Датчик колянов вал-проверkа М20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от M-TEAM » 02 Яну 2013, 20:29

Jordana написа:Студения двигател иска смесите да са обогатени . Или датчика за температура на мотроника е дал фира или се олива с бензин по другата причина.За да мирише така чак от ауспуха на бензин.
Можеш да направиш една проста проверка.Като загрее и неще да запали откачи централния кабел от лапата и като въртиш на стартер към маса трябва да има искра.Ако е така сам можеш да си направиш извода.То като не пали това е първото нещо да се провери -има ли искра от бобината.После може и на свещите да провериш на всяка поотделно щото лулите на тия мотори дават фира от високата температура при колекторите.

След като пробвам всичко ще пиша какво се станало
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от doctoragsxr » 03 Яну 2013, 18:54

Колега купувал съм такъв датчик нов от Дару съпротивлението му беше около 700 ома,за цената няма да споделям :mhihi: мери сменяй аз всички М20 мотори с които съм карал са така :dunno: пробвай с един пиниз,като пробваш да палиш на топло при първо завъртане само чукни без да задържаш,при второто завъртане при мен пали почти веднага... :lalala:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от M-TEAM » 08 Яну 2013, 19:13

След смяна на датчик колянов вал ,промяна няма остава сега само като остана по свободен да и сваля дюзите и да ги очистят. Върти ми се една идея с дюзи от М50 да ги дам и тях да изчистят, дали ще има изобщо някакъв ефект :dunno:
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от zlatko_baretata » 08 Яну 2013, 19:35

Сложи си й заводския компютър (софтуер) и излез от филма, че ми е жал вече...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от M-TEAM » 08 Яну 2013, 20:35

zlatko_baretata написа:Сложи си й заводския компютър (софтуер) и излез от филма, че ми е жал вече...

сложих оригинален компютър със същия номер
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от ///Явор » 08 Яну 2013, 20:39

аз като един невежа бих заложил на бензинов регулатор или датчик вал,като краен вариант,нещо от сорта на омазана шпонка на вала и от там мърда цялата шайба....че историята знае и такива случаи :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от M-TEAM » 08 Яну 2013, 20:51

Явор написа:аз като един невежа бих заложил на бензинов регулатор или датчик вал,като краен вариант,нещо от сорта на омазана шпонка на вала и от там мърда цялата шайба....че историята знае и такива случаи :mhihi:

Като сменях ангренажа всичко изглеждаше добре,белезите си съвпаднаха идеално. Бензиновия регулатор нов дали е много скъп че втора употреба надали ще е по хубав от моя .
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от zlatko_baretata » 08 Яну 2013, 21:02

M-TEAM написа:
zlatko_baretata написа:Сложи си й заводския компютър (софтуер) и излез от филма, че ми е жал вече...

сложих оригинален компютър със същия номер

Същия номер на компа не значи един и същи софтуер. Парт номера е само за хардуера. Ак имаш възможност, смени компа с някой друг от М20Б20 работещ, само за проба, Бързо, лесно, вкусно, както се казва.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от M-TEAM » 08 Яну 2013, 21:09

Утре ще взема друг и ще го сменя
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от zlatko_baretata » 08 Яну 2013, 21:12

M-TEAM написа:
Явор написа:аз като един невежа бих заложил на бензинов регулатор или датчик вал,като краен вариант,нещо от сорта на омазана шпонка на вала и от там мърда цялата шайба....че историята знае и такива случаи :mhihi:

Като сменях ангренажа всичко изглеждаше добре,белезите си съвпаднаха идеално. Бензиновия регулатор нов дали е много скъп че втора употреба надали ще е по хубав от моя .

Омазаната шпонка може да е следствие от смяната на ангренажа, ако болта на коляновия вал не е стегнат със съответните нютони.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от ///Явор » 08 Яну 2013, 21:15

zlatko_baretata написа:
M-TEAM написа:
zlatko_baretata написа:Сложи си й заводския компютър (софтуер) и излез от филма, че ми е жал вече...

сложих оригинален компютър със същия номер

Същия номер на компа не значи един и същи софтуер. Парт номера е само за хардуера. Ак имаш възможност, смени компа с някой друг от М20Б20 работещ, само за проба, Бързо, лесно, вкусно, както се казва.


няма да има тези аномалии ,че и тва историята знае :winky: друг е въпроса кое колко е читаво дет се слага,че едвали има много читави части у зарата за м20б25 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от M-TEAM » 08 Яну 2013, 21:21

Явор написа:
zlatko_baretata написа:
M-TEAM написа:
zlatko_baretata написа:Сложи си й заводския компютър (софтуер) и излез от филма, че ми е жал вече...

сложих оригинален компютър със същия номер

Същия номер на компа не значи един и същи софтуер. Парт номера е само за хардуера. Ак имаш възможност, смени компа с някой друг от М20Б20 работещ, само за проба, Бързо, лесно, вкусно, както се казва.


няма да има тези аномалии ,че и тва историята знае :winky: друг е въпроса кое колко е читаво дет се слага,че едвали има много читави части у зарата за м20б25 :mhihi:

е мойто е Б20 , пък у зарата нема нищо :banghead:
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от Jordana » 08 Яну 2013, 21:24

Земи си провери всичко по газоразпределението- зацепване хлабини на клапани и такива неща че след такова гадаене се от някъде трябва се почне .Регулатора лесно можеш да разбереш дали работи -извади му вауума докато е на празен ход и виж кво става.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от M-TEAM » 08 Яну 2013, 21:27

Jordana написа:Земи си провери всичко по газоразпределението- зацепване хлабини на клапани и такива неща че след такова гадаене се от някъде трябва се почне .Регулатора лесно можеш да разбереш дали работи -извади му вауума докато е на празен ход и виж кво става.

доколкото знам с закачен манометър трябва да се вдигне налягането като махна вакуума
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Датчик колянов вал-проверkа М20

Мнение от zlatko_baretata » 08 Яну 2013, 21:33

Не е от регулатора, иначе щеше да пали трудно и като е стдудена. И то доста трудно.

П.С. Все пак извади щеката на маслото и виж дали не мирише на бензин.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook