Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 16 Юли 2012, 23:36

GEORGIEV написа:тоз модул вътре на климатичното тяло ти подава сигнал към датчиците,ако те са ок сигнала от тях отива в компресора ;) няма релета няма нищо и недей гледа схеми с AC Compressor Control Unit ,щото явно го нямаш тва и се объркваш с него ;)

edit-нах...
иначе тоя шибан ac contr. unit е един гаден черен модул, дето наистина го нямам : ето снимка от комбито на La4u преди около година, при него го има... :
Изображение
лягам, че тр. да ставам след 5 часа и половина... :no: :banghead: :drinking:
към 9:30 ще съм онлайн пак :wave: :bchug: :bowdown:
П.П.: Мамка му, обичам ги тия е30-ки :!: :twisted: 8) :mrgreen:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от GEORGIEV » 17 Юли 2012, 6:11

комбито ще е било 92'-93' примерно ,затва го има.
в снопа с кабели на снимките се вижда черно/белия кабел,той ти идва от модула вътре,проследи го трябва да отива на единия датчик ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 17 Юли 2012, 18:46

GEORGIEV написа:комбито ще е било 92'-93' примерно ,затва го има.
в снопа с кабели на снимките се вижда черно/белия кабел,той ти идва от модула вътре,проследи го трябва да отива на единия датчик ;)

Почва да ми става малко по-ясно....
Иначе довечера ще се видя с Lambreto и ще има точни изяснения надявам се.
Чудно ми е кой е тоя някакъв кабел към компа дето му казва, че като се пусне компресора, трябва да пуска по-високи обороти на празен ход на двг-то :conf:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от GEORGIEV » 17 Юли 2012, 19:46

Rumburak написа:
GEORGIEV написа:комбито ще е било 92'-93' примерно ,затва го има.
в снопа с кабели на снимките се вижда черно/белия кабел,той ти идва от модула вътре,проследи го трябва да отива на единия датчик ;)

Почва да ми става малко по-ясно....
Иначе довечера ще се видя с Lambreto и ще има точни изяснения надявам се.
Чудно ми е кой е тоя някакъв кабел към компа дето му казва, че като се пусне компресора, трябва да пуска по-високи обороти на празен ход на двг-то :conf:

кабела се вижда на втората схема дето си качил на 1-ва страница,той тръгва след датчиците ,минава през бялата букса в бушониерата ,после през голямата бяла до волана коятое за кл. тяло и минава през неговата инсталация и после до една букса над жабката се свързва с компа на колата ......и това е ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 17 Юли 2012, 23:49

Първо да изкажа ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА КОЛЕГАТА Lambreto :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Лошата новина е, че мойта инсталация... не знам вече тотално се обърках.
При is-ката на lambreto точно преди бушонното табло инсталацият прави завой и едни 4 кабела (кафяв, зелено-черен(който се връща и към бушонното табло!), червено-черен и черно-бял) отиват директно през firewall-а към купето, а останалите 8 или 9 кабела отиват към бушонното табло през 5 пиновата букса, диода, бушоните и релетата.
Реално при мен черно-белият... е един, а при него някак си са два(единият от външният сноп, другият от 5 пиновата букса). :conf:
Мамка му стара, завършил съм техникум по електроника, резил ще е ако не успея да подкарам това.
Ако трябва съм готов да пусна нови кабели, стига да разбера коя точно схема да ползвам. Знам, че са подобни схемите...ама как да разбера коя да ползвам за при мен? :dunno:
Или какво - да търся да си купя не-рязана инсталация ли ??? Кой ще си развали "комплекта" рийш ли ?
Някой знае ли тези 4 кабела в купето откъде минават и къде са вързани?
:help:
:banghead: :ranting: :censored: :drinking:
П.П.: Реално, мойта кола е седан и беше с м40б18 двигател. "Комплекта" климатик, който си бях купил е също от м40. Проблема е рязаната инсталация. Единствената съществена разлика съм я премахнал - компресора е различен на м42 двигателя. Сложих такъв като за него. :banghead: Къде греша :?: :paranoid:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от La4u » 18 Юли 2012, 8:06

GEORGIEV написа:комбито ще е било 92'-93' примерно ,затва го има.
в снопа с кабели на снимките се вижда черно/белия кабел,той ти идва от модула вътре,проследи го трябва да отива на единия датчик ;)


Комбито ми е '90
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 18 Юли 2012, 10:33

La4u написа:
GEORGIEV написа:комбито ще е било 92'-93' примерно ,затва го има.
в снопа с кабели на снимките се вижда черно/белия кабел,той ти идва от модула вътре,проследи го трябва да отива на единия датчик ;)


Комбито ми е '90

Лъчо, при теб също имаше такъв малък сноп, дето отива директно към купето, нали ?
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от La4u » 18 Юли 2012, 16:09

Rumburak написа:
La4u написа:
GEORGIEV написа:комбито ще е било 92'-93' примерно ,затва го има.
в снопа с кабели на снимките се вижда черно/белия кабел,той ти идва от модула вътре,проследи го трябва да отива на единия датчик ;)


Комбито ми е '90

Лъчо, при теб също имаше такъв малък сноп, дето отива директно към купето, нали ?


Не, мисля всичко беше в бялата букса в купето :roll: и оттам навън ...
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 18 Юли 2012, 16:25

La4u написа:
Rumburak написа:
La4u написа:
GEORGIEV написа:комбито ще е било 92'-93' примерно ,затва го има.
в снопа с кабели на снимките се вижда черно/белия кабел,той ти идва от модула вътре,проследи го трябва да отива на единия датчик ;)


Комбито ми е '90

Лъчо, при теб също имаше такъв малък сноп, дето отива директно към купето, нали ?


Не, мисля всичко беше в бялата букса в купето :roll: и оттам навън ...

Имах предвид, че от снопа отиват няколко в бушонното табло и няколко под него навътре към купето...нали така?
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от La4u » 18 Юли 2012, 23:55

Rumburak написа:
La4u написа:
Rumburak написа:
La4u написа:
GEORGIEV написа:комбито ще е било 92'-93' примерно ,затва го има.
в снопа с кабели на снимките се вижда черно/белия кабел,той ти идва от модула вътре,проследи го трябва да отива на единия датчик ;)


Комбито ми е '90

Лъчо, при теб също имаше такъв малък сноп, дето отива директно към купето, нали ?


Не, мисля всичко беше в бялата букса в купето :roll: и оттам навън ...

Имах предвид, че от снопа отиват няколко в бушонното табло и няколко под него навътре към купето...нали така?


ако не се лъжа 2 в бушоните, 2 директно навътре, но не съм сигурен :!:
Няма проблем пак да погледнем :yes:
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от бонго » 19 Юли 2012, 12:06

Ники,

Стига си питал само, дай да го зарежда ме и да го тестваме обясних ти поне няколко пъти, че без да си намокриш краката няма да стане 8) . Имаш схеми имаш всичко монтирано проследява се и се приключва с тая одисея, че с твоя климатик развали времето - само жеги докога?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 23 Юли 2012, 22:38

бонго написа:Ники,

Стига си питал само, дай да го зарежда ме и да го тестваме обясних ти поне няколко пъти, че без да си намокриш краката няма да стане 8) . Имаш схеми имаш всичко монтирано проследява се и се приключва с тая одисея, че с твоя климатик развали времето - само жеги докога?

Утре към около 18:30ч. с Илийката ще прочистим системата, ще вакуумираме компресора, масла фреони и т.н., ще пробваме дали хвърля сняг в купето и ако да - е*ал съм ги в излишните 2 кабела :bang: :mhihi:
П.П.: Прекален светец и богу не е драг... айде стига толкова съм се вталявал - нямало кабел до компа, нямало ac compressor control unit -> и без тях ще мина! :ranting:
Сърдечни благодарности на колегата GEORGIEV :clap: :bowdown: :bchug:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 24 Юли 2012, 22:20

мазало и половина, черно белият кабел стига до датчика единият, да.
но не идва плюс на компресора.
няма как без онзи модул според мен
нямам силова верига до компресора, управляващата(датчиците) я имам. :banghead: :censored: :ranting:
:help:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от ///Явор » 24 Юли 2012, 22:26

aдаша щял да си подкарва климатика с В-8 в е30ката,питай него :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от La4u » 24 Юли 2012, 22:45

.
Последна промяна La4u на 25 Юли 2012, 8:22, променена общо 1 път
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook