва да сподели на лични цената която дава и ще се разберем
има си и кардан към нея




за сега имам спирачни апарати от мерцедес с500 2броя от е38 2броя и два от пежо купе ще видя кои ще са най добри като размер на накладката и размера диск който може да се сложи на апарата





относно бензина за сега имам няколко вида бензинови външни помпи препоръчани от български професионални рали пилоти
като идеята е колата да бъде с 30литров резервоар в багажника с кештанк +2 големички помпи и евентуално външен механичен регулатор за горивото



тази сутрин пред вратата беше оставен един кашон отварям и какво да видя масло


ако смятате че това не е подходящо масло го сменям на момента
а бай стругар видял едни сини неща по дискавъри и направил някакви неща които ще трябва и тях да слагам сега



сложих едни китайски уредчета VDO


вече и истински уреди с датчиците които ще заместят старите Китайчета



и една ключ маса


скоростите които артисаха


сравнение с ZF от 328i

съединителя







за седалки мисля СПАРКО СПРИНТ5 Шаро ти май имаше такива сподели си мнението какво мислиш за тях
а колкото до маймунките ще видим дали от трици или от кюспе ще станат маймунки
това е за сега до края на другата седмица се надявам да се запъти мотора към новото си удобно местенце в коша на моето е30
ще гледам да снимам възможно всичко и като си влезе мотора в коша и запали ще напиша абсолютно всичко от А до Я без никакви тайни








за сега имам спирачни апарати от мерцедес с500 2броя от е38 2броя и два от пежо купе ще видя кои ще са най добри като размер на накладката и размера диск който може да се сложи на апарата






относно бензина за сега имам няколко вида бензинови външни помпи препоръчани от български професионални рали пилоти

като идеята е колата да бъде с 30литров резервоар в багажника с кештанк +2 големички помпи и евентуално външен механичен регулатор за горивото




тази сутрин пред вратата беше оставен един кашон отварям и какво да видя масло



ако смятате че това не е подходящо масло го сменям на момента

а бай стругар видял едни сини неща по дискавъри и направил някакви неща които ще трябва и тях да слагам сега




сложих едни китайски уредчета VDO


вече и истински уреди с датчиците които ще заместят старите Китайчета



и една ключ маса



скоростите които артисаха


сравнение с ZF от 328i

съединителя







за седалки мисля СПАРКО СПРИНТ5 Шаро ти май имаше такива сподели си мнението какво мислиш за тях

а колкото до маймунките ще видим дали от трици или от кюспе ще станат маймунки

това е за сега до края на другата седмица се надявам да се запъти мотора към новото си удобно местенце в коша на моето е30

ще гледам да снимам възможно всичко и като си влезе мотора в коша и запали ще напиша абсолютно всичко от А до Я без никакви тайни

Последна промяна M///Sport на 13 Фев 2013, 19:14, променена общо 4 пъти
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Колега, пусни една тема с проекта, мисля че ще е интересна на всички. 


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Уредите шом с китайски не разчитай на тях.
датчик и уред също траа излизат от една фабрика, че и там филм ...
датчик за темепратура на маслената конзола няма да показва коректно, не случайно оригиналния датчик е в картера.
Афтърмаркетите обаче не обичат вибрациите и траа сложиш някакъв дистанционер между датчика и картера да обира вибрациите
датчик и уред също траа излизат от една фабрика, че и там филм ...
датчик за темепратура на маслената конзола няма да показва коректно, не случайно оригиналния датчик е в картера.
Афтърмаркетите обаче не обичат вибрациите и траа сложиш някакъв дистанционер между датчика и картера да обира вибрациите
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Sharo написа:Уредите шом с китайски не разчитай на тях.
датчик и уред също траа излизат от една фабрика, че и там филм ...
датчик за темепратура на маслената конзола няма да показва коректно, не случайно оригиналния датчик е в картера.
Афтърмаркетите обаче не обичат вибрациите и траа сложиш някакъв дистанционер между датчика и картера да обира вибрациите
шегувах се за уредите уж са си истенски на ВДО
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Яшка, ще му кажеш ли на човека как става номера с картер от М50/М52? Или Стайса да му каже? Ако не може това, поне да му каже как да си направи четворна генерация отзад и как да преправи оригинален М-тех2 за четири тръби. 


- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Ще кажа ,ама вече я няма , а картера трябва да е от е 34 М-50 с обратното дъно ,ако се гледа картера от е 36 s50b32 . 


Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
zlatko_baretata написа:Яшка, ще му кажеш ли на човека как става номера с картер от М50/М52? Или Стайса да му каже? Ако не може това, поне да му каже как да си направи четворна генерация отзад и как да преправи оригинален М-тех2 за четири тръби.
ти някакъв секретар на Явор ли си който иска ще каже а за четворна генерация и М-ТЕХ2 оригинален не го сванах колата даже и брони няма пък камоли и М-ТЕХ да и слагам

за картера знам имам го даже е при мен само ми е много интересно как стои филма със смукателя на маслената помпа при м50/52 са еднакви в е30ка и двата мотора са с картер от м50 е34 и смукателя но на с50б32то от какво ще пасне или трябва да се преправи нейният си смукател

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
M///Sport написа:zlatko_baretata написа:Яшка, ще му кажеш ли на човека как става номера с картер от М50/М52? Или Стайса да му каже? Ако не може това, поне да му каже как да си направи четворна генерация отзад и как да преправи оригинален М-тех2 за четири тръби.
ти някакъв секретар на Явор ли си който иска ще каже а за четворна генерация и М-ТЕХ2 оригинален не го сванах колата даже и брони няма пък камоли и М-ТЕХ да и слагам![]()
за картера знам имам го даже е при мен само ми е много интересно как стои филма със смукателя на маслената помпа при м50/52 са еднакви в е30ка и двата мотора са с картер от м50 е34 и смукателя но на с50б32то от какво ще пасне или трябва да се преправи нейният си смукател
трябва да преправиш нейния си смукател, че с м50кова помпа от е34 става фал..
и внимаваш да не и намалиш дебита
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Sharo написа:M///Sport написа:zlatko_baretata написа:Яшка, ще му кажеш ли на човека как става номера с картер от М50/М52? Или Стайса да му каже? Ако не може това, поне да му каже как да си направи четворна генерация отзад и как да преправи оригинален М-тех2 за четири тръби.
ти някакъв секретар на Явор ли си който иска ще каже а за четворна генерация и М-ТЕХ2 оригинален не го сванах колата даже и брони няма пък камоли и М-ТЕХ да и слагам![]()
за картера знам имам го даже е при мен само ми е много интересно как стои филма със смукателя на маслената помпа при м50/52 са еднакви в е30ка и двата мотора са с картер от м50 е34 и смукателя но на с50б32то от какво ще пасне или трябва да се преправи нейният си смукател
трябва да преправиш нейния си смукател, че с м50кова помпа от е34 става фал..
и внимаваш да не и намалиш дебита
те на е34 м50 и на е36 м52 с ванос дали имат разлика в дебита то има и е34 с ванос но нали са малко по стари моторите им



Шаро благодаря ти за съвети те взимам ги на сериозно и ако продължаваш да споделяш неща които може да са важни ще съм ти много благодарен

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
трябва ти чисто нова маслена помпа от трилитрово ...не се занимвай с циганиите с всмукателя на б32ката,че мноо вече плакаха
Обаче има един тънък момент там 
п.с. много ме кефи персийското килимче на мишката



п.с. много ме кефи персийското килимче на мишката



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
M///Sport написа:...
Научи се да пишеш правилно, момче. Ще е по-лесно и за теб, и за четящите, а и за тези, които могат да ти помогнат по въпросите. Неграмотността е признак за слабо образование, най-малкото.
Относно това, на кой съм секретар, не мисля, че точно ти си един от тези, които могат да си отговорят на този въпрос. Успех с малолитражката.


Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
като отворя картера и видя кое как е ще го реша със смукателя какво ще се случи
Яворе можеш ли да кажеш колко мм е феродото на с50б32 и на м52б28

Яворе можеш ли да кажеш колко мм е феродото на с50б32 и на м52б28
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
240mm
по добре не преправяй маслените смукателите..вземи комплект от б30 щом ще е в е30 с цедка от е34 м50
като отвориш картера те очаква това...
отляво надясно: м50>с50б30>с50б32

не е сигурно дали ще ги заварят правилно смукателите по напред
поздравления за начинанието
дано крайния резултат да те радва дълго време:)
по добре не преправяй маслените смукателите..вземи комплект от б30 щом ще е в е30 с цедка от е34 м50
като отвориш картера те очаква това...
отляво надясно: м50>с50б30>с50б32

не е сигурно дали ще ги заварят правилно смукателите по напред

поздравления за начинанието

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани