проблем с лампата на маслото

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 11 Авг 2005, 9:51

didor написа:....Като се замисля върху клапата на масления филтър би трябвало там да е проблема и щте помоля някой да ми каже марка филтър в Дару да го купя и да пробвам...


Марката на филтрите в ДаруКар е само една - БМВ :mhihi: Ама реално мисля, че са PUROLATOR - то и на фланеца за филтъра си го пише. Най-големия кеф, обаче идва от Огромната емблема БМВ отпечатена на филтъра :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 11 Авг 2005, 12:27

Сложиха ми някакъв MAHLE, по-дълъг е от тези, които съм ползвал сега. Проблема изчезна и при студен двигател гасне още на стартер. Явно е рано за бракуване на двигателя ;) Благодарности на viper :!:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 11 Авг 2005, 20:44

Колеги, малко късно се намесвам, но ... Не знам защо всички говорите за "клапан във филтъра", а всъщност във филтъра има 2 клапана. Един възвратен (Anti-Drainback Valve), и един предпазен (Bypass Valve). Целта и на двата е мотора да не остава без масло. Възвратния - да не позволява в изгасен мотор маслото да се стича в картера, предпазния - ако филтъра се запуши да пуска (макар и непречистено масло) към мотора. Ето и линк към изследване на различни марки маслени филтри.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 12 Авг 2005, 20:47

Относно филтрите в Дару Кар-последно съм купувал оттам преди 5 години и въпреки че са оригинални филтрите са с един клапан с пружина,която се вижда през централния отвор на филтъра.Целта на този клапан е ако по някаква причина хартиения елемент на филтъра се затисне(прекалена употреба и икономия на пари)е да се отвори и да пропусне нефилтрираното масло за да няма маслен глад в двигателя.Другият клапан е гумен и предпазва маслото да не се оттече от филтъра в картера.Гумения клапан се вижда през малките отвори встрани от централния отвор на филтъра.Не съм сигурен че филтрите от ДАРУ имат втори гумен клапан.За Е30 320 аз купувам маслен филтър FIAAM FT 4899 от магазините на ТЕХ-КО който струва 9-10 лева и съм доволен.Лампата за масло гасне със закъснение защото иска време да се напълни филтъра.Състоянието на двигателя може да проверите като завиете манометър с преход на мястото на датчика за маслото.За 6 цил. при загрял двигател и празен ход налягане 0,8-1,2 бара.При форсиране максимално налягане 2,5-4 бара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 16 Авг 2005, 15:42

Незнам дали си си решил проблема ,но реших и аз да се намеся; :D От филтара е!!аз имам същото БМВ и имах същия проблем.побеля ми главата :D значи;Бош и Манн не си купувай,по каталог си ги вземах и така не гаснеше лампата.Имат значение клапаните в филтара:По принцип' Мале'е най-добре.но мисля че ми сложиха някакъв полски и пак нямам проблем.Ако те интересува ще погледна какъв е.но там ти е проблема..
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 18 Авг 2005, 13:56

Колеги намерих решение на проблема. Филтър Knecht май е част от Mahle
номера е OC 49 и струва 9.60лв. Външно се различава от обикновенните и е по дълъг. Слагате го и лампата гасне веднага. ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook