Е30 324 дизел
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Е30 324 дизел
каде пък 2000 лева, за тез пари ще я окърпиш и ще и пуснеш друг мотор , ако не 2,5 поне 2.0 и ще и смениш бая части
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Е30 324 дизел
Има Е30-ки все още колкото щеш, макар и доста от тях в кофти състояние. По-добре намери някаква М10/М40, ако ще и на газ да е, по-малко грижи ще имаш. Разгледай обяви, звънни някой телефон и със сигурност ще намериш някой бартер. Аз лично мога във Видин да си намеря Е30-ка за Пежо-то (ако е в прилично състояние) сравнително лесно.
BMW only!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е30 324 дизел
Кретен Недеи пиши такива щуротии за 2.4 дизела!Сега ако ти не влагаш пари в колата си,а това е така,е друго.Няма да спира ще е тромав и не знам си какви глупости.
Моя мотор в момента е на 320к и не е отварян нищо да му се прави.Слагам му хубави масла и филтри.Яде масло само извънградско,в града не бара.Лепка ги 190 безпроблемно.Върви много добре за тази кубатура-коне.Масата на колата е перфектна.Разбирам на 5-та серия да е този мотор.Тогава кажи,че е тежка за тоя мотор.А за спирането кове от раз.Няма скърцане и пукане от никаде.А да ти кажа този дизел,запазен под 1000 евро трудно се купува.Да те питам защо караш 2.4 дизел?Купи си 2.5i да дрифтиш.Ама ще ходиш със скъсани джобове и от газ и от бензин.
Е ти мен ми го каза се едно нямам идея за какво говоря. Моя дизел го зех на 167к - нищо му няма, не споря. Здрав е и гори малко. Само дето имам още една 16-ка със шпер и дискове отзаде, една 16-ка без тия неща и едно е34 с м50б25 и шпер. Деа говоря от опит а не от незнам си кви подбуди. Бахти колите са си мои и си ги карам всички. Опредлено мога да ги сравня от първа ръка и ти казвам, че другите са доста над дизела като ускорение, спиране и възможности за дрифт. Но пак казвам - моя е сток със ел. помпа. Оставам си зад думите. Тфа е положението, а ти земи покарай нещо друго (след като не са ти скъсани джобовете) освен твоя дизел и си отвори очите.
Последна промяна KPETEH на 01 Сеп 2010, 16:49, променена общо 1 път
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Е30 324 дизел
Ммм Ники сипа с големия черпак май
Самата истина е че чистия дизел с ел.помпа въври по-зле от тоя с механична. Ся въпроса е че тоя с механична грам не върви сравнен с другите е30ки ... ма айде може да кажем че от м10 серийната гама е по-добре.
Разбира се че М21 с барабани отзад не спира кой знае колко. Сравнението което прави КРЕТЕН-а обаче е между коли с различно тегло - М21Д24 (неговото с барабани) и леката М40Б16 (с дискове пак неговото) което спира ДОСТА по - добре от дизеловото по обясними причини - ниско тегло и по-добри спирачки.
Дизела си струва за мен пък бил той и чист - няма лоша е30ка, има зле поддържана такава


Самата истина е че чистия дизел с ел.помпа въври по-зле от тоя с механична. Ся въпроса е че тоя с механична грам не върви сравнен с другите е30ки ... ма айде може да кажем че от м10 серийната гама е по-добре.
Разбира се че М21 с барабани отзад не спира кой знае колко. Сравнението което прави КРЕТЕН-а обаче е между коли с различно тегло - М21Д24 (неговото с барабани) и леката М40Б16 (с дискове пак неговото) което спира ДОСТА по - добре от дизеловото по обясними причини - ниско тегло и по-добри спирачки.
Дизела си струва за мен пък бил той и чист - няма лоша е30ка, има зле поддържана такава

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е30 324 дизел
Кажи му Деяне, примерно: Ти с твоя чист дизел.... Що тури турбо дизел мотор, що тури задни дискове, що тури шпер, след като и чистия дизел ги прай спрели сички други нали... кажи моля те да се разбере баш от човека извървял целия път от към дизел е30-ките.
Бахти, кат некой дойде и отсече, напрау ми иде да му се обадя
Не моа го напиша както го чувствам. 
Бахти, кат некой дойде и отсече, напрау ми иде да му се обадя


"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Е30 324 дизел
Здравеите, карам чистия дизел вече 3та година и мога да кажа, че колата нее никак зле от испания е докарана на 190 000 вече е на 240 000к смених радиатор , уплатнения на ГНП-то и съединител разбирасе в края на първата година
.Относно окачване преди 2 месеца смених предни амортесьори но разбираемо тоя тухмак(шестак) и дупките... Относно спирането всичко зависи от гумите,както и при дрифт сега съз зимни гуми лятно време дори и е доста трудно да пробуксува... но с по кофти гуми и гладък асфалт спокоино може да се позабавляваш.Колата е идеална за по кротко каране но над 80 -100 с хора и багаж изпреварванията са доста тегави и започва да се усеща силно липсата на турбото.А относно това, че върви с 190 ми се иска и моята да може но уви 160 макс без значение с хора без нагоре надолу толкова...Доволен съм но съм твърдо решен да сложа или 2.4тд или 2.5тдс в момента събирам парички и се надявам,че на пролет ще се деиства плюс пребоядисване и всичките глезетиии.

- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Е30 324 дизел
КРЕТЕН Ти колиш,ти бесиш.
Ама едно не мога да разбера,защо ти човека на адреналина, си купил умрелия дизел?От писаното по-горе,разбирам,че колата искаш много да върви,а за горенето не те плаши,има.
Ама едно не мога да разбера,защо ти човека на адреналина, си купил умрелия дизел?От писаното по-горе,разбирам,че колата искаш много да върви,а за горенето не те плаши,има.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Е30 324 дизел
Абе момчета оставете го Кретен-а говори самата истина, стига с тия чисти дизели самолети, спиращи за 20метра от 100 с горещи спирачки. Дайте си говорим истини не приказки
.
Оня има 3 е30ки и се мое да ги сравни - а дизела си го обича, от мен ги хареса тия коли и си взе невероятно запазена на добра цена да си пътува до Австрия на сноуборд почивки - и е факт колата си отиде и се върна -ДА доста здрав е мотора, нисък е разхода за 20годишна бангия, върви прилично за спокойно каране - ама че й липсва сяква динамика не е лъжа.

Оня има 3 е30ки и се мое да ги сравни - а дизела си го обича, от мен ги хареса тия коли и си взе невероятно запазена на добра цена да си пътува до Австрия на сноуборд почивки - и е факт колата си отиде и се върна -ДА доста здрав е мотора, нисък е разхода за 20годишна бангия, върви прилично за спокойно каране - ама че й липсва сяква динамика не е лъжа.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Е30 324 дизел
ENCHEV И 100 BMW-та да има КРЕТЕН,негова си работа.Но да не плюе така 2.4 дизела.Този мотор е бил замислен като икономичен и надежден двигател.Не е мислен за дрифтене.Има си други мотори за тая работа.Затова КРЕТЕН съобразявай се какво пишеш.Ти едва ли не,описваш някой дръглив форд или опел.
Аз си правя извода,че не харесваш БМВ като марка,за да пишеш такива помий!

Аз си правя извода,че не харесваш БМВ като марка,за да пишеш такива помий!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Е30 324 дизел

Не се сдържах...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Е30 324 дизел

Аз също,не се сдържах...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е30 324 дизел
Ти момче я обърна на лична драма темата. Изводите дето си ги правиш са повече от погрешни. Проблема си е лично твой. Недей ми скача, се едно съм дошъл и съм ти се изпюл на е30-ката. Правя сравнение със моделите с които съм се занимавал доста активно през последните 5-6 години, а друга кола освен е30 и е34 не притежавам. Лежал съм повече под е30-ки те отколкото ти си се возил в тях. Не сравнявам е30-то с други марки както ти правиш. Е30 е несравнима, независимо от двигателя. Колкото до дизела - по горе съм написал, че го обичам и никога няма да го продам, а съм си го купил, защото ако имам възможност бих купил всички е30-ки на тоя свят, включително и твоя двоен стоп, нищо че тече. Моля те, успокой се и се осъзнай. Ти за какво се бориш не знам. Да ти кажа, че дизела е както ти го описваш - няма, защото си се ненаиграл още. Само масла и филтри докато си жив да сменяш от сърце ти пожелавам.
П.С.1.
Дай да видим как караш със 190, ако може де. Успех
П.С.2.
Земи смени и ремъка обаче, за да не страдаш. Е ти малко инфо. viewtopic.php?f=6&t=169676&p=1888812#p1888812
П.С.1.
Дай да видим как караш със 190, ако може де. Успех
П.С.2.
Земи смени и ремъка обаче, за да не страдаш. Е ти малко инфо. viewtopic.php?f=6&t=169676&p=1888812#p1888812
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Е30 324 дизел
KPETEH написа:Ти момче я обърна на лична драма темата. Изводите дето си ги правиш са повече от погрешни. Проблема си е лично твой. Недей ми скача, се едно съм дошъл и съм ти се изпюл на е30-ката. Правя сравнение със моделите с които съм се занимавал доста активно през последните 5-6 години, а друга кола освен е30 и е34 не притежавам. Лежал съм повече под е30-ки те отколкото ти си се возил в тях. Не сравнявам е30-то с други марки както ти правиш. Е30 е несравнима, независимо от двигателя. Колкото до дизела - по горе съм написал, че го обичам и никога няма да го продам, а съм си го купил, защото ако имам възможност бих купил всички е30-ки на тоя свят, включително и твоя двоен стоп, нищо че тече. Моля те, успокой се и се осъзнай. Ти за какво се бориш не знам. Да ти кажа, че дизела е както ти го описваш - няма, защото си се ненаиграл още. Само масла и филтри докато си жив да сменяш от сърце ти пожелавам.
П.С.1.
Дай да видим как караш със 190, ако може де. Успех
П.С.2.
Земи смени и ремъка обаче, за да не страдаш. Е ти малко инфо. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2#p1888812
Mоя двоен стоп,не го давам,а още повече пък на теб.Ти както пишеш за дизеларката,представям си какви грижи полагаш.
А за моето БМВ мога да ти кажа,че един тарикат ми даваше Пунто и Мареа за него,току що вкарани.
Кретен разбирам,че си ветеран,тънал в масла до лакти по цял ден и нощ,ама баш от теб не го очаквах така да пишеш за този дизел.Много добре знаеш предназначението на този мотор.Пак казвам това е икономичен и надежден мотор.Щом си го карал на дълго знаеш звука какъв е.
Това БМВ е ходило сигорно около 5 пъти до Германия.Сам смятаи.Преди да си замине оригиналния съединител колата спокоино ги лепкаше 190.Сега с този съединител малко се съобразям.Направи си справка колко стува нов.Но с демпферния маховик.При мен всички нитове вътре бяха се строшили и маховика от едно цяло бе станал на отделни части.
А ти за ремъци и масла не давай акали,аз не съм мърляц,не оставям маслото да става на боза и филтрите да пикаят.
И недей така да любезничиш,няма нужда.


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е30 324 дизел
Не разбрах на кое викаш плюене. На кво се обиди толкова?!
Аз написах:
Ти написа:
Не разбирам за какво спориш с мен!!! Като си по София се обади да си ги премерим и да пиинем по бира. Успех!
Аз написах:
Това е най-евтиното БМВ е30. Няма дебел макферсон, няма задни дискови спирачки, няма задна стабилизираща щанга, няма хидравлика, моето няма дори централно, няма борд компютър, няма ел. стъкла и тнт.
Мотора е тежък и бавно развъртащ се. За ускорение няма смисъл да си говорим. Разхода с нормално каране е добър обаче. До 8 градско и 6-6.5 извън. Има максимална скорост и е удобна за дълъг път. Трудно спира!!!
Бързо се разбиват тампоните на носачите. Предните пружини са много твърди, задните не.
Колата е на години - сигурно има гнило по нея. Ако пуши - значи е на много километри. Мойта си хапва масло по малко но не пуши, а е на 180к.
Имат проблеми с загряването - трябва да си убеден, че не загрява.
Общо взето колата е икономична, но невървежна. Ако не си убеден, че я искаш не я взимай. Да я продадеш после според мен е невъзможно.
Не го плюя, аз моя си го обичам, щото ми е вършил много полезна работа и едва ли някога ще го продам.
Дрифта с тази кола е невъзможен освен ако не е на лед или на сняг, ама с този тежък мотор си е опасно.
Ти написа:
Много стабилна машина от страна на мотора.Ламарините най-вероятно ще са гнили и по специално предни подкалници,прагове и бомбетата отзад(долния край на заден калник).Зависи на колко е, а такива на под 200к няма ще правиш водна помпа,нафтова помпа и радиатора ще е за смяна.
Слагам му хубави масла и филтри.Яде масло само извънградско,в града не бара.
Този мотор е бил замислен като икономичен и надежден двигател.Не е мислен за дрифтене.
Пак казвам това е икономичен и надежден мотор.
Не разбирам за какво спориш с мен!!! Като си по София се обади да си ги премерим и да пиинем по бира. Успех!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Е30 324 дизел
Кретен, моето БМВ с новия сакс 130 не мога да ги чуя.Така работи мотора.При отворен прозорец.Ако сакса не ти е сменен,сложи нов да усетиш разликата.Двете тръби ги купих за 50-60 лева ама с поръчка щот тука ги няма на склад.Направо ми е густо да го слушам.Не пускам сд.Малко зор ще имаш с болтовете на колектора.Аз,специално от това БМВ съм страшно доволен.И моито има ехтри-ел огледала,централно,шибидах,аларма
Нямам нищо против теб.Но като карам моето БМВ и като ми е густо с него, някак ми се свиди.

Нямам нищо против теб.Но като карам моето БМВ и като ми е густо с него, някак ми се свиди.
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани