Генерация за М20Б25
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Генерация за М20Б25
ето ти трансформирана генерация на м20б25 като вече е 2Х55, а оригинално е 2Х45 ,мотора" малко олеква" и почва да бръмчи повече, но в случая е ъпдеитната заради конверсията към М50Б25,по повод 60мм е ок,но освен улеснение за монтажа на гърнето не печелиш нищо друго,единствено ако ще се пробваш с турбо проектче,но тогава е ясно...




16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани