Нещо ми ври и кипи водата в разширителното казанче
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Turboman написа:Иначе си смени охлаждащата течност задължително с концентрат антифриз и вода 50/50 или наи добре само с антифриз
Турбомен, чел съм че стандартния концентриран антифриз сам по себе си не е сделка - Хем по-зле топлоотнема и топлоотдава от препоръчваното 2:3 антифриз към вода хем е по-вискозитетен и значи по-бавно циркулира. (то всъшност чистата вода най-добре топлоотдава и циркулира, ама по понятни прични не се използва).
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Иво преебал си или гарнитурата или главата щом имаш масло във водата
Щом има кафяви мазни петна това може да е масло... виж как ти е нивото на маслото и дали пада и ако е намаляло и изчезва я карай на сервиз да свалят главата да се види какво е
Дилян Пенчев

Щом има кафяви мазни петна това може да е масло... виж как ти е нивото на маслото и дали пада и ако е намаляло и изчезва я карай на сервиз да свалят главата да се види какво е

Дилян Пенчев
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
stenly написа:Turboman написа:Иначе си смени охлаждащата течност задължително с концентрат антифриз и вода 50/50 или наи добре само с антифриз
Турбомен, чел съм че стандартния концентриран антифриз сам по себе си не е сделка - Хем по-зле топлоотнема и топлоотдава от препоръчваното 2:3 антифриз към вода хем е по-вискозитетен и значи по-бавно циркулира. (то всъшност чистата вода най-добре топлоотдава и циркулира, ама по понятни прични не се използва).
Колкото е по малко водата в разтвора толкова по добро е смазването на водната помпа,защитата на гумените съединения,тепературата на кипене се повишава,температурата на замръзване намалява,склонноста към образуване на котлен камък почти изчезва,по малко се разширява.На описанията на шишетата с антифриз пише че може да се употребява и неразреден.Това че е по гъст от водата,означава че ще държи по голямо налягане в системата,от водата.Единствено е по лошо топлотдаването
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Penchev написа:Иво преебал си или гарнитурата или главата щом имаш масло във водата![]()
Щом има кафяви мазни петна това може да е масло... виж как ти е нивото на маслото и дали пада и ако е намаляло и изчезва я карай на сервиз да свалят главата да се види какво е![]()
Дилян Пенчев
Това не е масло,а е няква пяна като каймак дето се образува,ако караш с вода.Маслото седи на дребни капчици
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Да, не съм споменавал да е мазно. Маслото си е на същото ниво на какво си й беше преди това. Ще пробвам да си менкам капачката с някой за малко да видим какво ще стане.


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз бях сцепил главата от 2-ри до 5-ти цилиндър цепка колкото големия каньон
И маслото не седеше на капчици ми седеше на едни кафяви гадни петна който се лепят по капачката и по разширителния съд
ио си плуват вътре в охладителната течност и даже може да се каже че седят леко лепкави
от личен опит го знам
А що се отнася до врене на водата... за да ври водата определено не е от капачката защото аз съм карал с капачка без гумените о-пръстени и водата не вреше ми просто колата по трудно се охлаждаше но не е прегрявала
Не искам да съм черноглед но аз залагам на гарнитура или глава
И Иво много добре знаеш още когато прегря колата какво изтече от под нея
и ти го показах вода с мазни мехурчета
А карал съм само с вода и никога не ми се е образувала пяна каквато и да било на цвят
Има възможност да се пресече антифриза ако смесиш два различни вида ама това е почти невъзможно
Дилян Пенчев

И маслото не седеше на капчици ми седеше на едни кафяви гадни петна който се лепят по капачката и по разширителния съд


от личен опит го знам

А що се отнася до врене на водата... за да ври водата определено не е от капачката защото аз съм карал с капачка без гумените о-пръстени и водата не вреше ми просто колата по трудно се охлаждаше но не е прегрявала

Не искам да съм черноглед но аз залагам на гарнитура или глава

И Иво много добре знаеш още когато прегря колата какво изтече от под нея


А карал съм само с вода и никога не ми се е образувала пяна каквато и да било на цвят


Дилян Пенчев
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
от скромния ми опит с пресечено масло мога да кажа, че като взех мойта 323ка беше със смесено в двигателя масло и вода - въобще не седеше на капчици ами се беше пресякло с водата и беше станало почти еднородна течностPenchev написа:...



П.С. причината беше пукната глава
П.С. по принцип знам че олио и вода ужким не се смесвали ама.... маслото си се смеси кат пич !
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Пенчев, сетих се, че преди дето видя, че има вода с маслени капчици може да е от друго. Понеже ми тече един маркуч за сервото и долу има една пластмаса, която сигурно пази двигателя от кал, та там се събира малко масло. Водата, която е изтекла през съдчето също е минала през тази пластматерия и след това е попаднала на земята. Така, че е напълно възможно за това да ти се е видяло мазно. А какви са последствията ако карам така? Че не знам кога ще мога да я закарам на сервиз. И се чудя дали да не взема да прочистя цялата система, да си налея антифриз и после да видя дали пак ще стане лайнофриз. Вчера я карах около 30 мин. Загря си добре, като спрях пак от капачката се чуваше леко съскане, но не бълбучкаше. Сместа е точно като боза. Но абсолютно еднородна, както каза човека преди мен. И пукната глава или гарнитура прецакана? Какви са последствията и грубо парите за ремонт. Благодаря на всички ви 



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ти от моргата на Камората ли ги взимаш тия глави уе ба та в цените дет ги вадиш



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Абе карам си заса така и си варим яйца. Казаха ми и на мене за обезвъздушаването, но чакам точно някой да ми помогне да го направя като хората 



31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани